Witam . Wiem że tematów na temat docierania jest masa ,ale ja chcę sie dowiedzieć jak to zrobić dobrze czyli. Ile kilometrów do jakiej prędkości ? ile kilometrów ogólnie zrobić . słyszałem że nie można robić dłuższych odcinków przy docieraniu (nie wiem czy to prawda) I ogólnie chodzi o to by ktośnaprawdę kumaty napisał jak docierał swoją gilerę .
Mój cylinder jest żeliwny . Tłok nowy (Vertex)
Myślę że pomożecie. z góry dziekuję
A może by ktoś ambitny napisał artykuł o dobrym dotarciu ??
Strona 1 z 1
Gilera Po szlifie ..
#2
Napisano 03 sierpnia 2013 - 22:27
Mam obecnie około 70km na Vertexie i 40.20
Docieram zgodnie z serwisówką, czyli:
- Przerwa na świecy 0.5mm.
- Jazda do 7000 obrotów.
- Jazda do 80% prędkości maksymalnej seryjnego skutera na blokadach - do 36km/h.
- Rozgrzewanie skutera przed jazdą.
- Ciągłe manipulowanie obrotami.
- Jazda bez osoby towarzyszącej.
- Pilnowanie temperatur.
- Mieszanka 1:33, tj. 30ml oleju na 1 litr paliwa.
- Docieranie do 1000km, zaczynając od 30km przez pierwsze 100km, a następnie dodając 5km/h do każdych kolejnych 100km przejechanych.
Serwisówka mówi o jeździe do 1000km na 80% prędkości maksymalnej, lecz odblokowany Runner nie lata przecież 45km/h
Ja tak śmigam do tej pory 70km i Runner pali na dotyk.
Masz pytania, pisz
Docieram zgodnie z serwisówką, czyli:
- Przerwa na świecy 0.5mm.
- Jazda do 7000 obrotów.
- Jazda do 80% prędkości maksymalnej seryjnego skutera na blokadach - do 36km/h.
- Rozgrzewanie skutera przed jazdą.
- Ciągłe manipulowanie obrotami.
- Jazda bez osoby towarzyszącej.
- Pilnowanie temperatur.
- Mieszanka 1:33, tj. 30ml oleju na 1 litr paliwa.
- Docieranie do 1000km, zaczynając od 30km przez pierwsze 100km, a następnie dodając 5km/h do każdych kolejnych 100km przejechanych.
Serwisówka mówi o jeździe do 1000km na 80% prędkości maksymalnej, lecz odblokowany Runner nie lata przecież 45km/h
Ja tak śmigam do tej pory 70km i Runner pali na dotyk.
Masz pytania, pisz
#4
Napisano 04 sierpnia 2013 - 09:36
Powinieneś jeździć do 30 przez pierwsze 100km, zaś od 100 latać po 35
Ja właśnie nie rozumiem tego, jak ludzie piszą o tym dolewaniu do baku.
Jeśli pompa podaje 20ml na litr, to musiałbym dokładnie wiedzieć ile wlewam paliwa do baku, a skoro i tak miałbym dolewać olej pomimo pracującej pompy oleju, to już wolałbym mieszać tak jak w tej chwili, czyli pompa OFF i robię mieszankę 1:33
Nie ogarniam ludzi korzystających przy docieraniu z pompki + dolewania, ponieważ jest jeszcze więcej korowodów niż w przypadku samego mieszania w wymienionej wyżej proporcji.
Jeśli miałbym się bawić w pompę przy docieraniu, to względem strzykawek najpierw bym ustawił pompę aby podawała 30ml na litr przed szlifem i po szlifie śmigałbym już wyłącznie na pompie oleju bez dodatkowej ingerencji w bak paliwa
Ja właśnie nie rozumiem tego, jak ludzie piszą o tym dolewaniu do baku.
Jeśli pompa podaje 20ml na litr, to musiałbym dokładnie wiedzieć ile wlewam paliwa do baku, a skoro i tak miałbym dolewać olej pomimo pracującej pompy oleju, to już wolałbym mieszać tak jak w tej chwili, czyli pompa OFF i robię mieszankę 1:33
Nie ogarniam ludzi korzystających przy docieraniu z pompki + dolewania, ponieważ jest jeszcze więcej korowodów niż w przypadku samego mieszania w wymienionej wyżej proporcji.
Jeśli miałbym się bawić w pompę przy docieraniu, to względem strzykawek najpierw bym ustawił pompę aby podawała 30ml na litr przed szlifem i po szlifie śmigałbym już wyłącznie na pompie oleju bez dodatkowej ingerencji w bak paliwa
#6
Napisano 04 sierpnia 2013 - 15:59
Musisz sobie zrobić obieg
Masz dwa wężyki od i do pompki.
Musisz je ze sobą połączyć (wejdzie jeden w drugi z oporem), następnie jeden wciskasz na pompkę i wlewasz olej do mieszanki, następnie drugi koniec wciskasz ponownie w pompkę i tworzy się obieg zamknięty.
Po prostu to ma wyglądać jak na tym foto, tylko wężyki muszą być szczelnie ze sobą połączone i w środku ma być olej
Masz dwa wężyki od i do pompki.
Musisz je ze sobą połączyć (wejdzie jeden w drugi z oporem), następnie jeden wciskasz na pompkę i wlewasz olej do mieszanki, następnie drugi koniec wciskasz ponownie w pompkę i tworzy się obieg zamknięty.
Po prostu to ma wyglądać jak na tym foto, tylko wężyki muszą być szczelnie ze sobą połączone i w środku ma być olej
Strona 1 z 1