Strona 1 z 1
NOWIóTKI CYLINDER STAGE6 SIę ZATARł Bardzo poważny problem :(
#1
Napisano 17 kwietnia 2014 - 19:41
Witam forumowicze :/ Potrzebuję rady bo już sam nie wiem co to może być...
Przez ostatnie dwa dni rozebrałem moją gilerkę w części pierwsze (silnik) ponieważ wysypały mi się łożyska i ukruszyło wał, zatarł się również cylinder . Postanowiłem doinwestować troszkę i kupiłem NOWY wał Top Racing HQ , NOWY cylinder Stage6 Streetrace 70cc i oczywiście łożyska skf . Po złożeniu wszystko ładnie wyglądało odpaliłem silnik ładnie pracował cichutko. Postanowiłem przejechać nim kawałek i po 200 metrach nagle spadł z obrotów ( podkreślę że jechałem powoli) i zgasł. Była bardzo słaba kompresja co mnie zdziwiło i od razu wróciłem do garażu to sprawdzić i okazało się że cylinder się zatarł i wyrwało jakieś 2 cm tłoka normalnie jak by ktoś młotem uderzył. Smarowanie było ponieważ jeszcze przed jazdą smarowałem cylinder w środku :/ Postanowiłem założyć cylinder kolegi seryjny i tu uwaga odpaliłem po chodził chwilkę zgasiłem próbuję odpalić a tu okazuje się że znowu jest bardzo słaba kompresja... i znowu się cylinder zatarł :/ Czy ktoś ma jakiś pomysł czego to może być wina ?
Przez ostatnie dwa dni rozebrałem moją gilerkę w części pierwsze (silnik) ponieważ wysypały mi się łożyska i ukruszyło wał, zatarł się również cylinder . Postanowiłem doinwestować troszkę i kupiłem NOWY wał Top Racing HQ , NOWY cylinder Stage6 Streetrace 70cc i oczywiście łożyska skf . Po złożeniu wszystko ładnie wyglądało odpaliłem silnik ładnie pracował cichutko. Postanowiłem przejechać nim kawałek i po 200 metrach nagle spadł z obrotów ( podkreślę że jechałem powoli) i zgasł. Była bardzo słaba kompresja co mnie zdziwiło i od razu wróciłem do garażu to sprawdzić i okazało się że cylinder się zatarł i wyrwało jakieś 2 cm tłoka normalnie jak by ktoś młotem uderzył. Smarowanie było ponieważ jeszcze przed jazdą smarowałem cylinder w środku :/ Postanowiłem założyć cylinder kolegi seryjny i tu uwaga odpaliłem po chodził chwilkę zgasiłem próbuję odpalić a tu okazuje się że znowu jest bardzo słaba kompresja... i znowu się cylinder zatarł :/ Czy ktoś ma jakiś pomysł czego to może być wina ?
#9
Napisano 18 kwietnia 2014 - 19:15
Kamil- Trafiłeś Niestety z kolegą źle założyliśmy tłoczek (strzałką do góry) i to spowodowało że pierścień się nie domykał i po prostu go wyrwało i to spowodowało te wszystkie usterki. Teraz pozostaje odkładać pieniądze na szlifa bo cylindra na prawdę szkoda i nowy tłok
Dzięki wielkie za pomoc!
Dzięki wielkie za pomoc!
Strona 1 z 1