wszystko o ice
#1
Napisano 09 października 2009 - 14:39
,a co do ica nie ma zbyt wielu info.
w końcu ice otrzyma małe FAQ
a więc do dzieła :mrgreen:
To może ja zacznę to link do wszystkich części (z czego się składa) ice
http://www.oemmotorparts.com/oem4.asp?M=Gi...01&L=GI_ICE
ride on the wheel through field ->jazda na kole przez pole
#2
Napisano 11 października 2009 - 21:19
Bo wyraziłeś się nieprecyzyjnie.
http://gilera.com.pl...-ice-vt1993.htm <-- Opis mojej Gilerki
http://gilera.com.pl/1885.htm <-- Gilera Ice - test, mojego autorstwa
#3
Napisano 12 października 2009 - 12:45
v-max,lusterka(gwint,długość,szerokość itp.)
takie małe FAQ.
ponieważ o ice jest naprawdę bardzo mało info.
dlatego zakładam ten dział żeby każdy kto wie coś konkretnego o ice mógł się wypowiedzieć.
Pewnie nasuwa wam się pyt.po co drugie FAQ.
pon. pierwsze jest niepełne :-( (przynajmniej według mnie).
mam nadzieję,że wyjaśniłem wszystko.
ride on the wheel through field ->jazda na kole przez pole
#4
Napisano 12 października 2009 - 16:18
#7
Napisano 28 kwietnia 2010 - 10:26
Jestem nowym uzytkownikiem skuterka:) i nie mam pojecia jak się z tym obchodzić :oops: nie jestem calkowicie ciemny z mechaniki, gdyż mam również golfa II 1,6TD i sam przy nim dłubie, jednak taki skuterek zmusił mnie do czytania o benzynie hahaha.
No to tak kupiłem ICE jakieś dwa lata temu w anglii i stała sobie w domu cały ten czas ostatnio coś mnie tknęło i ją opaliłem (pokręciał z 15 sekund na dużym aku z samochodu i odpalił potem już bez jąkniecia z przycisku, na kopajkę potem nie sprawdzałem)
Jednak podczas transportu wylał mi się jakiś niebieski płyn jakby olej:) (i swieci sie czerwona kontrolka oleju) z tego co wiem w takich silnikach nie wymienia się oleju tylko wlewa się do pojemniczka i on sam się miesza z paliwem, wiec zatankowalem z litr mieszanki (do pily motorowej, wiem ze to moze profanacja ale to mialem pod reka) wyjeździlem ten litr i tak mi się micha ucieszyła, że aż postanowiłem go zarejestrować :-P
Tylko gdzie nalać tego oleju i co jeszcze sprawdzić w tym skuterku, żeby można było nim jeździć bez obaw, że się zepsuje z mojej winy :mrgreen: a znając moje szczęscie na pewno się zepsuje - jak mi nie doradzicie.
Aha mój ICE ma przejechane 2 600 km i jest z 23.09.2002r wiec więcej stal jak jeździl na oponach są jeszcze te waski :-D
Będę wdzięczny za każdą formę pomocy chętnie przygarne również jakieś schematy czy instrukcje obsługi w PDF:)
#8
Napisano 28 kwietnia 2010 - 13:40
z Opisu wynika że zbiornik oleju jest z przodu ;-) wymieniłbym jeszcze rolki pasek i olej przekładniowy żeby mieć pewność że nic się nie zepsuje :-)
#9
Napisano 28 kwietnia 2010 - 13:59
#11
Napisano 28 kwietnia 2010 - 20:16
Daniello napisał:
Daniello napisał:
No i jeszcz ejedno jaki olej nalać do tego zbiornika, bo mniemam, że nie miksol :-D
Co do oleju przekładniowego, co ile go wymieniać i tak samo pasek i rolki??
#12
Napisano 29 kwietnia 2010 - 08:59
Co do blokad poczytaj tutaj ;-)
http://gilera.com.pl...ht=blokady++dna
Olej do mieszanki lej obojętnie jaki, tylko z tych lepszych firm ;-) np. Castrol, Motul, Mobil itp.
Olej przekładniowy można wymieniać co 5000km ale i co 10000km, wiadomo że lepiej co 5000 ;-) Pasek wymienia się jeśli się zużyje :-) Można to sprawdzić odkręcając przekładnie i mierząc jego szerokość :-) nie powinna być mniejsza niż 17,8mm, nowy ma 18,5mm.
#14
Napisano 30 kwietnia 2010 - 09:17
kps napisał:
czlowieku nie lej motulu to najgorszy syf jaki jest polecam castrol actewo 2T
a pasek ma wymiary 17x793
ride on the wheel through field ->jazda na kole przez pole
#16
Napisano 30 kwietnia 2010 - 17:09
#17
Napisano 30 kwietnia 2010 - 19:13
Aktualnie jeżdżę na oleju Putoline full syntetyk za nie całe 60zł.
S6 Streetrace
Top Racing Evo NG
SKF C4 Teflon + Poini Evo
Hebo New Performer
Dell'orto 21mm + ssanie polini
Revo S-Type
Malossi ViCtion
S6 Intake System
#19
Napisano 01 maja 2010 - 08:01
S6 Streetrace
Top Racing Evo NG
SKF C4 Teflon + Poini Evo
Hebo New Performer
Dell'orto 21mm + ssanie polini
Revo S-Type
Malossi ViCtion
S6 Intake System