Strona 1 z 1
Stasio's Grizzly
#1
Napisano 12 lutego 2010 - 14:34
Witam po długiej przerwie, przyszła zima poza autem trzeba się w coś bawić, a nie jestem zwolennikiem jazdy na skuterku w zimie, stwierdziłem wspólnie z tata, że jakoś zimę trzeba spędzić a przydałby się też pług wiec wybór padł na Yamahę Grizzly 700 EPS SE
Yamaha Grizzly 700 4x4 EFI 4x4
Napęd
Typ czterosuwowy, jednocylindrowy, z elektrycznym wtryskiem paliwa YFI
Pojemność 686 cm
Moc 37 kW (50KM)
średnica i skok tłoka 102,0 x 84,00 mm
Chłodzenie ciecz
Rozrusznik elektryczny
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Kompresja 9,20:1
Rezerwa 4,5 L
Olej silnikowy/płyn chłodzący
Olej silnikowy SAE 5W30 lub SAE 10W30 lub SAE 20W40
Całkowita ilość oleju w silniku 2,40 L
Ilość płynu chłodzącego 1,99 L
Typ świecy zapłonowej NGK CR8E
Odległość elektrody 0,7-0,8 mm
Przeniesienie napędu
Skrzynia biegów Automatyczna Yamaha Ultramatic®/ przekładnia pasowa V-belt
Pozycja skrzyni biegów H, L, N, R, P
Przeniesienie napędu 4x4/ stały napęd na tył/elektrycznie dołączany napęd przód/Wałki kardana/załączana elektrycznie blokada przedniego mostu
Nadwozie
Konstrukcja Rama stalowa
Masa własna 274 kg
Długość całkowita 2 065 mm
Szerokość całkowita 1 180 mm
Wysokość 1 240 mm
Wysokość siedziska 905 mm
Rozstaw osi 1 250 mm
Prześwit 275 mm
Promień skrętu 3,2 m
Napęd
Rodzaj 2WD / 4WD
Zawieszenie
Przedni Niezależne, podwójne wahacze poprzeczne, max. skok 180 mm
Tylne Niezależne, podwójne wahacze poprzeczne, max. skok 230 mm
Felgi/opony
Rozmiar przód AT25x8-12, Felgi aluminiowe
Rozmiar tył AT25x10-12, Felgi aluminiowe
Ogumienie fabryczne DUNLOP KT421/KT425 bezdętkowe
Hamulce
Typ hamulców Podwójne hamulce tarczowe wentylowane
Rozmiar tarcz hamulcowych przód średnica 220 mm, grubość tarczy 3,5 mm
Rozmiar tarcz hamulcowych tył średnica 205 mm, grubość tarczy 3,5
Obciążenie maksymalne
Obciążenie bagażnika przód max 45,0 kg
Obciążenie bagażnika tył max 85,0 kg
ładowność maksymalna 220 kg
Dopuszczalna masa całkowita 550 kg
Yamaha Grizzly 700 4x4 EFI 4x4
Napęd
Typ czterosuwowy, jednocylindrowy, z elektrycznym wtryskiem paliwa YFI
Pojemność 686 cm
Moc 37 kW (50KM)
średnica i skok tłoka 102,0 x 84,00 mm
Chłodzenie ciecz
Rozrusznik elektryczny
Pojemność zbiornika paliwa 20 L
Kompresja 9,20:1
Rezerwa 4,5 L
Olej silnikowy/płyn chłodzący
Olej silnikowy SAE 5W30 lub SAE 10W30 lub SAE 20W40
Całkowita ilość oleju w silniku 2,40 L
Ilość płynu chłodzącego 1,99 L
Typ świecy zapłonowej NGK CR8E
Odległość elektrody 0,7-0,8 mm
Przeniesienie napędu
Skrzynia biegów Automatyczna Yamaha Ultramatic®/ przekładnia pasowa V-belt
Pozycja skrzyni biegów H, L, N, R, P
Przeniesienie napędu 4x4/ stały napęd na tył/elektrycznie dołączany napęd przód/Wałki kardana/załączana elektrycznie blokada przedniego mostu
Nadwozie
Konstrukcja Rama stalowa
Masa własna 274 kg
Długość całkowita 2 065 mm
Szerokość całkowita 1 180 mm
Wysokość 1 240 mm
Wysokość siedziska 905 mm
Rozstaw osi 1 250 mm
Prześwit 275 mm
Promień skrętu 3,2 m
Napęd
Rodzaj 2WD / 4WD
Zawieszenie
Przedni Niezależne, podwójne wahacze poprzeczne, max. skok 180 mm
Tylne Niezależne, podwójne wahacze poprzeczne, max. skok 230 mm
Felgi/opony
Rozmiar przód AT25x8-12, Felgi aluminiowe
Rozmiar tył AT25x10-12, Felgi aluminiowe
Ogumienie fabryczne DUNLOP KT421/KT425 bezdętkowe
Hamulce
Typ hamulców Podwójne hamulce tarczowe wentylowane
Rozmiar tarcz hamulcowych przód średnica 220 mm, grubość tarczy 3,5 mm
Rozmiar tarcz hamulcowych tył średnica 205 mm, grubość tarczy 3,5
Obciążenie maksymalne
Obciążenie bagażnika przód max 45,0 kg
Obciążenie bagażnika tył max 85,0 kg
ładowność maksymalna 220 kg
Dopuszczalna masa całkowita 550 kg
#4
Napisano 12 lutego 2010 - 14:56
Ja tam jednak wolę coś pokroju Raptorka, większa frajda jest :mrgreen:
http://www.bikepics....members/henieQ/
S6 Streetrace
Top Racing Evo NG
SKF C4 Teflon + Poini Evo
Hebo New Performer
Dell'orto 21mm + ssanie polini
Revo S-Type
Malossi ViCtion
S6 Intake System
S6 Streetrace
Top Racing Evo NG
SKF C4 Teflon + Poini Evo
Hebo New Performer
Dell'orto 21mm + ssanie polini
Revo S-Type
Malossi ViCtion
S6 Intake System
#6
Napisano 12 lutego 2010 - 15:56
Tylko narazie dziada nie zarejestruje dopiero jak sie leasingi pokoncza... :-/ ;/ niestety ale to juz przyszlej zimy :-P zapadne na Podpromie spokojne. Zdjecia taki bo w garażu już sie coraz mniej miejsca robi :-P A z mustangiem jest tak: niby 2+2 ale moj brat który ma 7 lat nie wjedzie do tyłu bo nogi się mu nie zmieszczą. A nim jeszcze nie bylo mi dane jeździc bo zima nastała :-/ a z założenia auto letnie
#11
Napisano 14 lutego 2010 - 16:34
Też masz hi-luxa? ;-)
Nie no yamaha pierwsza klasa, fajnie się prowadzi jak na quada choć wolę i tak wolverine'a 450cc :mrgreen:
Nie no yamaha pierwsza klasa, fajnie się prowadzi jak na quada choć wolę i tak wolverine'a 450cc :mrgreen:
Nie pomagam na PW, ewentualnie odpłatnie na zasadach 15zł za każdą rozpoczętą godzinę pracy. W razie pytań, wystawiam F-VAT i dojeżdżam do klienta :)
PISZ NA FORUM, NIE PW
Strona 1 z 1