Strona 1 z 1
Zawór membranowy a osiągi
#1
Napisano 04 września 2013 - 21:02
Witam mam stalkera 2005 i mam pytanie bo u mnie zawór membranowy ma jeden prześwit na grubośc paznokcia i moje pytanie do was czy to ma jakiś wpływ na osiągi. Jeszcze jedno czy osiągi mogą być słabsze przez cewkomoduł? Gdy go kupiłem jechał 65-70 km/h po przywiezieniu do domu 50km/h .
Proszę o szybką pomoc
Proszę o szybką pomoc
#2
Napisano 04 września 2013 - 21:52
Zawór membranowy ma znaczenie w pracy silnika, ponieważ działa jak wentyl w rowerze.
Aby cały proces sprężania przebiegł pomyślnie, mieszanka musi zostać zassana i wydalona w postaci spalin na zewnątrz.
U Ciebie część mieszanki sobie powraca w niewłaściwym momencie, czyli wtedy gdy zawór powinien być zamknięty szczelnie
Aby cały proces sprężania przebiegł pomyślnie, mieszanka musi zostać zassana i wydalona w postaci spalin na zewnątrz.
U Ciebie część mieszanki sobie powraca w niewłaściwym momencie, czyli wtedy gdy zawór powinien być zamknięty szczelnie
#6
Napisano 05 września 2013 - 20:48
Nie, w przypadku silników Piaggio/Gilera. Cewkomoduł albo jest sprawny albo nie i tyle. Nie jest blokowany jak w chińskich 4T, że trzeba wymieniać CDI na "tuningowe" aby zapierdzialał...
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#9
Napisano 06 września 2013 - 20:01
Endriu1987 a gdzie tutaj mowa o Malagutti? Bo trochę wyrwane z kontekstu .
Juru nie miał mocy dlaczego? Ponieważ słabsza iskra była czy coś w tym stylu?
Juru nie miał mocy dlaczego? Ponieważ słabsza iskra była czy coś w tym stylu?
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#10
Napisano 06 września 2013 - 20:44
Użytkownik Davidek dnia 05 września 2013 - 20:48 napisał
Nie, w przypadku silników Piaggio/Gilera. Cewkomoduł albo jest sprawny albo nie i tyle. Nie jest blokowany jak w chińskich 4T, że trzeba wymieniać CDI na "tuningowe" aby zapierdzialał...
Użytkownik Davidek dnia 06 września 2013 - 20:01 napisał
Endriu1987 a gdzie tutaj mowa o Malagutti? Bo trochę wyrwane z kontekstu .
Juru nie miał mocy dlaczego? Ponieważ słabsza iskra była czy coś w tym stylu?
Juru nie miał mocy dlaczego? Ponieważ słabsza iskra była czy coś w tym stylu?
#11
Napisano 07 września 2013 - 10:53
Nadal średnio rozumiem... Malagutti rozumiesz jako chińskie 4T ? Dodam że również nie mają blokowanej cewki - silnik Minarelli a od 2008r, niestety CPI/KEEWAY - lecz nie zmienia to tego co wcześniej pisałem... Moduł do 2008 Yamaha 4VP a potem nadal ten sam - przynajmniej w Malagach jakie do tej pory miałem...
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
Strona 1 z 1