Najsior
- (7 stron)
- « Pierwsza
- ←
- 5
- 6
- 7
Gilera Runner Evo Project and Custom
#122
Napisano 13 kwietnia 2014 - 21:05
Powolutku zaczynam drugi projekt
Chciałbym przedstawic projekt który chciałbym skończyc na Scooter Weekend Poland 2014
Projekt ma byc dragiem na silniku Piaggio/Gilera na ramie Mini Pocketa.
Chce za razem udowodnic że taki głąb jak ja potrafi coś więcej niż kupic gotowy cylinder i szpanowac przy kolegach gimbusach.
Sercem będzie seryjny cylinder P/G. Dziwne co ? Jednak uprzedzam on tylko ma wyglądac jak seria.
Planowany setup:
- Cylinder Seryjny Piaggio GIlera LC 50ccm obrobiony przeze mnie (strojenie 14000rpm, tłok 1p 40,2mm z płaskim denkiem, skok 39,3mm, squish 0,5-0,6, 1 boostport, 4 płuki oraz 1 potężny wydechowy)
- Głowica seryjna Piaggio GIlera LC przerabiana przeze mnie ( stopień sprężania 15:1, głowica płaska)
- Wydech oczywiście że spawak
- Wał Top Racing High Tech
- łożyska SKF C4 Teflon
- Kartery przerobione przeze mnie. Zamknięta skrzynia)
- Gaźnik Mikuni Corp 26mm TM
- DOlot baj mnie (ogarnięty mam dostęp do CNC)
- Zapłon Suzuki RM 80/250
- Napęd prawdopodobnie MHR Overrange
Będę testować czy nie będzie zachodziło spalanie stukowe przy stopniu 16:1.
Benzyna 100 oktanowa V-Power Racing.
Patrzyłem na wykresy i przy 50ccm3 można dać przy benie 100 nie całe 16:1 lecz w LC można dać o 0,5 więcej Przy płaskim tłoku można jeszcze kombinować
Dalsze prace można śledzić na:
K&S Garage
Cylinder jest wstępnie rozwiercony
Chciałbym przedstawic projekt który chciałbym skończyc na Scooter Weekend Poland 2014
Projekt ma byc dragiem na silniku Piaggio/Gilera na ramie Mini Pocketa.
Chce za razem udowodnic że taki głąb jak ja potrafi coś więcej niż kupic gotowy cylinder i szpanowac przy kolegach gimbusach.
Sercem będzie seryjny cylinder P/G. Dziwne co ? Jednak uprzedzam on tylko ma wyglądac jak seria.
Planowany setup:
- Cylinder Seryjny Piaggio GIlera LC 50ccm obrobiony przeze mnie (strojenie 14000rpm, tłok 1p 40,2mm z płaskim denkiem, skok 39,3mm, squish 0,5-0,6, 1 boostport, 4 płuki oraz 1 potężny wydechowy)
- Głowica seryjna Piaggio GIlera LC przerabiana przeze mnie ( stopień sprężania 15:1, głowica płaska)
- Wydech oczywiście że spawak
- Wał Top Racing High Tech
- łożyska SKF C4 Teflon
- Kartery przerobione przeze mnie. Zamknięta skrzynia)
- Gaźnik Mikuni Corp 26mm TM
- DOlot baj mnie (ogarnięty mam dostęp do CNC)
- Zapłon Suzuki RM 80/250
- Napęd prawdopodobnie MHR Overrange
Będę testować czy nie będzie zachodziło spalanie stukowe przy stopniu 16:1.
Benzyna 100 oktanowa V-Power Racing.
Patrzyłem na wykresy i przy 50ccm3 można dać przy benie 100 nie całe 16:1 lecz w LC można dać o 0,5 więcej Przy płaskim tłoku można jeszcze kombinować
Dalsze prace można śledzić na:
K&S Garage
Cylinder jest wstępnie rozwiercony
#124
Napisano 10 maja 2014 - 22:54
Polini Evo 2 nie jest zatarty xD
Honowanie na rozmiar C bo jest jajeczko małe i będzie śmigał.
Zacząłem również porting 2 cylindrów.
Wstępny rozwiert mojej serii.
Streetrace Minarelli AC 198/132
Streetrace strojony jest na 11.000rpm
Seria P/G 14000rpm
Użytkownik gray12 edytował ten post 10 maja 2014 - 22:55
- (7 stron)
- « Pierwsza
- ←
- 5
- 6
- 7