Forum GILERA.com.pl: Zawór membranowy a osiągi - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Zawór membranowy a osiągi Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   stalker1332 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja śro, 04 wrz 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2005

Napisano 04 września 2013 - 21:02

Witam mam stalkera 2005 i mam pytanie bo u mnie zawór membranowy ma jeden prześwit na grubośc paznokcia i moje pytanie do was czy to ma jakiś wpływ na osiągi. Jeszcze jedno czy osiągi mogą być słabsze przez cewkomoduł? Gdy go kupiłem jechał 65-70 km/h po przywiezieniu do domu 50km/h .

Proszę o szybką pomoc
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Endriu1987 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 744
  • Rejestracja pią, 25 wrz 09
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:brak
  • Gender:Male
  • Location:Lublin

Napisano 04 września 2013 - 21:52

Zawór membranowy ma znaczenie w pracy silnika, ponieważ działa jak wentyl w rowerze.
Aby cały proces sprężania przebiegł pomyślnie, mieszanka musi zostać zassana i wydalona w postaci spalin na zewnątrz.
U Ciebie część mieszanki sobie powraca w niewłaściwym momencie, czyli wtedy gdy zawór powinien być zamknięty szczelnie ;)
Dołączona grafika
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   stalker1332 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja śro, 04 wrz 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2005

Napisano 05 września 2013 - 11:48

Czyli jak wymienię zawór to osiągi sie polepszą ? A i jeszcze jedno,moglibyście odpowiedzieć mi na pytanie odnośnie cewkomodulu ? Z góry dzięki
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Endriu1987 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 744
  • Rejestracja pią, 25 wrz 09
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:brak
  • Gender:Male
  • Location:Lublin

Napisano 05 września 2013 - 12:46

Na pewno nie pogorszą, a mogą polepszyć ;)
Dołączona grafika
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   stalker1332 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja śro, 04 wrz 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2005

Napisano 05 września 2013 - 13:22

A czy przez cewkomoduł osiągi mogą się pogorszyć ?
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Davidek Ikona

  • David
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4 415
  • Rejestracja pią, 16 paź 09
  • Motocykl:Gilera Runner H2O & R6 '09
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko
  • Interests:Motoryzacja....

Napisano 05 września 2013 - 20:48

Nie, w przypadku silników Piaggio/Gilera. Cewkomoduł albo jest sprawny albo nie i tyle. Nie jest blokowany jak w chińskich 4T, że trzeba wymieniać CDI na "tuningowe" aby zapierdzialał... ;)
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*


Dołączona grafika

Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Endriu1987 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 744
  • Rejestracja pią, 25 wrz 09
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:brak
  • Gender:Male
  • Location:Lublin

Napisano 05 września 2013 - 21:28

Nie to że coś, ale w Malagach chyba są blokowane moduły ;)
Dołączona grafika
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 06 września 2013 - 09:30

Nie to, że coś, ale miałem cewkomoduł na wykończeniu i silnik w ogóle nie miał mocy i ciężko było go odpalić.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Davidek Ikona

  • David
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4 415
  • Rejestracja pią, 16 paź 09
  • Motocykl:Gilera Runner H2O & R6 '09
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko
  • Interests:Motoryzacja....

Napisano 06 września 2013 - 20:01

Endriu1987 a gdzie tutaj mowa o Malagutti? Bo trochę wyrwane z kontekstu :) .

Juru nie miał mocy dlaczego? Ponieważ słabsza iskra była czy coś w tym stylu? ;)
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*


Dołączona grafika

Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Endriu1987 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 744
  • Rejestracja pią, 25 wrz 09
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:brak
  • Gender:Male
  • Location:Lublin

Napisano 06 września 2013 - 20:44

Wyświetl postUżytkownik Davidek dnia 05 września 2013 - 20:48 napisał

Nie, w przypadku silników Piaggio/Gilera. Cewkomoduł albo jest sprawny albo nie i tyle. Nie jest blokowany jak w chińskich 4T, że trzeba wymieniać CDI na "tuningowe" aby zapierdzialał... ;)



Wyświetl postUżytkownik Davidek dnia 06 września 2013 - 20:01 napisał

Endriu1987 a gdzie tutaj mowa o Malagutti? Bo trochę wyrwane z kontekstu :) .

Juru nie miał mocy dlaczego? Ponieważ słabsza iskra była czy coś w tym stylu? ;)


;)
Dołączona grafika
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Davidek Ikona

  • David
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4 415
  • Rejestracja pią, 16 paź 09
  • Motocykl:Gilera Runner H2O & R6 '09
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko
  • Interests:Motoryzacja....

Napisano 07 września 2013 - 10:53

Nadal średnio rozumiem... Malagutti rozumiesz jako chińskie 4T :blink: ? Dodam że również nie mają blokowanej cewki - silnik Minarelli a od 2008r, niestety CPI/KEEWAY - lecz nie zmienia to tego co wcześniej pisałem... Moduł do 2008 Yamaha 4VP a potem nadal ten sam - przynajmniej w Malagach jakie do tej pory miałem...
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*


Dołączona grafika

Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 07 września 2013 - 11:00

Davidek iskra była nierównomierna czyli co któryś obrót wału i bardziej biała niż niebieska :)
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych