Forum GILERA.com.pl: NOWIóTKI CYLINDER STAGE6 SIę ZATARł - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

NOWIóTKI CYLINDER STAGE6 SIę ZATARł Bardzo poważny problem :( Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Pawlikk Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja sob, 13 lip 13
  • Motocykl:Gilera DNA
  • Rok produkcji:2005

Napisano 17 kwietnia 2014 - 19:41

Witam forumowicze :/ Potrzebuję rady bo już sam nie wiem co to może być...

Przez ostatnie dwa dni rozebrałem moją gilerkę w części pierwsze (silnik) ponieważ wysypały mi się łożyska i ukruszyło wał, zatarł się również cylinder . Postanowiłem doinwestować troszkę i kupiłem NOWY wał Top Racing HQ , NOWY cylinder Stage6 Streetrace 70cc i oczywiście łożyska skf . Po złożeniu wszystko ładnie wyglądało odpaliłem silnik ładnie pracował cichutko. Postanowiłem przejechać nim kawałek i po 200 metrach nagle spadł z obrotów ( podkreślę że jechałem powoli) i zgasł. Była bardzo słaba kompresja co mnie zdziwiło i od razu wróciłem do garażu to sprawdzić i okazało się że cylinder się zatarł i wyrwało jakieś 2 cm tłoka normalnie jak by ktoś młotem uderzył. Smarowanie było ponieważ jeszcze przed jazdą smarowałem cylinder w środku :/ Postanowiłem założyć cylinder kolegi seryjny i tu uwaga odpaliłem po chodził chwilkę zgasiłem próbuję odpalić a tu okazuje się że znowu jest bardzo słaba kompresja... i znowu się cylinder zatarł :/ Czy ktoś ma jakiś pomysł czego to może być wina ?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Kris Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 109
  • Rejestracja pon, 28 paź 13
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Gdańsk

Napisano 17 kwietnia 2014 - 20:13

Ja bym obstawiał krzywy korbowód.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Pawlikk Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja sob, 13 lip 13
  • Motocykl:Gilera DNA
  • Rok produkcji:2005

Napisano 17 kwietnia 2014 - 20:21

Ale w nowym wale ? ;/
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Kamil1997 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 442
  • Rejestracja pon, 07 lis 11
  • Motocykl:GILERA RUNNER SP50
  • Rok produkcji:2002
  • Gender:Male
  • Location:Londyn/Warszawa
  • Interests:Motoryzacja

Napisano 17 kwietnia 2014 - 21:05

Tak nawet nowy wał może być krzywy, wada fabryczna. Jak zakładałeś pierścionki to nic nie pomyliłeś ? Założyłeś je odpowiednio ? Daj zdjięcia jak to wygląda wtedy będziemy w stanie pomóc.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Pawlikk Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja sob, 13 lip 13
  • Motocykl:Gilera DNA
  • Rok produkcji:2005

Napisano 17 kwietnia 2014 - 21:21

Kamill - Przykro mi teraz nie mam zdjęć ;/ Pierścionki wyłamało w pierwszym tłoku (stage6) a w tym pożyczonym uszczerbało tłok ,oba w tym samym miejscu . Jeśli faktycznie korbowód to pytanie czy jeśli go wymienię na ten ze starego wału da to radę ?
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 17 kwietnia 2014 - 21:26

Z karterami nic nie było kombinowane ?
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Pawlikk Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja sob, 13 lip 13
  • Motocykl:Gilera DNA
  • Rok produkcji:2005

Napisano 17 kwietnia 2014 - 22:02

W jakim sensie kombinowane ? Kratery połączone sylikonem i nigdzie go nie wybiło (sprawdzałem dokładnie) jeśli okaże się że korbowód jest prosty to będę dalej szukał na ślepo usterki :/
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Kamil1997 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 442
  • Rejestracja pon, 07 lis 11
  • Motocykl:GILERA RUNNER SP50
  • Rok produkcji:2002
  • Gender:Male
  • Location:Londyn/Warszawa
  • Interests:Motoryzacja

Napisano 18 kwietnia 2014 - 11:41

Dosyć dziwny przypadek z tymi cylindrami. Jeszcze nigdy się nie spotkałem z takim silnikiem żeby coś takiego się zrobiło. Dobrze założyłeś pierścionki , i tłok nie odwrotną stroną ?
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Pawlikk Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja sob, 13 lip 13
  • Motocykl:Gilera DNA
  • Rok produkcji:2005

Napisano 18 kwietnia 2014 - 19:15

Kamil- Trafiłeś :P Niestety z kolegą źle założyliśmy tłoczek (strzałką do góry) i to spowodowało że pierścień się nie domykał i po prostu go wyrwało i to spowodowało te wszystkie usterki. Teraz pozostaje odkładać pieniądze na szlifa bo cylindra na prawdę szkoda i nowy tłok

Dzięki wielkie za pomoc! :)
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Kamil1997 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 442
  • Rejestracja pon, 07 lis 11
  • Motocykl:GILERA RUNNER SP50
  • Rok produkcji:2002
  • Gender:Male
  • Location:Londyn/Warszawa
  • Interests:Motoryzacja

Napisano 18 kwietnia 2014 - 20:02

Dlatego trzeba się zawsze upewnić czy cylinder jest dobrze założony po założeniu, bo koszty nie małe. Ale dziwi mnie sam fakt że w ogóle odpalił i silnik pracował.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Pawlikk Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja sob, 13 lip 13
  • Motocykl:Gilera DNA
  • Rok produkcji:2005

Napisano 19 kwietnia 2014 - 16:41

Niestety to nas zmyliło.

Ps: Dziękuję temat do zamknięcia :)
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych