Forum GILERA.com.pl: Regulacja stalkera na malossi sport 70 - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Regulacja stalkera na malossi sport 70 Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Teos Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 46
  • Rejestracja pon, 20 maj 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2001

Napisano 29 marca 2014 - 20:08

Witam.Założyłem cylinder malossi sport 70cc, reszta części w skuterze seria. I po dotarciu skuter przy wysokich obrotach słabnie jakby mu paliwa brakowało. Gaźnik mam dellorto 17.5mm i dysze seryjną. Próbowałem już przestawiać iglice i na środkowy ząbku jest najlepiej ale jednak dalej słabnie, jest tak ze dochodzi do 90km/h i na chwilę traci siłę i po chwili dalej ciągnie. I chce kupić dysze i zastanawiam się jaką. Doradźcie coś.
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 29 marca 2014 - 21:40

Dysza coś z przedziału 70.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 29 marca 2014 - 21:44

Ja przy Typhoon, malossi sport 70 mam dysze 82, filtr seryjny rozwiercony, iglica na srodkowym zabku. Wczesniej mialem 75 i tez bylo dobrze ale na 82 chodzi plynniej

Użytkownik witek651 edytował ten post 29 marca 2014 - 21:45

0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Teos Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 46
  • Rejestracja pon, 20 maj 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2001

Napisano 29 marca 2014 - 22:05

Ja mam w tej chwili dysze 65 (nie jestem pewny bo muszę sprawdzić).
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Teos Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 46
  • Rejestracja pon, 20 maj 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2001

Napisano 29 marca 2014 - 22:06

Myśle kupić 85 chyba powinno być okej.
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   StalkerNaked Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 490
  • Rejestracja nie, 28 lis 10
  • Motocykl:Gilera Stalker Naked
  • Rok produkcji:2010
  • Gender:Male
  • Location:Prudnik
  • Interests:Skutery, crossy i dziewczyny :D

Napisano 29 marca 2014 - 22:38

Teos jak cię to interesuje to mam zestaw 60-82 do sprzedania a sam na malossim sporcie miałem różnie w zależności od zestawu od 65 do 80
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Teos Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 46
  • Rejestracja pon, 20 maj 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2001

Napisano 29 marca 2014 - 22:48

Napisz do mnie na gg 33721522
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 29 marca 2014 - 22:51

85 moze byc za duza, wez cos z przedzialu 70-80.

Użytkownik witek651 edytował ten post 29 marca 2014 - 22:59

0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Teos Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 46
  • Rejestracja pon, 20 maj 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2001

Napisano 30 marca 2014 - 09:42

Spróbuję 75 i 80
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Teos Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 46
  • Rejestracja pon, 20 maj 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2001

Napisano 30 marca 2014 - 11:26

Teraz ładnie udało mi się wyregulować go i fajnie chodzi bo bez problemu odpala bez gazu.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Teos Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 46
  • Rejestracja pon, 20 maj 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2001

Napisano 31 marca 2014 - 19:43

Witam. Otóż przyszedł czas na wymianę rolek i miałem do tej pory 7 gram i jak teraz założę 5 gram to ile stracę na prędkości a ile zyskam przy rolkach 9 gram. Bardziej chodzi mi żeby lżejsze założyć bo przy tych co mam idzie mi 98km/h a chce żeby jechał te 90km/h.
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 31 marca 2014 - 20:45

Nikt ci nie powie ile stracisz, a ile zyskasz bo jakiegoś specjalnego schematu na to nie ma, każdy silnik jest inny i inaczej się go reguluje, metodą prób i błędów musisz sam sprawdzić.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   Teos Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 46
  • Rejestracja pon, 20 maj 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2001

Napisano 31 marca 2014 - 20:55

Ale poniżej 90 mi nie zejdzie chyba
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Teos Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 46
  • Rejestracja pon, 20 maj 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2001

Napisano 02 kwietnia 2014 - 16:07

Dzisiaj się kapnąłem że mam po pękany króciec ssący. Króciec może być temu winny że skuter tak chodzi ?
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   serek98 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 85
  • Rejestracja śro, 28 gru 11
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2002
  • Gender:Male
  • Location:Rydułtowy

Napisano 02 kwietnia 2014 - 16:37

Może, ale nie musi.
Jak są większe pęknięcia to może przez nie łapać lewe powietrze :)
Dołączona grafika
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   Teos Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 46
  • Rejestracja pon, 20 maj 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2001

Napisano 02 kwietnia 2014 - 17:58

Bo z dyszami kombinuje i cały czas to samo i teraz zauważyłem ten króciec i to chyba on jest winny bo co może innego. Jak sprawdzić szczelność tego króćca ?
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   Teos Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 46
  • Rejestracja pon, 20 maj 13
  • Motocykl:Gilera Stalker
  • Rok produkcji:2001

Napisano 05 kwietnia 2014 - 22:31

Dysze założyłem 80 i 85 dalej to samo. Fajkę zmieniałem i nic. I jest tak ze skuter jak jest zimny to jest okej a jak się rozgrzeje dalej to samo i dodam że skuter zaczął takie problemy robić po zmianie cylindera na 70cc
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych