Forum GILERA.com.pl: Problem z elektryką - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Problem z elektryką brak kierunków, stopu, rozrusznika Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   biosqn Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 183
  • Rejestracja nie, 17 lut 13
  • Motocykl:DNA 50 GP eXperience
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Holandia

Napisano 20 maja 2014 - 06:28

Z dnia na dzień przestał mi działać stop(rozrusznik) oraz kierunkowskazy. światła, klakson, licznik działają bez problemu. Przy okazji spaliła się jedna żarówka tylnych świateł, którą wymieniłem. Kable sprawdzone, żarówki też, to samo przyciski lecz nic. Nie mam miernika ale wydaje mi się, że kierunki nie dostają w ogóle prądu (żaróweczka) Myślę, że to może być wina regulatora bo aku naładowany i sprawny. Nie mam skąd wziąć zamiennika do sprawdzenia a nie chcę wydawać w ciemno xd Kilka razy gdy jechałem a kierunki były włączone o czym nie wiedziałem, na liczniku mignęła dioda kierunków. Ktoś będzie potrafił mnie nakierować na co mam skierować swoją uwagę. Czas nie pozwala na full serwis niestety xd
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   nibiru Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 482
  • Rejestracja nie, 29 lip 12
  • Motocykl:był runner sp
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:DW

Napisano 20 maja 2014 - 06:55

Wszystko wskazuje na uszkodzony jednak akumulator, jednak też klakson powinien być przytłumiony. Odłącz aku, jeśli to nie wtrysk i zobacz czy efekt jest identyczny. Mi kiedyś, nie wiedząc o tym aku padł podczas jazdy przez kocie łby, nagle, jak piszesz.
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   biosqn Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 183
  • Rejestracja nie, 17 lut 13
  • Motocykl:DNA 50 GP eXperience
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Holandia

Napisano 21 maja 2014 - 05:51

Wyświetl postUżytkownik nibiru dnia 20 maja 2014 - 06:55 napisał

Wszystko wskazuje na uszkodzony jednak akumulator, jednak też klakson powinien być przytłumiony. Odłącz aku, jeśli to nie wtrysk i zobacz czy efekt jest identyczny. Mi kiedyś, nie wiedząc o tym aku padł podczas jazdy przez kocie łby, nagle, jak piszesz.


Oczywiście sprawdzę, tylko dotychczas przy słabym aku były inne objawy w mojej dnce. Klakson nie jest przytłumiony, kierunki i stop przestały działać w jedną noc, nie podczas jazdy. Zauważyłem również, że ssanie nie zawsze się uruchamia na zimnym przy uruchomieniu ale to akurat sobie sprawdzę sam.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Runni Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 3 949
  • Rejestracja śro, 01 kwi 09
  • Motocykl:Astra II Bertone MB E220CDI A/T
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:Konin
  • Interests:Motoryzacja, windsurfing i muzyka.

Napisano 21 maja 2014 - 08:49

Bezpiecznik sprawdzałeś? Piszesz o kablach itp ale o nim nic.
Dołączona grafika
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)

PISZ NA FORUM, NIE PW
1

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   biosqn Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 183
  • Rejestracja nie, 17 lut 13
  • Motocykl:DNA 50 GP eXperience
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Holandia

Napisano 24 maja 2014 - 11:10

Wyświetl postUżytkownik Runni dnia 21 maja 2014 - 08:49 napisał

Bezpiecznik sprawdzałeś? Piszesz o kablach itp ale o nim nic.


Dobry
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 24 maja 2014 - 16:55

Odłącz akumulator i sprawdź czy kierunki będą działać.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   biosqn Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 183
  • Rejestracja nie, 17 lut 13
  • Motocykl:DNA 50 GP eXperience
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Holandia

Napisano 25 maja 2014 - 10:23

Wyświetl postUżytkownik Juru dnia 24 maja 2014 - 16:55 napisał

Odłącz akumulator i sprawdź czy kierunki będą działać.



Po odłączeniu aku, kierunki nie działają (oczywiście na działającym)

Użytkownik biosqn edytował ten post 25 maja 2014 - 10:23

0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   biosqn Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 183
  • Rejestracja nie, 17 lut 13
  • Motocykl:DNA 50 GP eXperience
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Holandia

Napisano 29 maja 2014 - 17:01

Muszę wymienić bezpiecznik, okazuje się, że poprzedni właściciel zamontował 20A a chyba powinien być 7,5. Nie sądzę aby od tego się coś naprawiło, ale chociaż okaże się czy pali naprawdę bezpiecznik czy nie.
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Qubi Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 259
  • Rejestracja pon, 05 sie 13
  • Motocykl:Gilera Runner SP50
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:Radom
  • Interests:Motoryzacja

Napisano 04 czerwca 2014 - 20:43

ja dwa dni temu miałem podobny problem otóż nie działały kierunki,klakson i stop,przed tym całkowitym padnięciem elektryki kierunki słabiej świeciły i wariowały czyli migały b.sazybko aż gasły albo migał razem z nimi olej,pozniej nie działał stop a na końcu licznik i obrotomierz po prostu kaplica,winowajcą okazał się akumulator,po zamontowaniu nowego aku wszystko działa jak w zegarku.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych