Witam posiadam Gilere RX 125 Arizona , właśnie zrobiłem remont generalny i mam problem z uszczelką pod głowice ponieważ była wykonana z jakiegoś plastiku i zniszczyła się przy sciąganiu, teraz mam problem z znalezieniem takiej uszczelki, i jeszcze słyszałem że w takich motorach powinna być wykonana uszczelka z jakiegoś metalu i teraz pytanie do was z jakiego materiału ma być wykonana ta uszczelka i gdzie mogę ją dostać ?
Strona 1 z 1
Gilera RX 125 uszczelka pod głowice
#2
Napisano 13 lutego 2014 - 11:51
Nie wiem jak tam z kształtem ale uszczelki się wykonuje zazwyczaj z miedzi albo klingeritu (czasem zwanego kręgielitem albo krygielitem, zależy od regionu kraju) albo z aluminium. Masz pewnie fragmenty starej uszczelki to zmierz jej grubość i dorób z któregoś z tych materiałów.
Byłoby łatwiej gdyby było wiadomo co to za silnik jest, szukałem kiedyś informacji o nim i to chyba autorska konstrukcja gilery jeszcze ze starych czasów więc uszczelek nie dobierzesz nigdzie poza mieloch motocykle za cenę 2x taką jak dałeś za moto albo wcale
Byłoby łatwiej gdyby było wiadomo co to za silnik jest, szukałem kiedyś informacji o nim i to chyba autorska konstrukcja gilery jeszcze ze starych czasów więc uszczelek nie dobierzesz nigdzie poza mieloch motocykle za cenę 2x taką jak dałeś za moto albo wcale
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#4
Napisano 13 lutego 2014 - 19:39
Oto i zdjęcia :
http://bankfotek.pl/view/1663361 - cylinder
http://bankfotek.pl/view/1663360 - głowica
http://bankfotek.pl/view/1663361 - cylinder
http://bankfotek.pl/view/1663360 - głowica
#5
Napisano 13 lutego 2014 - 23:15
W tym wypadku widze kilka rozwiązań
1.dać do dorobienia uszczelkę
2.przerobic jakies podobne uszczelkie co jest w brew pozorom cieżkie do zrobienie
3.dać glowicę do zdolnego tokarza i przerobić aby wokoło komory spalania był oring tak samo z zewnętrzna częścia jednak tam bd trudniej poniewarz głowica nie jest okrągła ;//
1.dać do dorobienia uszczelkę
2.przerobic jakies podobne uszczelkie co jest w brew pozorom cieżkie do zrobienie
3.dać glowicę do zdolnego tokarza i przerobić aby wokoło komory spalania był oring tak samo z zewnętrzna częścia jednak tam bd trudniej poniewarz głowica nie jest okrągła ;//
#6
Napisano 14 lutego 2014 - 11:12
No najlepiej to dać do jakiegoś zakładu do dorobienia, bo dostępność części do tego modelu jest na prawdę znikoma
Albo napisz do mielocha i zapytaj się ile by u nich ta uszczelka kosztowała, chociaż nie spodziewałbym się niskiej ceny
Albo napisz do mielocha i zapytaj się ile by u nich ta uszczelka kosztowała, chociaż nie spodziewałbym się niskiej ceny
Strona 1 z 1