Forum GILERA.com.pl: Rodzaje dysz w Dellorto 17,5 mm - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Rodzaje dysz w Dellorto 17,5 mm Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Kabzut Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 56
  • Rejestracja sob, 28 cze 14
  • Motocykl:Gilera DNA
  • Rok produkcji:2002

Napisano 27 sierpnia 2014 - 22:38

Kupiłem gaźnik Dellorto PHVA ED 17,5mm (do ssania automatycznego)
http://shop.mieloch....aznik-dellorto- ... 6400.bhtml

Muszę w nim wymienić dysze na jeden poziom niżej żeby wyregulować Gilera DNA 50
Od mechanika dostałem info:
PILOT JET
SLOW JET
1 SIZE DOWN FROM STANDARD SIZE IN CARB

Na stronie pisze:
Odyszowanie
- dysza główna: 65
- dysza wolnych obrotów: 34
- dysza ssania: 50
- iglica: A7
- przepustnica 30
- atomizer: 211FA.

tzn że:
Dysza główna ma 65 mm
Dysza wolnych obrotów 34 mm

Jeżeli tak to jaki rozmiar muszę dobrać ???
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   nibiru Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 482
  • Rejestracja nie, 29 lip 12
  • Motocykl:był runner sp
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:DW

Napisano 28 sierpnia 2014 - 05:57

65 czy dowolna cyfra oznacza średnicę otworu w setnej wartości, czyli 0,65mm. Rozmiar 100 oznacza 1mm.
Przy regulacji gaźnika istotną rolę odgrywa dysza główna. A mechanik to polskiego nie zna?
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Kabzut Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 56
  • Rejestracja sob, 28 cze 14
  • Motocykl:Gilera DNA
  • Rok produkcji:2002

Napisano 28 sierpnia 2014 - 15:51

Niestety nie zna :) mieszkam w Irlandii i to Irlandczyk :)
Domysliłem się że chodzi mu o dyszę główną i dyszę wolnych obrotów.

Jak bym mógł prosić o podpowiedz
Czy jeden rozmiar w dół to będzie ta:
http://allegro.pl/dy...4520764951.html
http://allegro.pl/dy...4524304408.html
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   nibiru Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 482
  • Rejestracja nie, 29 lip 12
  • Motocykl:był runner sp
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:DW

Napisano 28 sierpnia 2014 - 17:10

Jeśli ktoś mnie poprawi, do 17,5 podejdzie dysza na gwincie 6mm. Do regulacji potrzebujesz kilku dysz, ja aktualnie mam dysze 68 i sprzęt sobie radzi. Najlepiej kupić zestaw dysz i eksperymentować :)
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 28 sierpnia 2014 - 22:15

Moim zdaniem rozmiar dyszy jest ok, a miałem taką dyszę na gaźniku 17,5mm przy Sporcie 70cc i jeździło elegancko, a ty masz zapewne serię to tym bardziej powinno być dobrze. Przyczyną twoich problemów jest pewnie coś innego niż gaźnik, albo wystarczy go porządnie wyregulować przy pomocy śrubki od mieszanki i wolnych obrotów.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Kabzut Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 56
  • Rejestracja sob, 28 cze 14
  • Motocykl:Gilera DNA
  • Rok produkcji:2002

Napisano 29 sierpnia 2014 - 12:38

Niestety ja się na tym nie znam. Byłem u mechanika i mi tak powiedział,a że w Irlandii mechanikw od skuterów to ze świeczką szukać to inna historia.

Proszę podać mi linka np na ebay-u albo na allegro do pasującej do mojego gaźnika dyszy bo nie rozumię tych oznaczeń
Czy ja mam 6mm czy 5mm nr 65 0,60mm to jaka będzie jeden niżej ??
z gory thx
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 29 sierpnia 2014 - 13:18

Do twojego gaźnika idą dysze o średnicy gwintu 6mm, a co do przepustowości to jeśli masz 65 a mechanik każe ci kupić o jeden niżej czyli 64 to powiedz jemu, że jest to bezsens, bo nie będzie żadnej różnicy.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Kabzut Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 56
  • Rejestracja sob, 28 cze 14
  • Motocykl:Gilera DNA
  • Rok produkcji:2002

Napisano 01 września 2014 - 19:17

Znalazłem na necie cos takiego:

http://www.ebay.com/...984.m1423.l2649

M6 Dellorto Jet Kit - Sizes 50 to 72
Boxed set of 10 Dellorto M6 main jets, including the following sizes ;
- 50
- 52
- 55
- 58
- 60
- 62
- 65
- 68
- 70
- 72
Czyli nastepny po 65 jest 62 a nie 64 więc może jakas roznica bedzie

Natomiast nie moge znalesc dysze wolnych obrotw
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 01 września 2014 - 21:03

http://www.racing-pl...-m6-50-68-.html W zestawie są i 64 więc nie ma reguły, a co do dyszy wolnych obrotów to jej się nie wymienia, przynajmniej ja nigdy nie słyszałem, żeby ktoś wymieniał, chyba, że w jakichś wyczynowych setach.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Kabzut Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 56
  • Rejestracja sob, 28 cze 14
  • Motocykl:Gilera DNA
  • Rok produkcji:2002

Napisano 08 września 2014 - 19:45

Dzięki, zabówiłem te z ebay-a. Jak wymienię to podziele się wynikami

Wymiana dyszy z 65 na 60 pomogła.
Gilerka jeździ jak powinna

Temat zamykam, jeśli będziesz chciał go ponownie otworzyć to napisz PW. Juru

Użytkownik Juru edytował ten post 01 października 2014 - 10:39

0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Temat jest zamknięty

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych