Witam mam takie pytania jakie są oznaki psucia się wariatora.Bo wymieniłem u siebie rolki, przekręciłewm wariatorem i usłyszałem tarcie wcześniej przed zmianą rolek tego nie było. Po złożeniu odpaliłem gilerę ładnie pracowała postanowiłem sie przejechać jak była zimna to ładnie się wkręcała na obroty od 0 do 90 ale po lekkim rozgrzaniu już nie chciała wchodzić na obroty i dostała takiego muła an starcie że nawet nie da się nią gumy przypalić bo siły nie ma. Następnie musałem pojechać do wujka i podczas drogi 5 km zwolniłęm na zakręcie chciałęm dodać gazu ale nie reagował zachamowałem i wkońcu zgasła po dojściu 1km do wujka odpałiłem ale nie chciała sie wkręcić na obroty wczoraj nic przy niej nie robiłem czy to może być popsuty wariator ??
Części jakie w niej siedzą to cylinder seria , wariator dzwon sprzęgło seria, centralka seria, sprężynki seria, rolki 3gr, gaźnik dellorto 17,5 oryginalna dysza, wydech stage6 pro replica
Użytkownik Juru edytował ten post 23 lipca 2014 - 15:49