Forum GILERA.com.pl: Oznaki psucia się wariatora - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Oznaki psucia się wariatora Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   dominik2197 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 67
  • Rejestracja pią, 04 sty 13
  • Motocykl:gilera runner
  • Rok produkcji:2004
  • Gender:Male
  • Location:Dęblin

Napisano 23 lipca 2014 - 09:42

Witam mam takie pytania jakie są oznaki psucia się wariatora.Bo wymieniłem u siebie rolki, przekręciłewm wariatorem i usłyszałem tarcie wcześniej przed zmianą rolek tego nie było. Po złożeniu odpaliłem gilerę ładnie pracowała postanowiłem sie przejechać jak była zimna to ładnie się wkręcała na obroty od 0 do 90 ale po lekkim rozgrzaniu już nie chciała wchodzić na obroty i dostała takiego muła an starcie że nawet nie da się nią gumy przypalić bo siły nie ma. Następnie musałem pojechać do wujka i podczas drogi 5 km zwolniłęm na zakręcie chciałęm dodać gazu ale nie reagował zachamowałem i wkońcu zgasła po dojściu 1km do wujka odpałiłem ale nie chciała sie wkręcić na obroty wczoraj nic przy niej nie robiłem czy to może być popsuty wariator ??

Części jakie w niej siedzą to cylinder seria , wariator dzwon sprzęgło seria, centralka seria, sprężynki seria, rolki 3gr, gaźnik dellorto 17,5 oryginalna dysza, wydech stage6 pro replica ;)

Użytkownik Juru edytował ten post 23 lipca 2014 - 15:49

0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   nibiru Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 482
  • Rejestracja nie, 29 lip 12
  • Motocykl:był runner sp
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:DW

Napisano 23 lipca 2014 - 09:56

Silnik oraz przeniesienie siły na napęd to dwie różne dziedziny. To co opisujesz nie ima się problemowi z wario; napedem. Wario nie ma nic do np. gasniecia. Co dokladnie robiłeś, kiedy robiłeś porządek z gaznikiem i filtrem powietrza?
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   dominik2197 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 67
  • Rejestracja pią, 04 sty 13
  • Motocykl:gilera runner
  • Rok produkcji:2004
  • Gender:Male
  • Location:Dęblin

Napisano 23 lipca 2014 - 10:21

porządek dokłądnie robiłem 2 tygodnie temu po zartarciu cylindra. Dokładnie po zatarciu wymieniełem cylinder pierścienie itp, przeczysciłęm gaźnik filtr. Potem wymieniłęm rolki na lżejsze bo miałęm 5 gr i wydech nie chciał wspógraćz z nimi, wymieniłem sprężynki sprzęgła , centralna sprężynę poza tymi rzeczmi nic już nie robiłem.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 23 lipca 2014 - 15:51

Jakiej firmy cylinder, tłok i pierścienie wstawiłeś? Docierałeś to w ogóle po złożeniu, bo z opisu wynika że nie ? :D
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   dominik2197 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 67
  • Rejestracja pią, 04 sty 13
  • Motocykl:gilera runner
  • Rok produkcji:2004
  • Gender:Male
  • Location:Dęblin

Napisano 23 lipca 2014 - 16:57

Cylinder seryjny tłoka nie zmienialem bo jak kupilem skuter dostałem cylinder wraz z tlokiem gratis po zatarciu cylindra 70 zalozylem oryginalny tylko zmienilem pierścienie firmy RMS docieralem około 150km po 45km/h dzisiaj odpaliłem skuter i normalnie odpalił wieczorem wybiore się na przejażdżkę i powiem co i jak

Użytkownik dominik2197 edytował ten post 23 lipca 2014 - 16:58

0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych