Forum GILERA.com.pl: Pomocy ! Problem z wymianą oleju w przekładni ! - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Pomocy ! Problem z wymianą oleju w przekładni ! Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Miczu Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja wto, 26 maj 09
  • Location:Konin

Napisano 14 lipca 2009 - 21:46

Witam. Co prawda nie mam runnerki, tymczasowo jeżdże Aprilią Area . Jednak mam nadzieje że coś mi doradzicie. Dzisiaj kupiłem olej do przekładni z myślą że go wymienie w 5 min i będzie dobrze. Wczesniej juz to kilka razy robiłem i bez wiekszych problemów. Spuściłem stary olej i chciałem dokręcić śrubke od spustu. ładnie sie wkręcała i wkręcała aż w końcu patrze a w kluczu został łepek a reszta śrubki została w środku. Nie mam pojęcia jak usunąć tą wkręconą śrubke z środka a boje sie tak jezdzic ze w kazdym momencie może mi to wypasc na wyboju i cześć. Chwile posmigałem zeby sprawdzic czy bedzie przeciekało i nie jest źle, od czasu do czasu jakas kropla spadnie tego oleju. Czy macie jakiś pomysł na usunięcie śrubki z tego gwintu :lol: ? Niby głupi problem ale nie mam pojęcia jak go rozwiązać.

Przeniosłem od odpowiedniego działu.

kamyk

0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   kamyk Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 2 353
  • Rejestracja nie, 17 sie 08
  • Motocykl:Runner 125 2007 & Octavia I 2004
  • Rok produkcji:2007
  • Gender:Male
  • Location:Mińsk Mazowiecki

Napisano 14 lipca 2009 - 21:54

Jeśli troszkę wystaje to zrób nacięcie na niej na płaski śrubokręt i wykręć, jeśli nie to rozwierć lekko ją.


Pozdrawiam :-)
Dołączona grafikaDołączona grafika
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   zdrgnkp Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 235
  • Rejestracja pon, 16 lut 09
  • Location:Września
  • Interests:motoryzacja,kompy

Napisano 14 lipca 2009 - 22:29

są do tego specjalne wiertła z odwrotnym gwintem wkęcasz je w ukręconą szpilke,itp. i wykręcasz i po zabawie
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 15 lipca 2009 - 10:35

Miczu, jak jesteś hardcorem to przyspawaj do pozostałości coś i wykręć. Jak nie jesteś to natnij. Nawet jak nie wystaje bardzo.

Możesz też wwiercić się w tą śrubę na wylot, nagwintować ją od środka, wkręcić w nią coś i wykręcić obie. Wiem, pokrętne to ale jak masz trochę inwencji to łatwo ci to pójdzie.

Poza tym z tego co zrozumiałem to tobie się tylko łepek ukręcił więc nie wypadnie ci korek jak gwint siedzi w środku. Jeździj bez obaw.
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   kikon Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 153
  • Rejestracja nie, 01 lut 09
  • Location:Kalwaria

Napisano 15 lipca 2009 - 15:10

Gdyby ona wystawała to ja bym spróbował kombinerkami chwycić i wykręcić albo jakimś kluczykiem mocno włożyć i wykręcać ... Ale to tylko moje skromne sugestie ;]
kikon
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 15 lipca 2009 - 20:20

Miczu twoja aprilka jest taka srebrno-niebieska?

Nie wykręcisz śruby kombinerkami. Wcześniej dostaniesz kur**cy serca.
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych