Strona 1 z 1
świruje temperatura
#3
Napisano 08 listopada 2013 - 17:32
siema,sory że po tak długiej nieobecności w temacie,problem z temperaturą wygląda następująco.po ostatniej zabawie z czujnikiem czyli odpinanie przewodu i podpinanie wszystko wróciło do normy jest OK .Ale mam do was pytanko,czy jest jakiś stan awaryjny w tych skuterkach?? bo jak miałem tą jazdę z temperaturą to on był taki zamulony nie miał tego "powera".dzięki za odpowiedzi.
ps.dzięki kuba plusik leci w twoją stronę.
ps.dzięki kuba plusik leci w twoją stronę.
Użytkownik Qubi edytował ten post 08 listopada 2013 - 18:05
#10
Napisano 25 czerwca 2017 - 21:00
Witam. Odświeżę temat.
1.Mam podobny problem z czujnikiem temperatury jak powyżej. Co jakiś czas mruga mi pierwszą i ostatnia kreska na wyświetlaczu, jak również czasami wg wskaźnika temp. silnik mi się wolniej grzeje. Ogólnie nie zawsze ta sytuacja ma miejsce (Tak 50/50).
2. Drugi problem to tak samo czasami mruga mi pierwszą i ostatnia kreska przy wskaźniku paliwa, albo jest złe wskazanie poziomu paliwa gdyż mając prawie pełen bak wskaźnik mi pokazuje że mam połowę. Dodam że świrowanie obu wskaźników zaczęło się praktycznie w tym samym czasie, i teraz jest pytanie czy to wina licznika czy czujników (ewentualnie okablowania)?
1.Mam podobny problem z czujnikiem temperatury jak powyżej. Co jakiś czas mruga mi pierwszą i ostatnia kreska na wyświetlaczu, jak również czasami wg wskaźnika temp. silnik mi się wolniej grzeje. Ogólnie nie zawsze ta sytuacja ma miejsce (Tak 50/50).
2. Drugi problem to tak samo czasami mruga mi pierwszą i ostatnia kreska przy wskaźniku paliwa, albo jest złe wskazanie poziomu paliwa gdyż mając prawie pełen bak wskaźnik mi pokazuje że mam połowę. Dodam że świrowanie obu wskaźników zaczęło się praktycznie w tym samym czasie, i teraz jest pytanie czy to wina licznika czy czujników (ewentualnie okablowania)?
#11
Napisano 04 lipca 2017 - 16:28
Witam
1. Wina okablowania. Nawet przetarty kabel od czujnika traci rezystancję. Jeśli połączenie jest ok szukaj na kablu i idź w kierunku licznika i kostki, która mogła zaśniedzieć. Jeśli przed uruchomieniem skutera podepniesz dodatkowo czujnik pod masę np silnik po uruchomieniu jeśli pokaże full czujnik dobry.
2. To samo, sprawdź połączenia, odczep czujnik i sprawdź wtyczki ewentualnie rozbierz go bo można. Tam są w środku takie blaszki, które mogły się odgiąć lub zabrudzić. Nie jest to latwe ale w ostateczności można zaglądnąć. uważam, że to zaśniedziałe kostki, więc polecam od razu sprawdzić wszystkie w skuterze.
1. Wina okablowania. Nawet przetarty kabel od czujnika traci rezystancję. Jeśli połączenie jest ok szukaj na kablu i idź w kierunku licznika i kostki, która mogła zaśniedzieć. Jeśli przed uruchomieniem skutera podepniesz dodatkowo czujnik pod masę np silnik po uruchomieniu jeśli pokaże full czujnik dobry.
2. To samo, sprawdź połączenia, odczep czujnik i sprawdź wtyczki ewentualnie rozbierz go bo można. Tam są w środku takie blaszki, które mogły się odgiąć lub zabrudzić. Nie jest to latwe ale w ostateczności można zaglądnąć. uważam, że to zaśniedziałe kostki, więc polecam od razu sprawdzić wszystkie w skuterze.
Strona 1 z 1