Strona 1 z 1
stalker nie chce zapalic ;/
#1
Napisano 10 lipca 2009 - 18:25
witam.
jadę sobie wczoraj z kumplem z górki i nagle zabrakło nam paliwa i gilera zgasła...
duża górka to z 1.5km dolecieliśmy we dwóch do moejgo domu no prawie, bo obok stała policja i jak ją zobaczyłem to zacząłem pchać ale to tak na marginesie
i teraz gilera nie chce zapalić ;/
wyczyściłem filtr powietrza, gaźnik, wymieniłem świecę i dalej nic ;/
wystraszyłem się i nawet sprawdziłem czy z wałem wszystko ok, ale na szczęście korbowód łanie wypycha tłok, a łożyska nie mają luzów.
kompresja jest.
Co z tym fantem ? ;/
jadę sobie wczoraj z kumplem z górki i nagle zabrakło nam paliwa i gilera zgasła...
duża górka to z 1.5km dolecieliśmy we dwóch do moejgo domu no prawie, bo obok stała policja i jak ją zobaczyłem to zacząłem pchać ale to tak na marginesie
i teraz gilera nie chce zapalić ;/
wyczyściłem filtr powietrza, gaźnik, wymieniłem świecę i dalej nic ;/
wystraszyłem się i nawet sprawdziłem czy z wałem wszystko ok, ale na szczęście korbowód łanie wypycha tłok, a łożyska nie mają luzów.
kompresja jest.
Co z tym fantem ? ;/
Gilera Stalker AC 2002 BACK ! :DD
1. Cylinder: Polini Sport 70
2. Filtr powietrza: RMS Chrom z obudową
3. Króciec ssący: Tec 21 mm
4. świeca NGK + przewód NGK + fajka NGK
5. Wydech: Giannelli Poppy Gold (Yasuni C16)
1. Cylinder: Polini Sport 70
2. Filtr powietrza: RMS Chrom z obudową
3. Króciec ssący: Tec 21 mm
4. świeca NGK + przewód NGK + fajka NGK
5. Wydech: Giannelli Poppy Gold (Yasuni C16)
#3
Napisano 10 lipca 2009 - 18:44
paliwo wstrzykiwałem...
wiem wiem kopałem bez gazu i to długo, ale nic kompletnie nie łapał, tak samo na starter... a teraz jeszcze jak na złość się zje*** kopka :-/
paliwo dolałem
wiem wiem kopałem bez gazu i to długo, ale nic kompletnie nie łapał, tak samo na starter... a teraz jeszcze jak na złość się zje*** kopka :-/
paliwo dolałem
Gilera Stalker AC 2002 BACK ! :DD
1. Cylinder: Polini Sport 70
2. Filtr powietrza: RMS Chrom z obudową
3. Króciec ssący: Tec 21 mm
4. świeca NGK + przewód NGK + fajka NGK
5. Wydech: Giannelli Poppy Gold (Yasuni C16)
1. Cylinder: Polini Sport 70
2. Filtr powietrza: RMS Chrom z obudową
3. Króciec ssący: Tec 21 mm
4. świeca NGK + przewód NGK + fajka NGK
5. Wydech: Giannelli Poppy Gold (Yasuni C16)
#5
Napisano 11 lipca 2009 - 11:09
jak byś nie poradził sobie sam z kopką to mi napisz na gg albo tutaj jak by co to mam dwie kompletne pokrywy silnika k (jedna niewiele jej brakuje do polerki) druga zwykła a oprócz tego mam zabierak półksiężyc sprężynę ! A co do odpalania to ci nic nie poradzę bo sam mam podobny problem ;/
kikon
#6
Napisano 11 lipca 2009 - 20:59
słuchajcie, bo kurde wszystko wyczyszczone, niby wszystko ok, a za chu pana nie chce zapalić... ;/
kompresja jest taka, że prawie palca wypycha, ale świeca za każdym razem jest sucha ;/ a kiedy przylozy sie palca i zacznie kopać on też jest suchy ( a chyba powinno paliwo wystrzykiwać, prawda?) nalałem pod świecę paliwa i dalej gów...
nie wiem już czego to może być przyczyna?
jak coś to proszę o jakieś podpowiedzi i co może powodować to, że tak jakby do cylka nie dochodzi paliwo... ;/
pozdro, podi
kompresja jest taka, że prawie palca wypycha, ale świeca za każdym razem jest sucha ;/ a kiedy przylozy sie palca i zacznie kopać on też jest suchy ( a chyba powinno paliwo wystrzykiwać, prawda?) nalałem pod świecę paliwa i dalej gów...
nie wiem już czego to może być przyczyna?
