Strona 1 z 1
Uszczelniacz wału
#1
Napisano 20 czerwca 2014 - 11:25
Witam przy mojej gilerze dna zaczoł przeciekać uszczelniacz wału od strony wariatora. Czy do wymiany trzeba rozpoławiać kartery, jak się go wymienia prosiłbym o krótki opis. Czy przez ten uszczelniacz może tracić kompresje?
czy ten uszczelniacz będzie pasował http://shop.mieloch....,pZ000049.bhtml i czy to jest lewy zy prawy od strony wariatora?
czy ten uszczelniacz będzie pasował http://shop.mieloch....,pZ000049.bhtml i czy to jest lewy zy prawy od strony wariatora?
#2
Napisano 20 czerwca 2014 - 16:12
z tego co pamietam to wymiary sie zgadzaja, zerknij w artykulach bo sa podane wymiary, do do kompresji bedzie ja tracic, a wymiana to tak: zdejmujeS pokrywe napedu, odkrecasz wariator, zdejmujesz wario, kolko napedu od poMpy oleju i wody i juz masz uszczelniacz, zeby go wyjac to mozna to zrobic na kilka sposobow-srubokretem go wydlubac nie uszkadzajac nic i nie robiac zadziorow lub wkrecic blachowkret w niego i obcegami szarpnac zeby bylo latwiej mozesz z 2 stron wkrecic, a nabijasz jakas nasadka od grzechotki,kawalkiem rurki odpowiednio dobranej do zewnetrznej srednicy zeby nue uszkodzic go, zeby latwiej wszedl mozesz dac troche smaru albo oleju na zewnetrzna bieznie
#3
Napisano 20 czerwca 2014 - 18:32
dzięki
planuje założyć cylinder 72cm i teraz pytanie co trzeba wymienić i ile by mnie to wyniosło najtańszym kosztem? i czy warto do serii? ( dlorto 17,5 , dysza 68, wkładka filtra s6) czy do 100km by podchodził?obecnie v-max 80-85km
czyli rozumiem że ten uszczelniacz od wariatora to jest ,,lewy"?
planuje założyć cylinder 72cm i teraz pytanie co trzeba wymienić i ile by mnie to wyniosło najtańszym kosztem? i czy warto do serii? ( dlorto 17,5 , dysza 68, wkładka filtra s6) czy do 100km by podchodził?obecnie v-max 80-85km
czyli rozumiem że ten uszczelniacz od wariatora to jest ,,lewy"?
Użytkownik Gilerka :D edytował ten post 20 czerwca 2014 - 18:43
Strona 1 z 1