Forum GILERA.com.pl: Typhoon IL - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

  • (12 stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Typhoon IL Oceń temat: -----

#61 Użytkownik nie jest zalogowany   kadkar Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 38
  • Rejestracja sob, 05 paź 13
  • Motocykl:Gilera Stalker 50
  • Rok produkcji:2000

Napisano 27 lutego 2015 - 19:06

Teraz to zajefajnie to wygląda, w polsce to chyba nikt by skuta na ulicy nie zostawił. A na pewno nie stał by tam tak długo ;)
0

#62 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 27 lutego 2015 - 19:46

Wyświetl postUżytkownik kadkar dnia 27 lutego 2015 - 19:06 napisał

Teraz to zajefajnie to wygląda, w polsce to chyba nikt by skuta na ulicy nie zostawił. A na pewno nie stał by tam tak długo


Haha w Polsce , nie stał by nawet tygodnia , za***ali by nawet powietrze z kół :D .


Witek , teraz jest baja , prawie jakby to koło spadło z nieba :). Przedłużałeś czymś imbus ? spróbuj przedłużyć to może pójdzie.
Masz zajebiastego tego Stalkera ;) , mam nadzieje , że cylek przyjdzie ;) . Kontrolki na desce od czego masz? moja uwagę przykuło to , że tam była wskaźxik od temperatury cieczy , a Ty masz AC ;), pewnie coś pomyliłem .
Dołączona grafika
1

#63 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 27 lutego 2015 - 20:03

Tam jest predkosciomierz, obrotomierz i poziom paliwa, i z boku temperatura, Imbus przedluzalem i oba zlamalem przy koncowce. W koncu jhakos odkrece.
Roznica w prowadzeniu jest ogromna, mozna sie pochylic na zakrecie, prowadzic jedna reka, rewelacja. Na starych kolach ciagle spiety i nie raz mi sie zdarzylo ze sie w zakret nie wpisalem i musialem hamowac.
0

#64 Użytkownik nie jest zalogowany   łecio Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 263
  • Rejestracja sob, 10 sie 13
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:1998

Napisano 27 lutego 2015 - 20:48

Pięknie panie tylko pogratulować teraz to kosa na felgach z nrg tylko teraz czekać na cylek trzeba
0

#65 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 28 lutego 2015 - 00:46

Wyświetl postUżytkownik kadkar dnia 27 lutego 2015 - 19:06 napisał

Teraz to zajefajnie to wygląda, w polsce to chyba nikt by skuta na ulicy nie zostawił. A na pewno nie stał by tam tak długo ;)

Ktoregos dnia zrobie zdjecie jak wyglada ten parking przed dworcem. Skuterow bardzo duzo.
0

#66 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 28 lutego 2015 - 07:39

Sam malowałeś Stalkera ? W sumie jak 2 miesiące nie ma tego cylka to chyba raczej już go nie będzie ;( , możesz powoli myśleć o MHR i w sumie to chciałbym zobaczyć jak to lata z takim cylkiem :D . W jakim mieście mieszkasz ?
Dołączona grafika
1

#67 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 28 lutego 2015 - 20:52

Mieszkam w Tel-Awiw. Ja malowalem, lakier z mieszalni z tym ze na zyczenie gosc pakuje go do puszki spray i daje kilka koncowek rozpylajacych, tak ze w sumie to malujesz jak pistoletem. W tym tygodniu bede malowal felgi, i nie jestem pewien czy srebrny-chrom to dobry pomysl. Macie jakies propozycje?
0

#68 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 04 marca 2015 - 17:00

Wyświetl postUżytkownik witek651 dnia 28 lutego 2015 - 20:52 napisał

Mieszkam w Tel-Awiw.


Stolyca XD

Wyświetl postUżytkownik witek651 dnia 28 lutego 2015 - 20:52 napisał

W tym tygodniu bede malowal felgi, i nie jestem pewien czy srebrny-chrom to dobry pomysl. Macie jakies propozycje?


Malowanie na srebrny chrom czy robienie jakiegokolwiek imitacji chromu to raczej kiepski pomysł. Moja propozycja to czarny mat lub połysk i polerowane ranty felg , ewentualnie bez polerki też będzie spoko . Druga opcja to piaskowanie i polerka całej felgi--> Pracochłonne , ale chyba najfajniejszy efekt ;)

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 04 marca 2015 - 17:00

Dołączona grafika
1

#69 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 05 marca 2015 - 17:20

Cylinder dojechal, ale... k$rwa jest problem. Puszczam tlok z gory od strony glowicy to powinien wypasc a on sie zatrzymuje na dole. Oto filmik, palcem na koncu pokazuje gdzie przyciera. I teraz pytanie, moge w tych miejscach delikatnie papierem przeszlifowac? To chyba jest najmniej wazne miejsce w cylindrze?
Dołączona grafika
filmik; http://youtu.be/cJQxB7snAv8
0

#70 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 05 marca 2015 - 18:43

I nawet jak popchniesz delikatnie ręką to nie pójdzie ? Chcesz to szlifować od wewnętrznej strony i masz cylek alu , więc nie wiem czy to dobry pomysł , niech inni się wypowiedzą . Może musi się spasować.
Dołączona grafika
1

#71 Użytkownik nie jest zalogowany   kadkar Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 38
  • Rejestracja sob, 05 paź 13
  • Motocykl:Gilera Stalker 50
  • Rok produkcji:2000

Napisano 05 marca 2015 - 19:59

Według mnie aluminium nie można szlifować bo zetrzesz warstwę nikasilu i będzie gorzej niż jest.
0

#72 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 05 marca 2015 - 21:09

Delikatnie popchne palcem i wychodzi bo lapie doslownie na koncowkach
Dołączona grafika
na zdjeciu widac odrobine wytarte. To jest bardzo mala powierzchnia i w miejscu malo waznym-chyba.
jeszcze jeden filmik; http://youtu.be/JP4jIUjWL3g
0

#73 Użytkownik nie jest zalogowany   Kamil1997 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 442
  • Rejestracja pon, 07 lis 11
  • Motocykl:GILERA RUNNER SP50
  • Rok produkcji:2002
  • Gender:Male
  • Location:Londyn/Warszawa
  • Interests:Motoryzacja

Napisano 05 marca 2015 - 23:43

Kolejny cilder od Airsala który nie spełnia norm. Poniżej film z recenzją cylindra airsala ;)
https://www.facebook...&type=2
0

#74 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 06 marca 2015 - 01:02

Wydaje mi sie ze nawet jezeli uszkodze nikasil na nozkach to chyba nie bedzie to mialo wplywu na reszte? Pierscienie tam nie dochodza, pytanie tylko czy od tego miejsca nie zacznie odpadac nikasil dalej w gore cylindra. Jakies propozycje?
0

#75 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 06 marca 2015 - 07:30

Wyświetl postUżytkownik witek651 dnia 06 marca 2015 - 01:02 napisał

pytanie tylko czy od tego miejsca nie zacznie odpadac nikasil dalej w gore cylindra


No właśnie , ciekawe czy nie zacznie się łuszczyć w górę :/ . Jeżeli łapie na końcówkach tylko, to możesz spróbować bardzo delikatnie zeszlifować lub zostawić tak jak jest i liczyć , że się spasuje i nie zatrze . Już z dwojga złego to chyba wolałbym zeszlifować delikatnie bo obawiam się , że jak go tak złożysz to się zatrze.

Pod tym filmikiem z facebook są komentarze ludzi , którzy mieli podobne problemy ( u ciebie i tak haczy mało tłoczek bo u nich to całkiem się blokuje i w wyższych partiach ) i radzili sobie z nimi w różnych warsztatach poprzez poprawianie cylindra i ponowne nałożenie nikasilu ..
Dołączona grafika
1

#76 Użytkownik nie jest zalogowany   łecio Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 263
  • Rejestracja sob, 10 sie 13
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:1998

Napisano 06 marca 2015 - 20:43

Miałem to samo przetoczyłem delikatnie tłok nie chciałem chonowac gładzi aby nie uszkodzić i pomogło zrobiłem 1tys i cylek poszedł do Żyda tobie też polecam papierkami przeleciec tłok i go wypolerowac

Składnia , interpunkcja, literówki.. masakra#Tom_WrK

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 06 marca 2015 - 21:36

0

#77 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 07 marca 2015 - 22:24

W zwiazku z tym ze przyszedl cylinder wziolem sie za maly porting malossi. Wczesniej balem sie ze cos spieprze ale teraz skoro mam dwa... Podnioslem okno wydechowe o okolo 3mm, dosc konkretnie powiekszylem kanal wydechowy wypolerowalem go. Pluki delikatnie powiekszylem, niestety nie od strony tuleji bo nie mialem dojscia. Jaki efekt? SZOK! Przyspieszenie chore, kreci kolo 11000rpm, wczesniej 10000rpm ale co ciekawe przy tych obrotach dalej ma sile. Przy roznych wersjach regulacji napedu, krecilem juz tak wysoko ale to bylo bez sensu bo mocy w tym nie bylo a teraz w calym zakresie obrotow sie czuje. Teraz dopiero wydech moze sie wykazac. Przy okazji sprawdzilem wal i moim zdaniem jest idealny, jak i lozyska. Airsal bedzie musial troche poczekac. Gdybym wiedzial ze taki bedzie efekt, zrobilbym szlif, tlok i pierscienie w malossi. Normalnie inny cylinder.
Reasumujac; jezeli macie minimalne zdolnosci manualne i checi to polecam. Jutro postaram sie cos nakrecic na tej samej trasie co ostatnio.
0

#78 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 08 marca 2015 - 09:44

Jakbyś dał zdjęcia z małym opisem co i jak robiłeś i w których miejscach to był by super ;) . To niby nic takiego , nie trzeba wielkich umiejętności , narzędzi a ile daje do osiągów ;).
Dołączona grafika
1

#79 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 17 marca 2015 - 07:46

Witek jak wygląda sprawa z cylindrem ? złożyłeś ?
Dołączona grafika
1

#80 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 17 marca 2015 - 10:13

Airsala nie zlozylem bo nie chce na stary wal. Wal i lozyska pol roku juz leza i jakos nie moge sie zabrac. Malossi po przerobce tak fajnie lata, ze jeszcze troche tak pojezdze. Jak juz rozbiore squta, to nie skonczy sie tylko na wale i zajmie to troche czasu.
Dzisiaj wybory w Izraelu, dzien wolny od pracy, to pewnie cos nagram.
0

  • (12 stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Ostatnia »
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych