GILERA.com.pl: Wariator, rolki, sprężyny, wagi itp - GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Wariator, rolki, sprężyny, wagi itp Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Kazek Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 366
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Runner 50
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:POZnań

Napisano 02 czerwiec 2008 - 13:33

Lekkie rolki poprawiają przyśpieszenie, ciężkie dają większą prędkość maksymalną, czy aby na pewno?

Zrozumienie pracy wariatora nie jest trudne. Wariator ma wpływ na osiągi silnika, jak również wiele komponentów silnika ma w różny sposób wpływ na wariator. Można by na ten temat napisać książkę. Przedstawimy Wam pokrótce zarys pracy wariatora i czym się cechuje.


KONSTRUKCJA I PRACA

Wariator nazywany jest również regulatorem prędkości. Zadaniem wariatora jest zmiana przełożenia niskiego i wysokiego płynnie i automatycznie. Wariator umieszczony jest na wale korbowym, który jest połączony z talerzowym układem napędowym za pomocą paska napędowego. Talerzowy układ napędowy znajduje się z reguły bezpośrednio na wałku przekładni napędowej i tworzy grupę roboczą ze sprzęgłem startowym. Wariator i talerzowy układ napędowy posiadają nieruchome i ruchome talerze. W przybliżeniu można porównać ten mechanizm z przekładnią rowerową (ale naprawdę tylko w przybliżeniu). Rożne wielkości kół zębatych byłyby różnymi promieniami kół, na których pracuje pasek klinowy. Oś pedałów byłaby tutaj wałem korbowym. Aby ruszyć z miejsca potrzebujemy małego przełożenia. W skuterze przy ruszaniu pasek biegnie z przodu (na wale korbowym), całkiem nisko pomiędzy talerzami na małym promieniu koła i z tyłu na dużym promieniu koła. To jest najmniejsze możliwe przełożenie. Podczas fazy przyśpieszenia obroty silnika powinny pozostać możliwie niezmienne i leżeć w zakresie obrotów, w którym silnik ma swoją największą moc.
Aby móc stać się szybszym, przełożenie zostaje zmienione w sposób ciągły i stopniowy na możliwie największe przełożenie. Na końcu biegnie pasek napędowy z przodu na największym promieniu koła (talerze wariatora biegną teraz całkiem razem). Z tyłu przesuwa się pasek na najmniejszy promień koła pomiędzy talerzami.

To jest prosta zasada (w przybliżeniu), jednak dochodzi wiele wielkości, które wpływają na całkowity przebieg. Tutaj kryje się sztuka odpowiedniej regulacji i bez doświadczenia nic nie zdziałamy.

Obudowa wariatora ma w przedniej części gładką płaszczyznę, która stanowi połowę rolki i zawiera wewnątrz rolki wariatora. One leżą w bieżni w określonym położeniu. Z tyłu wariator jest z reguły otwarty (przy suchych rolkach) lub zamknięty kapą (przy rolkach nasmarowanych). Wariator może przesuwać się na tulei po wale korbowym. Z tyłu wariatora znajduje się stała, nieruchoma tarcza. Rolki wariatora zostają wprowadzone w obudowę wariatora i zapierają się na tej tarczy.
W położeniu wyjściowym rolki wariatora znajdują się całkiem blisko środka (osi) obudowy wariatora. Ponieważ wariator obraca się z wałem korbowym, rolki zostaną wypchnięte na zewnątrz za pomocą siły odśrodkowej. Ułożone w bieżni rolki pchają do przodu wariator na tulejce. Tak więc rolki wędrują w wariatorze na zewnątrz, a sam wariator porusza się na tulejce w kierunku od lub do stałego, nieruchomego talerza.

Pasek klinowy biegnie między wariatorem a drugim nieruchomym talerzem. Nie pozostaje jemu nic innego, jak przejście na większy promień koła, kiedy dwa talerze pracują blisko siebie. Aby pasek nie wisiał luźno dookoła (tak nie mógłby on przenosić mocy) i aby talerze bezplanowo nie wędrowały tam i z powrotem, w wariatorze działają siły (siła odśrodkowa, ruch rolek…) wbrew innej sile.
Siła ta została wyprodukowana przez sprężynę korygującą moment obrotowy w napędowym systemie talerzowym...
Z jednej strony tego systemu przekładniowego rolki wariatora przy pomocy siły odśrodkowej pchają ruchomą część wariatora w kierunku talerza stałego. Skutkiem tego jest ściśnięcie paska. Z drugiej strony proces ten jest regulowany (kontrowany) przez sprężynę korygującą moment obrotowy w talerzowym układzie napędowym.


ROLKI WARIATORA

Rolki wariatora są najważniejszymi elementami w regulacji wariatora. Ich sposób działania jest bardzo prosty. Ciężkie rolki już przy niskich obrotach silnika będą wypchnięte na zewnątrz przeciwdziałając sile sprężyny korektora momentu obrotowego. Wariator uruchamia się więc relatywnie wcześnie. Jeśli wybierzemy lżejsze rolki (przy takiej samej sprężynie korektora momentu obrotowego), konieczne są wyższe obroty silnika, po to by mogły wytworzyć odpowiednią siłę odśrodkową i przeciwstawić się sile sprężyny. Z cięższymi rolkami także obroty przy przyspieszeniu są niższe niż z rolkami lżejszymi. Każdy silnik oddaje swoją maksymalną moc tylko przy określonych obrotach. Te nazywamy „najlepszymi”. Aby osiągnąć maksymalne przyspieszenie, musimy napotkać dokładnie te „najlepsze” obroty silnika . Powyżej albo poniżej tych obrotów silnik ma mniejszą moc. Jeżeli wybierzemy za lekkie rolki, silnik będzie co prawda kręcił wysokie obroty (można to często dobrze usłyszeć), ale nie odda maksymalnej mocy. Kiedy rolki są za ciężkie, silnik kręci za niskie obroty i również nie oddaje mocy.
Jeżeli pasmo obrotów, w którym silnik dysponuje wystarczającą mocą, jest szerokie, wtedy regulacja jest bardzo łatwa. Nie trzeba wówczas w regulacji dokładnie spotkać „najlepszych” obrotów, aby uzyskać dobre przyśpieszenie. Jeżeli krzywa mocy silnika przebiega bardzo ostro i pasmo obrotów jest zatem bardzo małe (np. przy czysto rasowym silniku wyścigowym), wtedy regulacja jest bardzo trudna. 0,5g na rolkę może już spowodować różnicę 2-3KM.

W związku z tym, rolki należy tak dobrać, aby spotkać możliwie „najlepsze” obroty podczas fazy przyśpieszenia. Kto zna krzywą swojego silnika, ten może łatwo pracować z obrotomierzem. W innych przypadkach trzeba polegać na „wyczuciu” lub stoperze.


SPRĘŻYNA KORYGUJĄCA MOMENT OBROTOWY

Sprężyna korygująca moment obrotowy ma wiele funkcji. Jeżeli wybierzemy twardą sprężynę, pasek będzie mocniej zaciśnięty pomiędzy talerzami. Może on wtedy przenosić większy moment obrotowy, bez ślizgania się. Wadą jest to, że powstaje większe tarcie i wyższa temperatura, przez to część mocy jest utracona. Naturalnie wpływa to również na długość życia paska napędowego. Jeżeli zastosujemy słabszą sprężynę, stopień oddziaływania jest wprawdzie lepszy, jednak występuję większe niebezpieczeństwo ślizgania się paska. Twardość sprężyny ma również pośredni wpływ na obroty silnika, zatem także na wagę rolek wariatora. Jeśli wybierzemy słabą sprężynę, potrzebujemy małych sił, aby talerze wariatora naciskały jeden na drugiego. Tutaj wystarczą lekkie rolki. Jeżeli wybierzemy silną sprężynę, potrzebne są większe siły. Potrzebujemy wtedy cięższe rolki. Z silniejszą sprężyną przy tych samych rolkach zwiększają się obroty silnika. Przy zastosowaniu słabszej sprężyny obroty się zmniejszają.

Artykuł został zaczerpnięty ze stronki www.forum.mieloch.pl za zgodą jej Administratora Jerzego Mielocha jr.
-28

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Kazek Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 366
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Runner 50
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:POZnań

Napisano 04 kwiecień 2009 - 16:03

Cytat

Więc tu mniej wiecej sprobuje pomoc co niektorym, bo ostatnio na forum zadaja pytania jak: sprezyna jaki ma procent i jaka jest twarda...

Sprężyny dociskowe:

Hebo:

Czarna 50% - miękka
Niebieska 60% - średnia
Czerwona 90% - twarda

Top Racing:

Zielona 15% - miękka
Czerwona 22% - średnia
Niebieska 30% - twarda

Malossi:

Zielona 60% - miekka
Różowa/Fioletowa 82% - średnia
Niebieska 106% - bardzo twarda


Sprężynki sprzęgła:

Hebo:


Zielone - sport (miękkie)
Niebieskie - expert (średnie)
Czerwone - racing (bardzo twarde)


Top Racing:

Zielone - sport 15% (miękkie)
Czerwone - expert 30% (średnie)
Niebieskie - racing 50% (twarde)

Malossi:

Fly:


Białe - sport (miękkie)
Zielone - expert (średnie)
Zółte - racing (bardzo twarde)

Delta/Fly:

Czerwone - sport (miękkie)
Niebieskie - expert (średnie)
Czarne - racing (twarde)

Polini:

Czarne - touring (bardzo miękkie)
Zielone - sport (miękkie)
Żółte - expert (średnie)
Niebieskie - racing (twarde)


Oryginał : http://sqtery.com/modules.php?name=Forums&...opic&t=9115
Zaginiony ADMIN ;)
-9

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Kazek Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 366
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Runner 50
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:POZnań

Napisano 04 kwiecień 2009 - 16:04

W skuterach 50cc

SKUTERY 50cc

APRILIA:

- Amico 15x12 6,5gr
- Area 51 15x12 6,5gr
- Gulliver 15x12 6,5gr
- Gulliver LC 15x12 6,5gr
- Habana 17x12 6,9gr
- Rally 15x12 6,5gr
- Rally LC 15x12 6,5gr
- Scarabeo 15x12 6,7gr
- Scarabeo Limited Edition 17x12 6,9gr
- Sonic 15x12 6,5gr
- Sonic LC 15x12 6,5gr
- SR 2004 (Piaggio) 19x15.5 6,3gr
- SR 50 15x12 5,5gr
- SR 50 H2O 15x12 5,5gr
- SR 50 LC Netscaper 15x12 5,5gr
- SR 50 LC Stealth 15x12 5,5gr
- SR 50 94-97 15x12 5,5gr
- SR 50 WWW 15x12 5,5gr
- SR GP1 Di-Tech (Piaggio) 19x15.5 5,3gr
- SR Sport (Morini) 17x12 6,9gr
- SR Sport Di-Tech H2O 17x12 6,2gr

ATALA:

- Byte AT10 17x12 6,9gr
- Carosello 15x12 6,7gr
- Hacker LC 17x12 5,5gr
- Hacker AT12-Racing 17x12 5,5gr

BENELLI:

- 491 GT Air 15x12 6,5gr
- 491 RR 15x12 6,5gr
- 491 Sport Racing H2O 15x12 6,5gr
- K2 Air 15x12 6,7gr
- K2 H2O 15x12 6,7gr
- Naked 50 15x12 6,7gr
- Pepe 15x12 6,7gr

BETA:

- ARK 15x12 5,5gr
- ARK LC 15x12 5,5gr
- Chrono 15x12 6,5gr
- Chrono 502 15x12 6,5gr
- Eikon 15x12 6,7gr
- Quadra 15x12 5,5gr
- Tempo 15x12 6,7gr

CAGIVA:

- City 15x12 7,4gr
- Progress 17x12 6,2gr
- Progress LC 17x12 6,2gr

CPI:

- Popcorn 15x12 5,8gr

DERBI:

- Aceno 17x12 6,2gr
- Atlantis 17x12 6,2gr
- Atlantis LC 17x12 6,9gr
- GP1 2005 19x15,5 _,_gr
- GP1 LC 19x15,5 7gr
- Hunter 17x12 6,2gr
- Paddock ST 17x12 6,2gr
- Predator 17x12 6,9gr
- Predator LC 17x12 6,9gr
- Vamos 17x12 7,5gr

GILERA:

- DNA 19x15,5 5,3gr
- Easy Moving 16x13 7,7gr
- ICE 19x15,5 5,3gr
- Runner 19x15,5 5,3gr
- Runner Pure Jet 19x15,5 5,3gr
- Runner SP 19x15,5 5,3gr
- Stalker 19x15,5 6,3gr
- Storm 16x13 8,4gr
- Typhoon 16x13 8,4gr
- Typhoon X 19x15,5 5,3gr


HONDA:

- Bali 16x13 8,4gr
- Dio SP-SR 16x13 8,4gr
- Dio ZX 16x13 8,4gr
- Dio ZX (horyzontalny) 16x13 8,4gr
- Lead 16x13 8,4gr
- SFX 16x13 8,4gr
- SGX 16x13 8,4gr
- SGX Sky 16x13 4,9gr
- SH 16x13 8,4gr
- SH New 16x13 8,4gr
- Shadow 16x13 8,4gr
- Sport SFX 16x13 8,4gr
- Vision 16x13 7,7gr
- X8R 16x13 8,4gr
- Zoomer 50 4T 16x13 5,6gr

ITALJET:

- Cruise 17x12 6,2gr
- Dragster 15x12 6,5gr
- Formula 17x12 5,5gr
- Formula LC 17x12 5,5gr
- Pista - Bazooka 15x12 6,5gr
- Pista - Scoop 15x12 6,5gr
- Reporter 15x12 6,5gr
- Torpedo 15x12 6,5gr
- Velocifero 17x12 6,2gr
- Yankee 15x12 6,5gr

KEEWAY:

- Hurricane 15x12 5,8gr
- Focus 15x12 5,8gr
- Matrix 15x12 5,8gr

KYMCO:

- CX 50 Super 16x13 8,4gr
- Dink 16x13 8,4gr
- DJX 16x13 8,4gr
- DJY 16x13 8,4gr
- DY World 16x13 8,4gr
- Filly 16x13 7,7gr
- Heroism 16x13 8,4gr
- K12 16x13 8,4gr
- KB 16x13 8,4gr
- Sniper DD 16x13 7,7gr
- Super 9 LC 16x13 8,4gr
- Top Boy 16x13 8,4gr

LEM:

- Flash 15x12 6,5gr
- Ghibli 15x12 6,5gr
- Tornado SS1 15x12 6,5gr

MALAGUTI:

- Centro SL 15x12 6,5gr
- Ciak 15x12 6,5gr
- Crosser CR1 17x12 6,5gr
- Crosser EL (Morini) 17x12 6,5gr
- F10 15x12 6,5gr
- F12 Digit Kat Euro 2 15x12 6,5gr
- F12 Phantom 15x12 6,5gr
- F12 Phantom LC 15x12 6,5gr
- F12 Phantom 2000 15x12 6,5gr
- F15 Firefox 15x12 6,5gr
- F15 Firefox LC 15x12 6,5gr
- Yesterday 15x12 6,5gr

MBK:

- Active 15x12 6,5gr
- Booster 15x12 6,7gr
- Booster 2004/2005 15x12 6,5gr
- Booster NG 15x12 6,7gr
- Booster R Rocket 15x12 6,7gr
- Booster Spirit 15x12 6,7gr
- Booster Track 15x12 6,7gr
- Equalis 15x12 7,4gr
- Evolis 15x12 7,4gr
- Fizz 15x12 6,7gr
- Flipper 15x12 6,7gr
- Forte 15x12 7,4gr
- Hot Champ 15x12 6,7gr
- Nitro 15x12 5,5gr
- Ovetto 15x12 6,5gr
- Sorriso 15x12 6,5gr
- Sorriso 96 15x12 6,5gr
- Target 15x12 6,5gr

MOTRON:

- Sting 15x12 6,5gr
- Syncro 15x12 6,5gr
- Thunder 15x12 6,5gr

PEUGEOT:

- Buxy 16x13 8,4gr
- Elyseo 16x13 8,4gr
- Jetforce 16x13 7,7gr
- Jetforce (gaźnik) 16x13 8,4gr
- Ludix 16x13 8,4gr
- Ludix Blaster 16x13 8,4gr
- RS Buxy 16x13 8,4gr
- Speedake 16x13 8,4gr
- Speedfight 16x13 8,4gr
- Speedfight LC 16x13 8,4gr
- Squab 16x13 8,4gr
- ST Rapido 16x13 8,4gr
- SV Geo 16x13 8,4gr
- TKR 16x13 8,4gr
- TKR Off Road 16x13 8,4gr
- Trekker 16x13 8,4gr
- Vivacity 16x13 8,4gr
- Zenith 16x13 8,4gr

PGO:

- Big Max 16x13 8,4gr
- Comet 8,4gr
- Star 16x13 8,4gr

PIAGGIO:

- Diesis 19x15,5 6,6gr
- Extrem 19x15,5 6,6gr
- Extrem LC 19x15,5 6,6gr
- Fly 4T 19x15,5 5,3gr
- Free 16x13 8,4gr
- Liberty 19x15,5 6,6gr
- NRG 16x13 8,4gr
- NRG MC2 <98 19x15,5 6,3gr
- NRG MC3 19x15,5 6,3gr
- NRG MC3 Pure Jet 19x15,5 5,3gr
- NTT 16x13 8,4gr
- Quartz 16x13 8,4gr
- Sfera 16x13 8,4gr
- Sfera Restyling 16x13 8,4gr
- Vespa ET2 19x15,5 5,3gr
- Vespa ET4 4T 19x15,5 5,3gr
- Zip 16x13 8,4gr
- Zip 4T 19x15,5 5,3gr
- Zip Fast Rider 16x13 8,4gr
- Zip SP 16x13 6,9gr
- Zip SP mod.2000 19x15,5 5,3gr

STM:

- SM 50/1 17x12 6,9gr

SUZUKI:

- Address 17x12 6,2gr
- AJ-ZZ Sepia 17x12 6,2gr
- AP 17x12 6,2gr
- Katana 17x12 6,2gr
- Katana LC 17x12 6,2gr
- Magic 17x12 6,2gr
- Zillion 17x12 6,2gr

Yamaha:

- Aerox 15x12 5,5gr
- Aerox 2004/2005 15x12 5,5gr
- Axis 15x12 6,5gr
- Belluga 15x12 6,7gr
- Breeze 15x12 6,7gr
- BW'S 2004/2005 15x12 6,5gr
- BW'S NG 15x12 6,7gr
- BW'S Zuma 15x12 6,7gr
- CRZ 15x12 6,5gr
- CT 15x12 6,5gr
- Jog R 15x12 6,5gr
- Jog RR 15x12 6,5gr
- Jog Z 15x12 6,5gr
- Neo's 15x12 6,5gr
- Spy 15x12 6,7gr
- Vino 15x12 6,5gr
- Why 15x12 6,5gr
- Zest 15x12 7,4gr

by Sebo_runner
Zaginiony ADMIN ;)
-1

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   DamiaNOS Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 751
  • Rejestracja wto, 12 sie 08
  • Motocykl:Runner 50 SWAP 125 4t
  • Rok produkcji:2004
  • Gender:Male
  • Location:Nowy Tomyśl

Napisano 05 kwiecień 2009 - 00:53

Wagi rolek w maxi skuterach:
APRILIA:

- Atlantic 125 4T 19x17 10,2gr
- Atlantic 200 4T 20x17 13,2gr
- Atlantic 250 4T 20,6x17 10,3gr
- Atlantic 500 4T 25x21,8 30gr
- Habana 125 4T 19x13,5 11,7gr
- Leonardo 125 4T 20x17 8,5gr
- Leonardo 150 4T 20x17 9,5gr
- Leonardo 250 4T 20x12 14,2gr
- Leonardo 300 4T 20x12 15,4gr
- Scarabeo 100 4T 15x12 7,5gr - 8,9gr
- Scarabeo 100 2T 19x15,5 5,3gr
- Scarabeo 125 4T 20x17 8,5gr
- Scarabeo 125 (Piaggio) 4T 19x17 9,2gr
- Scarabeo 150 4T 20x17 9,5gr
- Scarabeo 200 (Piaggio) 4T 20,6x17 10,3gr
- Scarabeo 250 4T 20,6x17 10,3gr
- Scarabeo 500 4T 25x21,8 26gr
- Sportcity 125 4T 19x17 10,2gr
- Sportcity 200 4T 20,6x17 10,3gr
- SR 125 2T 19x17 12,5gr
- SR 150 2T 19x17 12,5gr



BENELLI:

- Adiva 125 4T 19x17 10,2gr
- Adiva 150 4T 19x17 10,2gr
- K2 100 2T 15x12 8,8gr
- Velvet 125 4T 20x12 9,2gr
- Velvet 150 4T 20x12 9,2gr
- Velvet 250 4T 20x12 14,2gr
- Velvet Dusk 400 4T 16,1x12,8 15,8gr



BETA:

- Eikon 125 4T 20x14,5 14,1gr
- Eikon 150 4T 20x14,5 15,3gr



DERBI:

- Boulevard 150 4T 19x17 10,2gr
- Boulevard 200 4T 20,6x17 10,3gr



GILERA:

- DNA 125 4T 19x17 10,2gr
- DNA 180 4T 19x17 10,2gr
- Nexus 500 4T 25x21,8 26gr
- Runner FX 125 2T 19x17 12,5gr
- Runner VX 125 4T 19x17 10,2gr
- Runner FXR 180 2T 20x17 14,7gr
- Runner VXR 180 4T 19x17 10,2gr
- Runner VXR 200 4T 19x17 10,2gr
- Typhoon 125 2T 19x17 12,5gr



HONDA:

- @ 125 4T 20x14,5 12,2gr
- @ 125 4T 20x14,5 12,2gr
- Bali 100 2T 16x13 10gr
- Bali 125 4T 20x14,5 12,2gr
- Bali 150 4T 20x14,5 12,2gr
- CN 250 4T 24x18 22,5gr
- Dylan 125 4T 20x14,5 12,2
- Dylan 150 4T 20x14,5 12,2
- Foresight 250 4T - 98 23x18 24,3gr
- Foresight 250 4T - 99 23x18 26,4gr
- Forza 250 4T 23x18 26,4gr
- Jazz 250 4T 23x18 26,4gr
- Pantheon 125 2T 23x18 14,8gr
- Pantheon 125 4T Inject 20x14,5 12,2gr
- Pantheon 150 2T 23x18 16gr
- Pantheon 150 4T Inject 20x14,5 12,2gr
- SH 100 2T 16x13 10gr
- SH 125 4T 20x14,5 12,2gr
- SH 125i 4T 20x14,5 12,2gr
- SH 150 4T 20x14,5 12,2gr
- SH 150i 4T 20x14,5 12,2gr
- Silver Wing 4T 28x20 28,2gr



ITALJET:

- Dragster 125 19x17 12,5gr
- Dragster 180 20x17 14,7gr
- Jet Set 125 4T 19x17 10,2gr
- Jet Set 150 4T 19x17 10,2gr
- Jupiter 250 4T 20x12 14,2gr
- Millenium 100 15x12 8,8gr
- Milenium 125 4T 20x12 8,5gr
- Millenium 150 4T 20x12 9,2gr
- Torpedo 125 4T 19x13,5 11,7gr
- Torpedo Leader 125 4T 19x17 10,2gr
- Torpedo Leader 150 4T 19x17 10,2gr



KYMCO:

- B&W 125 4T 20x14,5 14,1gr
- B&W 150 4T 20x14,5 15,3gr
- B&W 250 4T 23x18 14,8-22gr
- Dink 125 4T 20x14,5 14,1gr
- Dink 150 4T 20x14,5 15,3gr
- Grand Dink 150 4T 20x14,5 15,3gr
- Grand Dink 150 4T 23x18 14,8-22gr
- People 250 4T 23x18 14,8-22gr



MALAGUTI:

- Ciak 100 17x12 6,2gr
- F18 Warrior 125 4T 20x14,5 14,1gr
- F18 Warrior 150 4T 20x14,5 14,1gr
- Madison 125 4T 20x12 9,2gr
- Madison 150 4T 20x12 9,2gr
- Madison 250 4T (silnik Piaggio) 20x17 13,2gr
- Madison 250 4T 20x12 14,2gr
- Madison K400 4T 26,1x12,8 15,8gr
- Madison R180 4T 19x17 10,2gr
- Password 250 4T 20x12 14,2gr
- Phantom F12 125 4T 20x12 9,2gr
- Phantom F12 250 4T 20x17 13,2gr
- Spider 500 4T 25x21,8 26gr



MBK:

- Booster 100 15x12 8,8gr
- Doodo 125 4T 20x12 9,2gr
- Doodo 150 4T 20x12 8,5gr
- Kilbre 300 4T 20x12 15,4gr
- Nitro 100 15x12 8,8gr
- Ovetto 100 15x12 8,8gr
- Skyliner 125 4T 20x12 9,2gr
- Skyliner 150 4T 20x12 8,5gr
- Skyliner 250 4T 20x12 14,2gr
- Thunder 125 4T 20x12 9,2gr
- Thunder 150 4T 20x12 8,5gr



PIAGGIO

- Typhoon 125 19x17 12.0
- Beverly 4t 125 19x17 7.4
- Beverly 4t 200 20.9x17 11.0
- HEexagon 125 19x17 12.0
- Hexagon 150 19x17 12.0
- Hexagon LXT 180 20x17 15.5
- Liberty 125/150(Leader Engine) 19x17 8.7
- Super Hexagon GTX 4t 125 19x17 7.4
- Skipper 125LX/150LXT 19x17 12.0
- Skipper 125/150 19x17 12.0
- Skipper ST125 4T (Leader Engine) 19x17 8.7
- Skipper ST150 4T (Leader Engine) 19x17 10.0
- VespaET4 125 19x13.7 12.0
- VespaET4 125 (Leader Engine) 19x17 8.7
- VespaET4 150 (Leader Engine) 19x17 10.0
- X9 AMALFI 4t 180 19x17 10.7
- X9 4t 200 20.9x17 11.0
- Zip 4t 125 19x17 8.7
--------------------------------------------
Malossi się skończył.
Zbieram datki na silnik 125. W razie czego to:
73 1140 2004 0000 3302 4960 1727
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 4
0 użytkowników, 4 gości, 0 anonimowych

  1. Google