Wybór cylindra (Polini Sport 70cc vs. Malossi Sport 70cc)
#1
Napisano 19 lutego 2010 - 11:27
Co możecie o nich powiedzieć ?
Malossi
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...2695f1c79a1254d
Polini
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...2695f1c79a1254d
Czy może słabszy Streetrace
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?c...2695f1c79a1254d
Chodzi mi o to, jaka jest różnica w mocy, spalaniu, i trwałości tych cylindrów, na tym ostatnim zależy mi najbardziej.
#2
Napisano 19 lutego 2010 - 12:18
#3
Napisano 19 lutego 2010 - 14:06
-Gilera Runner 02r. Full sport
-Gilera Runner 04r. Sport
-Aprilia SR Pure-Jet 06 r.
-Peugeot XPS SuperMoto 07r.
-Peugeot Speedfight II 2004 rok
-2x Aprilia SR Factory 2005 rok
-Peugeot XPS Super moto 2008 rok
Niektóre to już przeszłość , ale liczy się pasja !!!!!
BMW 525 192KM Na zime spokojnie styka-Szatan :D
#4
Napisano 19 lutego 2010 - 14:44
RCrack napisał:
Kolejna Twoja porada wyssana z palca, ogarnij się bo zamiast pomagać wprowadzasz w błąd...
Streetrace ma dwa pierścienie i wcale nie kręci wysokich obrotów, moc maksymalną osiąga przy ok 10tys. obrotów, dla porównania polini przy 10300. Jest tak samo trwały jak reszta. Malossi wcale nie kręci niższych obrotów tylko wyższe! Moc max osiągą przy 11100 więc przy nim przyda się już jakiś lepszy wydech. Spadek spalania to kolejna bujda, przy zakładaniu takiego cylindra koniecznością jest danie sporo większej dyszy i wzbogacenie mieszanki i fizycznie niemożliwe jest żeby spalanie w stosunku do 50tki zmalało. Wał nie wymaga wymiany przy żadnym z tych cylindrów jednak ja zawsze wkładam nowe łożysko korbowodu dla bezpieczeństwa i jeśli silnik ma spory przebieg to trzeba także wymienić łożyska na wale. Co ja bym wybrał? Jeśli cena to dla Ciebie sprawa drugorzędna to zdecydowanie Malossi, jeśli jednak chcesz trochę zaoszczędzić to Stage6 będzie bardzo dobrym wyborem, miałem okazję go zakładać i wykonanie stoi na bardzo dobrym poziomie. Tak jak sebo wspomniał do tej trójki można dodać jeszcze metrakita hm który też jest bardzo dobrze wykonanym cylindrem o dużej jak na sporta mocy ale dla siebie bym go nie wybrał ze względu na brak tanich zamienników tłoków na szlif.
#6
Napisano 19 lutego 2010 - 15:35
#7
Napisano 19 lutego 2010 - 15:55
RCrack napisał:
każdy? to ciekawe że się jeszcze nie spotkałem, zapewne opierasz się na wypowiedzi madmaxa któremu faktycznie mniej palił na malossim ale z tego względu że jeździł na dyszy 50ileś tam i tym sposobem zarżnął cyl. Streetrace aluminiowy? Nie pogrążaj się..
Ja w przeciwieństwie do Ciebie piszę to czego jestem pewien a Ty wypowiadasz się na temat cylindrów nie znając nawet ich nazw czy budowy.
#8
Napisano 19 lutego 2010 - 18:11
#9
Napisano 19 lutego 2010 - 18:14
S6 Streetrace
Top Racing Evo NG
SKF C4 Teflon + Poini Evo
Hebo New Performer
Dell'orto 21mm + ssanie polini
Revo S-Type
Malossi ViCtion
S6 Intake System
#10
Napisano 19 lutego 2010 - 18:19
-cylinder malossi sport 70
-wydech leo vince ZX
-wariator malossi multivar 2000
-sprzęgło malossi fly
-gaźnik 17,5 dellorto
-wkładka filtra stage 6 do seryjnego filtra
-membramki malossi(z zestawu z cylindra)
-dzwon malossi cluch bell
- inne graty ale nie pamiętam :-?
#11
Napisano 19 lutego 2010 - 18:21
S6 Streetrace
Top Racing Evo NG
SKF C4 Teflon + Poini Evo
Hebo New Performer
Dell'orto 21mm + ssanie polini
Revo S-Type
Malossi ViCtion
S6 Intake System