Yamaha czy Honda?
#24
Napisano 12 października 2009 - 19:46
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
#25
Napisano 12 października 2009 - 21:19
http://img117.images.../dsc00104d.jpg/
http://img117.images.../dsc00103z.jpg/
#29
Napisano 05 listopada 2010 - 14:03
#30
Napisano 05 listopada 2010 - 14:54
#31
Napisano 05 listopada 2010 - 15:50
Użytkownik Owczar dnia 13 października 2009 - 19:58 napisał
4kw zablokowane, a i tak będzie leciało lepiej od DN'y. Powiem wam - dobrze utrzymana 50'tka w manualu + gaźnik 19 mm , króciec prosty i membrany (albo i blok z membranami ) + wybebeszony seryjny tłumik (bo tak się odblokowuje wydechy w am6 i derbi) jest naprawdę kuresko mocne Sam będę miał taki setup, już na serii jest naprawdę fajnie (rwie na koło przy zmianie na dwójkę gdy jest linka sprzęgła dobrze ustawiona ), prędkość wystarczająca wynosi 90, przelotówka spokojnie 80 A 125 w dwusuwie - złooo!
Użytkownik RCrack edytował ten post 05 listopada 2010 - 15:50
#32
Napisano 05 listopada 2010 - 15:55
#34
Napisano 11 listopada 2010 - 22:24
RSek u nas było dużo, ale się sypały strasznie. Kumpel ma Cagive, nicasil non stop padał, zmieniłna żeliwo i śmiga ostro
Do Yamahy nie mam przekonania.
Ciężki wybór.
A i co do opon w CBR, może i cieniutkie są, ale jak się na nich można składać poezja
Masz problem ze skuterem? Najpierw przeszukaj forum, jeśli nie znajdziesz, załóż nowy temat. Do mnie nawet nie pisz PW bo nie odpowiem - nie mam po prostu czasu zajmować się każdym przypadkiem z osobna. Szanuj mój czas - sam też na pewno chcesz, żeby ktoś szanował Twój.
#35
Napisano 13 listopada 2010 - 00:17
#36
Napisano 30 grudnia 2010 - 17:53
A co do 2T. Kopcą? Nie powiedziałbym, chyba, że coś jest nie tak. Hałasują? Ja np uwielbiam dźwięk racingowego 2T, kwestia jaki masz wydech. Dużo palą? Jak to 2T, ale za to jest w do depnąć
Użytkownik Owczar edytował ten post 30 grudnia 2010 - 18:02