Forum GILERA.com.pl: Metaliczny dźwięk podczas pracy silnika - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Metaliczny dźwięk podczas pracy silnika Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Pawulon1973 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja sob, 17 maj 14
  • Motocykl:Gilera Runner 50 SP
  • Rok produkcji:2012

Napisano 25 maja 2014 - 11:53

Witajcie
Zauważyłem-usłyszałem niepokojące dżwięki po prawej stronie silnika najprawdopodobniej dobiegające z takiego czarnego dekla. Dźwięk jest przerywany i ma metaliczny odgłos tak jakby sie kulki o siebie obijały.Pojawia się chwilę po odpaleniu zimnego silnika i znika po jego zagrzaniu się.
Co to może być początki kłopotów czy może standard? Choć nie sądzę bo wcześniej tego nie było słychać
Proszę o opinie i z góry serdecznie dziękuje
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   xXxKuBeK Ikona

  • Kubek
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 736
  • Rejestracja sob, 19 cze 10
  • Motocykl:Ponownie Runner :)
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male
  • Location:Radomsko

Napisano 25 maja 2014 - 16:00

To może być w sumie wszystko, począwszy na podkłace, kończący na łożyskach wału, musisz podsłuchać, skąd dobiega hałas, może wystarczy jakąś śrubę dokręcić i będzie po sprawie :)
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik

Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik

NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   anzelmon1 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 12
  • Rejestracja nie, 06 gru 15
  • Motocykl:Runner FX 125
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 08 grudnia 2015 - 13:53

Mam identyczny problem ze swoim hehe, zimny to coś stuka a jak ciepły to chodzi ładnie cichutko. Szukam rozwiązania ale bez większych sukcesów także podpinam się do pytania :-D
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   nibiru Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 482
  • Rejestracja nie, 29 lip 12
  • Motocykl:był runner sp
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:DW

Napisano 08 grudnia 2015 - 15:23

Ja bym zdjął pasek i słuchał. Wykluczylbym wtedy sprzęgło. Potem jeśli się da, bym odpalił zestaw bez wariatora. Osatnio po wymianie napędu zaczął mi się straszny łomot na postoju. Wywaliłem wario i bendiks rozrusznika, wsadzilem na miejsce i hałas ustał. Może być blachostka lub nie ;)
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych