Forum GILERA.com.pl: Problem Runner 125 4t - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Problem Runner 125 4t Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   MacieKIG Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:Gilera Runner 125
  • Rok produkcji:brak

Napisano 03 listopada 2013 - 21:01

Witam, jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumienie w popełnieniu jakichkolwiek błędów związanych z regulaminem.

A więc, niestety moja Gilera Runner 125 4t odmówiła mi posłuszeństwa, i nie latałem nią już z 3 mies.Nadchodzi zima więc postanowiłem się z nią wziąć. Jednak problem tkwi w tym iż Gilera odpala i tylko tyle. Po dodaniu gazu odrazu gaśnie. Chodzi nierówno. Wymieniłem w gaźniku taką osłonę gumową (nie wiem konkretnie jak to się zwie) gdyż była pęknieta, przeczyściłem gaźnik dokładnie i nic. Wydaje mi się iż przyczyną jest moduł (lecz daje on iskre) bądź łańcuszek odtwierajacy zawory, lecz nie mam pojęcia czy dobrze myślę. Proszę o pomoc!

Ps.Gdyby ktoś wiedział gdzie można sprawdzić moduł w Krakowie(jeśli on by był przczyną) to proszę o adres.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   runner125vx Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja pon, 30 lis 09
  • Location:Mysiadło

Napisano 23 listopada 2013 - 09:06

Wyświetl postUżytkownik MacieKIG dnia 03 listopada 2013 - 21:01 napisał

Witam, jestem nowy na forum więc proszę o wyrozumienie w popełnieniu jakichkolwiek błędów związanych z regulaminem.

A więc, niestety moja Gilera Runner 125 4t odmówiła mi posłuszeństwa, i nie latałem nią już z 3 mies.Nadchodzi zima więc postanowiłem się z nią wziąć. Jednak problem tkwi w tym iż Gilera odpala i tylko tyle. Po dodaniu gazu odrazu gaśnie. Chodzi nierówno. Wymieniłem w gaźniku taką osłonę gumową (nie wiem konkretnie jak to się zwie) gdyż była pęknieta, przeczyściłem gaźnik dokładnie i nic. Wydaje mi się iż przyczyną jest moduł (lecz daje on iskre) bądź łańcuszek odtwierajacy zawory, lecz nie mam pojęcia czy dobrze myślę. Proszę o pomoc!

Ps.Gdyby ktoś wiedział gdzie można sprawdzić moduł w Krakowie(jeśli on by był przczyną) to proszę o adres.


Proponuję zacząć od sprawdzenia krućca, guma łącząca silnik z gaźnikiem.
Jeżeli pęknie możesz tego nie zauważyć, ale motor dostaje lewe powietrze i nie wkręca się na obroty nierówno pracuje.
Odkręć gażnik i powyginaj gumę, najczęściej pęka od dołu.
Rafał
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych