Forum GILERA.com.pl: Kupiłem silnik 180 :) Pytania - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Kupiłem silnik 180 :) Pytania Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   da Vinci Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja czw, 30 sty 14
  • Motocykl:Speedfight II CUSTOM
  • Rok produkcji:brak

Napisano 27 kwietnia 2014 - 20:04

Siemka:)

Kupiłem dzisiaj silnik z gilerki runner 180 (bęben). Mam pytanie czy to jest model FXR DT czy FXR DD (po czym da się to rozróżnić? stary bęben nowy tarcza?)?

Druga kwestia, czy były jakieś runnerki 180 z króćcem na 4 śruby?
Bo mi się wydaje, że ktoś tutaj robił jakieś przeszczepy: (profeska)
Dołączona grafika

Czy kartery od 125 podejdą do silnika ze 180?

I ostatnie pytanie, gdzie jest największy asortyment z częściami do runnerki 180, 125?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Kamil1997 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 442
  • Rejestracja pon, 07 lis 11
  • Motocykl:GILERA RUNNER SP50
  • Rok produkcji:2002
  • Gender:Male
  • Location:Londyn/Warszawa
  • Interests:Motoryzacja

Napisano 27 kwietnia 2014 - 22:26

Twój model silnika 180 fxr dt czyli na bęben. Runner 125 4t miał chyba króciec na 4 srubki.
Po za tym runner z silnike 125-180 to to samo tylko cylinder inny, więc kartery muszą pasować.
Zenek spawacz miał napewno tutaj swój udział. Teraz trzeba by to było wyszlifować.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   da Vinci Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja czw, 30 sty 14
  • Motocykl:Speedfight II CUSTOM
  • Rok produkcji:brak

Napisano 27 kwietnia 2014 - 22:40

Dzięki za odpowiedź.
Nie pozostaje mi nic innego jak zmienić kartery:P Taniej wyjdzie niż dać komuś, żeby porządnie to zrobił ;)
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   xXxKuBeK Ikona

  • Kubek
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 736
  • Rejestracja sob, 19 cze 10
  • Motocykl:Ponownie Runner :)
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male
  • Location:Radomsko

Napisano 28 kwietnia 2014 - 19:42

myślę że dałoby radę to porządnie wyszlifować, z tym że trzeba by rozłożyć silnik, aby uchronić wał przed opiłkami, więc troche pracy by było ;)
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik

Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik

NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   da Vinci Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja czw, 30 sty 14
  • Motocykl:Speedfight II CUSTOM
  • Rok produkcji:brak

Napisano 30 kwietnia 2014 - 13:04

Kubek silnik juz cały rozłożony ;)
Leży w kartoniku ;)

Musiałbym dać komuś do roboty, np. Redus ze 100 spokojnie by wziął.
Do tego jedno ucho od zaworu? Jest ulamane trzeba by było spawac.
No i bęben :/

Także kupuje kartery, tarcza i jazda z tematem.


Btw. Czy opłaca sie kupować cylek malossii 172?
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 02 maja 2014 - 09:22

Nie sądzę, 180ccm ma podobne osiągi.
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 02 maja 2014 - 10:09

Zależy za jaką cenę ten cylek Malossi.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   da Vinci Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja czw, 30 sty 14
  • Motocykl:Speedfight II CUSTOM
  • Rok produkcji:brak

Napisano 02 maja 2014 - 16:09

Wał + Cylinder bym miał za 2k (nowe).
Opłaca się?

Czy do seryjnego cylka robić porting i flow karterów?

Tak przy okazji ile koni ma seryjny silnik od runnerki 180?

Myślałem nad opcją kupna karterów zrobić od razu porting i flow + wstawić Malossi 172 + Wał do tego, opłaca się? Bo jednak to by kosztowało z 2.5k. Czy moc wzrosłaby proporcjonalnie do wydanej kasy?
Bo jeśli przybędzie kilka koni to gra nie warta świeczki.

Czy lepiej zrobić max porting seryjnego cylka?
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 02 maja 2014 - 16:17

Ja wolałbym zrobić porting seryjnego cyla pod jakiś schemat okien tuningowanego cylindra.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   da Vinci Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja czw, 30 sty 14
  • Motocykl:Speedfight II CUSTOM
  • Rok produkcji:brak

Napisano 04 maja 2014 - 21:01

Jaki gazior pod 180/172 malossi na ostrym tuningu ?
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   da Vinci Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 9
  • Rejestracja czw, 30 sty 14
  • Motocykl:Speedfight II CUSTOM
  • Rok produkcji:brak

Napisano 06 maja 2014 - 13:46

Ile koni ma w serii 180?
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   RoN Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 12
  • Rejestracja śro, 26 lut 14
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:1992
  • Gender:Male

Napisano 02 czerwca 2014 - 12:36

seryjny silnik ma koło 20 KM .
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych