Strona 1 z 1
Problem z elektryką brak kierunków, stopu, rozrusznika
#1
Napisano 20 maja 2014 - 06:28
Z dnia na dzień przestał mi działać stop(rozrusznik) oraz kierunkowskazy. światła, klakson, licznik działają bez problemu. Przy okazji spaliła się jedna żarówka tylnych świateł, którą wymieniłem. Kable sprawdzone, żarówki też, to samo przyciski lecz nic. Nie mam miernika ale wydaje mi się, że kierunki nie dostają w ogóle prądu (żaróweczka) Myślę, że to może być wina regulatora bo aku naładowany i sprawny. Nie mam skąd wziąć zamiennika do sprawdzenia a nie chcę wydawać w ciemno xd Kilka razy gdy jechałem a kierunki były włączone o czym nie wiedziałem, na liczniku mignęła dioda kierunków. Ktoś będzie potrafił mnie nakierować na co mam skierować swoją uwagę. Czas nie pozwala na full serwis niestety xd
#2
Napisano 20 maja 2014 - 06:55
Wszystko wskazuje na uszkodzony jednak akumulator, jednak też klakson powinien być przytłumiony. Odłącz aku, jeśli to nie wtrysk i zobacz czy efekt jest identyczny. Mi kiedyś, nie wiedząc o tym aku padł podczas jazdy przez kocie łby, nagle, jak piszesz.
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
#3
Napisano 21 maja 2014 - 05:51
Użytkownik nibiru dnia 20 maja 2014 - 06:55 napisał
Wszystko wskazuje na uszkodzony jednak akumulator, jednak też klakson powinien być przytłumiony. Odłącz aku, jeśli to nie wtrysk i zobacz czy efekt jest identyczny. Mi kiedyś, nie wiedząc o tym aku padł podczas jazdy przez kocie łby, nagle, jak piszesz.
Oczywiście sprawdzę, tylko dotychczas przy słabym aku były inne objawy w mojej dnce. Klakson nie jest przytłumiony, kierunki i stop przestały działać w jedną noc, nie podczas jazdy. Zauważyłem również, że ssanie nie zawsze się uruchamia na zimnym przy uruchomieniu ale to akurat sobie sprawdzę sam.
#9
Napisano 04 czerwca 2014 - 20:43
ja dwa dni temu miałem podobny problem otóż nie działały kierunki,klakson i stop,przed tym całkowitym padnięciem elektryki kierunki słabiej świeciły i wariowały czyli migały b.sazybko aż gasły albo migał razem z nimi olej,pozniej nie działał stop a na końcu licznik i obrotomierz po prostu kaplica,winowajcą okazał się akumulator,po zamontowaniu nowego aku wszystko działa jak w zegarku.
Strona 1 z 1