Dzisiaj jestem po zakupie nowego tłumika tecnigas i założeniu chodzi jeszcze gorzej niż na standardowym ale tam poszło kolanko i wolałem już kupić coś lepszego . Zauważyłem że ucieka mi powietrze pomiędzy karterami przy cylindrze , jest on świeżo po remoncie w servisie gdzie zapłaciłem 280 zł za regulację i wymianę tylnego łożyska przy kole ,dziwna sprawa że tego nie zauważyli dokręcili mi śrubę od powietrza do końca i skasowali .
Moje pytanko czy dokręcę kartery jeszcze czy muszę rozpoławiać go i dawać sylikon. A jak dokręcić to gdzie od strony zapłonu bo nie rozpoławiałem go jeszcze nigdy .
Strona 1 z 1
Gilera słaba Runner 2000 łapie lewe powietrze
#3
Napisano 23 czerwca 2014 - 09:30
Zalałem na razie kropelką bo nie miałem silikonu i ściągacza dzisiaj poprawie ale nie ucieka już. Niestety dalej słabe osiągi próbowałem regulować iglicą jak daje na 2 z góry jedzie 40-60 km/h kupiłem ten tłumik bo czytałem że nawet nic nie trzeba regulować a tu nie wiem czy czasem sprężynki czy rolek nie będę musiał, albo za bogatą mieszankę dostaje bo na starym lało mi się z kolanka, do regulacji mieszanki mam połamany gwint od linki no i linka jest przetarta ale nie wiem czy to coś ma wspólnego jest na pewno na kresce oznaczonej . Dzisiaj może jeśli będzie taka linka to kupię i wymienię ale znając życie to na zamówienie. Czy jest możliwe że wata jest zapchana i taki słaby jest , jak mu gazuje z kołem tylnym w powietrzu na cały gaz to na wys obrotach przerywa jak by brakowało albo paliwa albo nie spalał tego albo nie wiem już jeszcze przejadę się do mechanika i sprawdzę kompresję to napisze.
#4
Napisano 23 czerwca 2014 - 21:09
Jak może uciekać powietrze między karterami ? Coś dłubałeś czy mechanik spier....... robotę ? Nie można tego zalać od tak sobie "kropelką" bo to jak dla mnie to zwykłe partactwo. śruby dokręca się z odpowiednim momentem obrotowym , innaczej możesz zerwać gwint. Jeśli łapie lewe powietrze to logiczne jest że nigdy tego nie wyregulujesz , bo raz będzie dobrze a raz żle. Wracając do przerwy między karterami to oryginalnie jest tam taka mgiełka uszczeniacza , a jak się je już rozbierze to musisz dać silikon odporny na temperaturę.Wydech zawsze trzeba regulować żeby chodziło to jak powinno, nie można po prostu założyć wydechu i będzie wszystko idealnie. Radził bym Tobie zająć się jak na razie tymi karterami, jak nie pomorze dociągniencie śrub , no to oczywiste jest że trzeba je rozpołowić , zmienić łożyska i skręcić z silikonem.
#5
Napisano 24 czerwca 2014 - 19:11
Ja osobiście nic nie robiłem , byłem u tego mechanika gdzie go oddawałem to powiedział że trzeba rozpoławiać , oczywiście już nie daje do mechanika skutera bo raz że czekałem 3tyg na naprawę a skoczyło się jak wyżej napisałem Na razie dałem iglicę na na sam dół i tak jakoś jedzie te 70 km max ale bardzo słabiutki być może jeszcze jak bym dyszę zmienił na mniejszą to wycisnę 80 km/h tyle że słaby będzie .Oczywiście teraz pali jak smok .
Na razie tak będę jeździć, bo jak rozpołowię go to tak jak pisałeś wymiana łożysk, być może wału na lepszy bo w planie 70 no i gaźnik bo jeszcze mam webera 12 do tego muszę porobić narzędzia do demontażu wszystkiego . Wiec zima chyba czeka .Albo kupić 125 silnik na chodzie i założyć co myślicie ?
Na razie tak będę jeździć, bo jak rozpołowię go to tak jak pisałeś wymiana łożysk, być może wału na lepszy bo w planie 70 no i gaźnik bo jeszcze mam webera 12 do tego muszę porobić narzędzia do demontażu wszystkiego . Wiec zima chyba czeka .Albo kupić 125 silnik na chodzie i założyć co myślicie ?
#7
Napisano 27 czerwca 2014 - 21:14
Dzisiaj zrobiłem sobie ściągacz do wariatora bo zawsze za pomocą klucza ściągałem i przy okazji pokombinowałem ze starymi wytartymi żółtymi rolkami niestety nie znałem ich wagi przed miałem założone malossi 5,7 g .Oraz inny wariator wcześniejszy był z pokrywą i miał ścianki trochę dziwacznie przetarte ten bez i gładkie ścianki wyczyściłem go ze smaru bo w starym miałem pokrywę i uszczelkę w tej nie ma wiec na sucho .Wynik znaczna poprawa zrywności tak do 60 km max 90km pojadę trochę przerywa ale to chyba dlatego że kombinowałem z iglicą i jest na samym dole siły za specjalnej nie ma .Jutro jeszcze się pobawię iglica . To i tak chyba niezły wynik jeśli łapie powietrze z karatera . Może ktoś ma wariator oryginalny i sprzęgło ,gaźnik webera 12,tłumik tecnigas next-r chrom i napiszę jakie tu rolki zastosować .I martwi mnie jedna sprawa kupiłem niedawno pasek napędowy Motoforce Eco założony 30 kwietnia i już pękł mi w górnej części nie wiem czy tak jeździć i druga sprawa czy taki pasek mogę zareklamować bo to tylko 2 miesiące z tego jeździłem może 5 dni .
Strona 1 z 1