Strona 1 z 1
Kupiłem silnik 180 :) Pytania
#1
Napisano 27 kwietnia 2014 - 20:04
Siemka:)
Kupiłem dzisiaj silnik z gilerki runner 180 (bęben). Mam pytanie czy to jest model FXR DT czy FXR DD (po czym da się to rozróżnić? stary bęben nowy tarcza?)?
Druga kwestia, czy były jakieś runnerki 180 z króćcem na 4 śruby?
Bo mi się wydaje, że ktoś tutaj robił jakieś przeszczepy: (profeska)
Czy kartery od 125 podejdą do silnika ze 180?
I ostatnie pytanie, gdzie jest największy asortyment z częściami do runnerki 180, 125?
Kupiłem dzisiaj silnik z gilerki runner 180 (bęben). Mam pytanie czy to jest model FXR DT czy FXR DD (po czym da się to rozróżnić? stary bęben nowy tarcza?)?
Druga kwestia, czy były jakieś runnerki 180 z króćcem na 4 śruby?
Bo mi się wydaje, że ktoś tutaj robił jakieś przeszczepy: (profeska)
Czy kartery od 125 podejdą do silnika ze 180?
I ostatnie pytanie, gdzie jest największy asortyment z częściami do runnerki 180, 125?
#2
Napisano 27 kwietnia 2014 - 22:26
Twój model silnika 180 fxr dt czyli na bęben. Runner 125 4t miał chyba króciec na 4 srubki.
Po za tym runner z silnike 125-180 to to samo tylko cylinder inny, więc kartery muszą pasować.
Zenek spawacz miał napewno tutaj swój udział. Teraz trzeba by to było wyszlifować.
Po za tym runner z silnike 125-180 to to samo tylko cylinder inny, więc kartery muszą pasować.
Zenek spawacz miał napewno tutaj swój udział. Teraz trzeba by to było wyszlifować.
#4
Napisano 28 kwietnia 2014 - 19:42
myślę że dałoby radę to porządnie wyszlifować, z tym że trzeba by rozłożyć silnik, aby uchronić wał przed opiłkami, więc troche pracy by było
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#5
Napisano 30 kwietnia 2014 - 13:04
Kubek silnik juz cały rozłożony
Leży w kartoniku
Musiałbym dać komuś do roboty, np. Redus ze 100 spokojnie by wziął.
Do tego jedno ucho od zaworu? Jest ulamane trzeba by było spawac.
No i bęben :/
Także kupuje kartery, tarcza i jazda z tematem.
Btw. Czy opłaca sie kupować cylek malossii 172?
Leży w kartoniku
Musiałbym dać komuś do roboty, np. Redus ze 100 spokojnie by wziął.
Do tego jedno ucho od zaworu? Jest ulamane trzeba by było spawac.
No i bęben :/
Także kupuje kartery, tarcza i jazda z tematem.
Btw. Czy opłaca sie kupować cylek malossii 172?
#8
Napisano 02 maja 2014 - 16:09
Wał + Cylinder bym miał za 2k (nowe).
Opłaca się?
Czy do seryjnego cylka robić porting i flow karterów?
Tak przy okazji ile koni ma seryjny silnik od runnerki 180?
Myślałem nad opcją kupna karterów zrobić od razu porting i flow + wstawić Malossi 172 + Wał do tego, opłaca się? Bo jednak to by kosztowało z 2.5k. Czy moc wzrosłaby proporcjonalnie do wydanej kasy?
Bo jeśli przybędzie kilka koni to gra nie warta świeczki.
Czy lepiej zrobić max porting seryjnego cylka?
Opłaca się?
Czy do seryjnego cylka robić porting i flow karterów?
Tak przy okazji ile koni ma seryjny silnik od runnerki 180?
Myślałem nad opcją kupna karterów zrobić od razu porting i flow + wstawić Malossi 172 + Wał do tego, opłaca się? Bo jednak to by kosztowało z 2.5k. Czy moc wzrosłaby proporcjonalnie do wydanej kasy?
Bo jeśli przybędzie kilka koni to gra nie warta świeczki.
Czy lepiej zrobić max porting seryjnego cylka?
Strona 1 z 1