Forum GILERA.com.pl: Gaźnik - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

  • (2 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Gaźnik Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   denarek91 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja nie, 26 paź 08
  • Location:Italy

Napisano 13 listopada 2008 - 20:12

Witam mam pytanie mam przy runnerce 50 gaźnik dell'orto 17,5 i jaki tam powinny być oryginalne dysze??
I jeszcze jedno czy można mu podnieść poziom paliwa w komorze pływakowej??
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   pabollo Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 1 539
  • Rejestracja sob, 09 sie 08
  • Motocykl:Runner 50 sp
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male
  • Location:Białystok

Napisano 13 listopada 2008 - 20:17

Jeśli zablokowany- 53
Odblokowany -~~66

Nie rozumiem jednak drugiego pytania. Jak to podnieść ilość paliwa w komorze pływakowej? :-?
Komora pływakowa jest stale napełniana do pełna, i nie reguluje się ilości paliwa w niej. No ewentualnie, jeśli się zamontuje większą komorę.
Jeśli chodzi Ci o ilość paliwa wtryskiwanego do dolotu, to od tego mamy regulację wysokości iglicy. Samą ilość wahy, w stosunku do powietrza można wyregulować dyszą, lub samym składem.
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   pawell Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 476
  • Rejestracja nie, 10 sie 08
  • Location:Włocławek

Napisano 13 listopada 2008 - 20:22

Pabollo, w starych gaźnikach można było regulować wysokość położenia pływaka. To miał na myśli denarek91.
Ale w obecnych nie ma regulacji pływaka. Jest on na 1 poziomie, jedyne co to masz do zabawy: dysza główna, wysokość położenia iglicy, śruba składu mieszanki, śruba wolnych obrotów.
Pozdro
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   pabollo Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 1 539
  • Rejestracja sob, 09 sie 08
  • Motocykl:Runner 50 sp
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male
  • Location:Białystok

Napisano 13 listopada 2008 - 20:28

Aaaaa
No to teraz tak,kumam ;p
Nie skleiłem się wcześniej ;-) Ostatnio u babci bawiłem się tym w jawce.
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   denarek91 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja nie, 26 paź 08
  • Location:Italy

Napisano 13 listopada 2008 - 20:45

dobra, mam odblokowany i jest tam dysze 5mm 50,
I mam jeszcze pytanie która to ta śrubka która reguluje się mieszankę wiecie jestem dobiero nowicjuszem wcześniej miałem WSK i jawę i tam było łatwo ustawić :D i jeśli możecie to napiszcie do czego te wszystkie śruby przy tym gaźniku służą??
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   pawell Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 476
  • Rejestracja nie, 10 sie 08
  • Location:Włocławek

Napisano 13 listopada 2008 - 21:09

Ta po lewej od mieszanki, po prawej od wolnych obrotów.
Więcej info masz w tutorialach.
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Mixsior Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 324
  • Rejestracja pon, 25 sie 08
  • Location:Kraków

Napisano 13 listopada 2008 - 21:24

denarek91 napisał:

jest tam dysze 5mm


A nie 6mm? Przecież 17,5mm ma dyszę 6mm...
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   pabollo Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 1 539
  • Rejestracja sob, 09 sie 08
  • Motocykl:Runner 50 sp
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male
  • Location:Białystok

Napisano 13 listopada 2008 - 22:57

Masz gaźnik dell'orto 17,5? Jeśli tak to dysza powinna mieć (jw) 6mm.
Jeśli masz w/w gaźnik, to po pełnym odblokowaniu, do dopełnienia zmianiamy dyszę na około 66 oczywiście 6mm.
Co do śrubek, to najłatwiej jest wytłumaczyć tak. /Jeśli oczywiście masz w/w gaźnik/
Podchodzisz do skutera od tyłu (bez skojarzeń) od prawej strony. Patrzysz się na gaźnik od wydechu. I masz 2 śrubki. Jedna na śrubokręt płaski, a po prawej stronie jest większa śrubka, na krzyżaka, ale też ma zewnątrz ząbki, to kręcenia palcami. Pierwsza do śrubka składu, druga to wolne.
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   denarek91 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja nie, 26 paź 08
  • Location:Italy

Napisano 19 listopada 2008 - 18:20

Hejo!!! założyłem dysze 66 a potem nawet 74 i nadal mi przerywa na całym gazie, podniosłem mu na iglicy na i nic nie pomogło:(
Przerywa ?? tzn tak jak by silnik przestal spalac paliwo poprostu nie pracuje na calym gazie i juz nie wiem co robic.
Proszę o pomoc
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   pabollo Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 1 539
  • Rejestracja sob, 09 sie 08
  • Motocykl:Runner 50 sp
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male
  • Location:Białystok

