Użytkownik adrianz27 edytował ten post 04 stycznia 2015 - 17:11
Strona 1 z 1
przeróbka ac na lc
#2
Napisano 04 stycznia 2015 - 18:39
Problemu takowego nigdy nie podjąłem , ale wydaje mi się , że nie będzie pasować ponieważ co z tematem pompy wody ? w AC nie ma miejsca na wałek pompy wody. Można było by to rozkminić z elektryczną pompą wody i porzeźbić w karterach by zrobić miejsce na łożyska , wałek . Wg mnie lepiej kupić karter od LC i nie cudować . Ewentualnie u tokarza zrobić otwor pod pompę . Za ile ten karter ? jak tanio to próbuj , jest zima to można próbować i się nauczyć czegoś nowego . Daj link do aukcji , jesli to karter z neta
#4
Napisano 04 stycznia 2015 - 22:36
Trzeba było by rzeźbić i zrobić przeróbki u tokarza żeby spasować karter od AC , problem jest z gniazdem na pompę wody i wyjście na przewód . Użytkownik łecio w naszej giełdzie sprzedaje na części swojego runnera , na pewno ma kartery .
Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 04 stycznia 2015 - 22:45
#9
Napisano 13 stycznia 2015 - 17:42
OK kilka ważnych spraw;)
1.karter duży ma zalane aluminium w otwór na pompę wody więc nie wierzcie że odejdzie się bez tokarza
2.koło napędu pompy oleju(później wody) jest inne (nadaje sie po przeróbce)
3.kołek na który nasówa się koło pasowe da się wyjąć ale raczej od środka(nawiercamy dziurkę i wybijamy aby ułatwić pracę tokarzowi)
4.to nie takie proste, ponieważ same łożyska tam nie będą się trzymać (chyba ze następny wymiar zewnętrzny) ponieważ kołek jest podparty ramionami w kształcie litery Y.Konieczne jest wstawienie tulejki pod łożyska
5.otwór na uszczelniacz polecam zrobić głęboki z tego względu że można zastosować kilka co jest zabezpieczeniem na przyszłość
6.nie polecam kupować kompletu typu rms itd wirnik się wyciera pod uszczelniaczem,lepiej złożyć własny(oferuje coś takiego na zamówienie w komplecie chromowany wirnik)
7.w małym karterze wystarczy przewiercić dziurkę,nagwintować i wkręcić króciec metalowy lub rozwiercić pod wymiar i dać seryjny plastikowy króciec.
1.karter duży ma zalane aluminium w otwór na pompę wody więc nie wierzcie że odejdzie się bez tokarza
2.koło napędu pompy oleju(później wody) jest inne (nadaje sie po przeróbce)
3.kołek na który nasówa się koło pasowe da się wyjąć ale raczej od środka(nawiercamy dziurkę i wybijamy aby ułatwić pracę tokarzowi)
4.to nie takie proste, ponieważ same łożyska tam nie będą się trzymać (chyba ze następny wymiar zewnętrzny) ponieważ kołek jest podparty ramionami w kształcie litery Y.Konieczne jest wstawienie tulejki pod łożyska
5.otwór na uszczelniacz polecam zrobić głęboki z tego względu że można zastosować kilka co jest zabezpieczeniem na przyszłość
6.nie polecam kupować kompletu typu rms itd wirnik się wyciera pod uszczelniaczem,lepiej złożyć własny(oferuje coś takiego na zamówienie w komplecie chromowany wirnik)
7.w małym karterze wystarczy przewiercić dziurkę,nagwintować i wkręcić króciec metalowy lub rozwiercić pod wymiar i dać seryjny plastikowy króciec.
Strona 1 z 1