Witam, jak się okazało moim problem i utrapieniem od kilkunastu dni było sprzęgło które był tak starte przez dzwon,że było śliskie co powodowało szarpanie przy ruszaniu. Uratowałem je papierkiem ściernym i teraz wydaje się być ok. Natomiast przyczyną pewnie jest dzwon. Nadała się okazja kupić nowy dzwon stage6 wingcooler team. Jak myślicie będzie się nadawał do serii sprzęgła i wydechu leovince zx? Pozdro
Strona 1 z 1
Dzwon do Runnerka
#2
Napisano 30 lipca 2009 - 21:15
Oczywiście ze bd się nadawał jak najbardziej. Mówisz o tym dzwonie ?
http://www.allegro.pl/item700545851_stage6...ebo_polini.html
Mówisz o tym dzwonie ?
http://www.allegro.pl/item700545851_stage6...ebo_polini.html
Mówisz o tym dzwonie ?
#4
Napisano 30 lipca 2009 - 21:23
W autach jest tak że okładziny się ścierają od tego że się jeździ na półsprzęglę (między innymi oczywiście, pomijam vipera w którym wystarczy ruszyć pod domem i już nie mamy sprzęgła) czyli okładziny się stykają z dzwonem ale nie są na tyle dociśnięte żeby zapiąć napęd. Może w tym kierunku szukaj przyczyn takiego zjawiska, np za twarde sprężynki?
Dzwon powinien wystarczyć
Dzwon powinien wystarczyć
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#5
Napisano 30 lipca 2009 - 21:40
Aa o tym nie pomyślałem i to może być przyczyną więc z dzwonem się wstrzymuje i nie kupuje. Wymienię centralkę i zobaczę przy okazji czy znowu się starło.
A mogło być tak,że od wody która się dostała do napędu dzwon się ślizgał i dlatego były śliskie okładziny.?...? Bo były ślady kropel na napędzie całym
A mogło być tak,że od wody która się dostała do napędu dzwon się ślizgał i dlatego były śliskie okładziny.?...? Bo były ślady kropel na napędzie całym
#6
Napisano 30 lipca 2009 - 21:49
tam jest wysoka temperatura to raczej wszystko by wyparowało chyba :-D
sprawdz sprzężynki na sprzęgle ,może jedna jest za bardzo rozciągnięta i dlatego ci tak szarpie
sprawdz sprzężynki na sprzęgle ,może jedna jest za bardzo rozciągnięta i dlatego ci tak szarpie
metrakit handmode 70
hebo manston replica
Malossi Multivar
wał top performers evolution
gaznik 19 metrakit
zawor s6
hebo manston replica
Malossi Multivar
wał top performers evolution
gaznik 19 metrakit
zawor s6
#8
Napisano 31 lipca 2009 - 07:40
To, że ścierają się okładziny cierne na sprzęgle, jest zjawiskiem normalnym. To, że zostały "wyślizgane" przez dzwon, świadczy raczej o słabej jakości okładzin lub wpływie czynnika zewnętrznego który sprawił, że okładzina zrobiła się bardziej plastyczna i zakleiła wewnętrzne pory. Mogło także nastąpić nadpalenie okładziny ciernej, które także powoduje pogorszenie właściwości ciernych okładziny. "Przejechanie" papierem ściernym okładzin jest jak najbardziej w takim przypadku wskazane. Oby nie robić tego zbyt mocno i grubo, bo jednak tracimy na grubości okładzin i zbyt grube rysy powodują kruszenie gładzi okładziny i znacznie szybsze zużycie.
Pozdrawiam
P_iter
P_iter
Strona 1 z 1