Napisano 19 listopada 2008 - 18:28

Nie zakładaj do seryjnego silnika więcej niż 70- to nie ma sensu.
Przypomnę tylko, że w skład regulacji gaźnika nierozłącznie wchodzi regulacja składu mieszanki, co trzeba poprzedzić czyszczeniem filtra powietrza...
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   pawell Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 476
  • Rejestracja nie, 10 sie 08
  • Location:Włocławek

Napisano 19 listopada 2008 - 18:48

Pabollo wspomniał o istotnej sprawie o której najprawdopodobniej zapomniałeś:

Czyszczenie filtra powietrza i nasączenie go.

0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   Mixsior Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 324
  • Rejestracja pon, 25 sie 08
  • Location:Kraków

Napisano 19 listopada 2008 - 19:35

Powiem jedno, czyście swoje filtry, ja jak przez 1 miesiąc nie popatrzyłem na filtr to runner w ogóle nie chciał chodzić, a jak go wyczyściłem to tyle syfu było że hoho,

pabollo napisał:

Nie zakładaj do seryjnego silnika więcej niż 70


Kupiłem teraz 70 i mam nadzieje że nie będzie za duża, a jak założe i wyreguluje to się podzielę informacjami.
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   denarek91 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja nie, 26 paź 08
  • Location:Italy

Napisano 19 listopada 2008 - 19:44

ok filtr powietrza wymieniłem, ale czym go nasączyć??
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   pawell Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 476
  • Rejestracja nie, 10 sie 08
  • Location:Włocławek

Napisano 19 listopada 2008 - 20:05

Najlepiej olejem w sprayu do filtrów powietrza, a jeżeli nie znajdziesz to możesz nasączyć mieszanką benzyny z olejem, który lejesz do dozownika w stosunku 1:1. Jeżeli będziesz robił tą mieszankę polej filtr, wygnieć go trochę i delikatnie wyciśnij i tyle. :->
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   Mixsior Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 324
  • Rejestracja pon, 25 sie 08
  • Location:Kraków

Napisano 19 listopada 2008 - 21:25

Tyle że do zywkłego oleju syfy strasznie się lepiją, lepiej zainwestować to 20zł i mieć odpowiedni olej.
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   pabollo Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 1 539
  • Rejestracja sob, 09 sie 08
  • Motocykl:Runner 50 sp
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male
  • Location:Białystok

Napisano 19 listopada 2008 - 21:34

Mixsior napisał:

Tyle że do zywkłego oleju syfy strasznie się lepiją, ...


No i właśnie o to chodzi! :P Wiesz jak praparat shella się klei? ;-) Aż później trudno zmyć z rąk :-? Dlatego olej się rozcieńcza z beną, żeby był mniej gęsty.
http://gilera.com.pl...er-xd-vt139.htm <--- Red Hot Runner xD, czyli Projekt mojej kosiarki | Prace trwają...
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   denarek91 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja nie, 26 paź 08
  • Location:Italy

Napisano 20 listopada 2008 - 13:49

ok nasączyłem filtr powietrza, i nadal nie osiaga calkowitych obrotów??
I mam jeszcze pytanie jak ustawić odpowiedni stosunek paliwa do powietrza, ile powinna być wykręcona dysza powietrza??
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   kamyk Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 2 353
  • Rejestracja nie, 17 sie 08
  • Motocykl:Runner 125 2007 & Octavia I 2004
  • Rok produkcji:2007
  • Gender:Male
  • Location:Mińsk Mazowiecki

Napisano 20 listopada 2008 - 14:13

a blokady masz wszystkie ściągnięte??
Dołączona grafikaDołączona grafika
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   denarek91 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 10
  • Rejestracja nie, 26 paź 08
  • Location:Italy

Napisano 20 listopada 2008 - 14:20

tak blokady pozdejmowane :-/
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   altay Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1 522
  • Rejestracja nie, 19 paź 08
  • Motocykl:....
  • Rok produkcji:brak
  • Gender:Male
  • Location:Leszno

Napisano 20 listopada 2008 - 15:47

Wybaczcie, że się wpieprze, ale jaka dysza główna jest potrzebna przy ściągnieciu blokad? 60 wystarczy, czy 65? A może większa?
0

  • (2 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych