Filtr powietrza Coś pokroju serii
#1
Napisano 25 maja 2013 - 13:01
Ten filtr mi się nie podoba i mam kiepskie dojście, gdy czasami chciałbym na szybko np. coś zobaczyć czy odkręcić pokrywę przekładni.
Polećcie mi jakiś inny filtr powietrza, jeśli w ogóle na rynku są jakieś do odblokowanej serii
#3
Napisano 25 maja 2013 - 22:06
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#4
Napisano 25 maja 2013 - 22:38
Najpierw złoże silnik, a później o tym bardziej pomyślę i właśnie tak zrobię jak napisałem, gdyż to jest chyba najlepszym wyjściem
żeby nie zakładać tematu po jedno pytanie, napiszę tutaj
Otóż na Mielochu mam listę z przedmiotami do kupna, ale czekam na łożyska RMS:
http://www.shop.miel...,pZ000012.bhtml
Przed chwilą znalazłem jednak ofertę STAGE6 i mam co do niej pytanie:
http://www.sklep.s-x...07.html?cPath=0
Czy takie łożyska można montować przy pomocy opalarki ?
Mam taki oto (nie moje foto) tłumik, odblokowany i ładnie pospawany
#5
Napisano 26 maja 2013 - 07:04
#6
Napisano 26 maja 2013 - 10:34
Ja właśnie nie wiem czy założę je tak jak napisałeś, czy też najpierw dam je na wał - później wał z łożyskami w kartery.
Opalarki użyję z głową, ponieważ we wtorek (z tego co mi wiadomo w obecnej chwili) ma do mnie trafił właśnie nowa opalarka + pirometr, także będę wiedział jak mocno rozgrzeję łożyska / kartery
Dlatego właśnie nie jestem pewien czy brać te łożyska, czy poczekać na RMS z Mielocha.
Minusem tych RMS są uszczelniacze, ponieważ w Stage6 są CORTECO.
#9
Napisano 26 maja 2013 - 21:57
Teflon jest cichobieżny nie słychać gdy łożyska padają - topienie teflonu...? Pod jakim względem użytkowałem jednym czasem same teflony i nie narzekałem na topienie podczas pracy silnika i zmianie łożysk. Chyba że podczas montażu - musisz uważać/
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#10
Napisano 26 maja 2013 - 22:03
Nie wiem tylko jeszcze czy zamontować łożyska na wał i w kartery, czy łożyska w kartery i w nie wał.
W pierwszym przypadku może pójść łatwiej, gdyż w drugim wał może zbyt szybko oddać łożyskom swoją temperaturę, bo jednak wolniej spadnie temperatura karterów i bardziej mogę je rozgrzać, jeśli wybiorę opcję: łożyska na wał, później ten wał w bardzo rozgrzane kartery.
Niech ktoś się wypowie z doświadczenia o tym jeśli może
#11
Napisano 27 maja 2013 - 10:25
Inni robią tak samo z tym że wał nabijają na łożyska poprzez drewno + młotek lub gumowy młotek. Jeżeli wał tylko będzie prosto siedział w łożyskach w pierwszej fazie nabijania tak nie ma mocy aby cokolwiek mu się stało no chyba że skrzywisz gwinty na nakrętki
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#12
Napisano 27 maja 2013 - 17:44
w kartery łożyska a potem wał
#13
Napisano 27 maja 2013 - 18:23
A ogólnie lepiej uszczelniacze zamontować przed czy po scaleniu wału z karterami ? choć to pewnie zależy również od metody składania silnika.
#15
Napisano 26 czerwca 2016 - 16:03
Czy filtr przedstawiony na zdjęciu podejdzie pod starą budę, który w standardzie miała u mnie dużą puszkę?
Jeśli podejdzie, to napiszcie mi czy tej małej puszki jest jedna wersja czy kilka