jak coś to proszę o jakieś podpowiedzi i co może powodować to, że tak jakby do cylka nie dochodzi paliwo... ;/
pozdro, podi
Gilera Stalker AC 2002 BACK ! :DD
1. Cylinder: Polini Sport 70
2. Filtr powietrza: RMS Chrom z obudową
3. Króciec ssący: Tec 21 mm
4. świeca NGK + przewód NGK + fajka NGK
5. Wydech: Giannelli Poppy Gold (Yasuni C16)
1. Cylinder: Polini Sport 70
2. Filtr powietrza: RMS Chrom z obudową
3. Króciec ssący: Tec 21 mm
4. świeca NGK + przewód NGK + fajka NGK
5. Wydech: Giannelli Poppy Gold (Yasuni C16)
#7
Napisano 11 lipca 2009 - 21:02
No, miałem IDENTYCZNą sytuację. W okolicach gaźnika szukaj przewodu i dziury pustej, wejście to niej jest z lewej strony idąc od tyłu skutera. Nie podawało mi kabla bo ciśnienia nie było, prawdopodobnie masz to samo. Niestety nie mam jak teraz zrobić jakiejś fotki, poszukaj, znajdziesz. No chyba że to nie to..
[SPRZEDAM] Oryginalna tarcza hamulcowa do Gilery Runner, stan bdb+ (nowy model)
#8
Napisano 11 lipca 2009 - 22:23
Podstawowa sprawa. Zakładasz czystą świecę, kopiesz, następnie wyjmujesz świecę, jak wygląda? Jest taka czysta jak przed kopaniem czy też jest czarna i mokra?
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
#9
Napisano 11 lipca 2009 - 22:55
świeca wygląda tak jak przed włożeniem i jest sucha...
croco jutro zobaczę
croco jutro zobaczę
Gilera Stalker AC 2002 BACK ! :DD
1. Cylinder: Polini Sport 70
2. Filtr powietrza: RMS Chrom z obudową
3. Króciec ssący: Tec 21 mm
4. świeca NGK + przewód NGK + fajka NGK
5. Wydech: Giannelli Poppy Gold (Yasuni C16)
1. Cylinder: Polini Sport 70
2. Filtr powietrza: RMS Chrom z obudową
3. Króciec ssący: Tec 21 mm
4. świeca NGK + przewód NGK + fajka NGK
5. Wydech: Giannelli Poppy Gold (Yasuni C16)
#10
Napisano 12 lipca 2009 - 21:34
i dupa blada... ;/ cylek jednak zatarty ;/ ;/ ;/ ;/
dziwne, że skuter w ogóle nie słabł tylko od razu zgasł i koniec ;/ ;/
ile teraz mniej więcej kosztuje szlif + nowy tłok, pierścienie ?
i jak docierać cylek po szlifie?
dodam, że jak montowałem stary to miał juz spore rysy, a mimo wszystko śmigał super...
czy po szlifie i dobrym dotaricu może chodzić jeszcze lepiej ?
dziwne, że skuter w ogóle nie słabł tylko od razu zgasł i koniec ;/ ;/
ile teraz mniej więcej kosztuje szlif + nowy tłok, pierścienie ?
i jak docierać cylek po szlifie?
dodam, że jak montowałem stary to miał juz spore rysy, a mimo wszystko śmigał super...
czy po szlifie i dobrym dotaricu może chodzić jeszcze lepiej ?
Gilera Stalker AC 2002 BACK ! :DD
1. Cylinder: Polini Sport 70
2. Filtr powietrza: RMS Chrom z obudową
3. Króciec ssący: Tec 21 mm
4. świeca NGK + przewód NGK + fajka NGK
5. Wydech: Giannelli Poppy Gold (Yasuni C16)
1. Cylinder: Polini Sport 70
2. Filtr powietrza: RMS Chrom z obudową
3. Króciec ssący: Tec 21 mm
4. świeca NGK + przewód NGK + fajka NGK
5. Wydech: Giannelli Poppy Gold (Yasuni C16)
#11
Napisano 12 lipca 2009 - 22:00
Tok koło 100zł. Szlif z 70zł
Docierać musisz normalnie okołol 300km
Docierać musisz normalnie okołol 300km
http://www.bikepics....members/henieQ/
S6 Streetrace
Top Racing Evo NG
SKF C4 Teflon + Poini Evo
Hebo New Performer
Dell'orto 21mm + ssanie polini
Revo S-Type
Malossi ViCtion
S6 Intake System
S6 Streetrace
Top Racing Evo NG
SKF C4 Teflon + Poini Evo
Hebo New Performer
Dell'orto 21mm + ssanie polini
Revo S-Type
Malossi ViCtion
S6 Intake System
Strona 1 z 1