Forum GILERA.com.pl: przeróbka ac na lc - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

przeróbka ac na lc Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   adrianz27 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 59
  • Rejestracja pon, 29 paź 12
  • Motocykl:gillera runner 50
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male

Napisano 04 stycznia 2015 - 17:10

Siemanko pany. Pytanko mam małe. Czy kartery od ac pasują do lc. Da rade założyć pompe wody? Ponieważ pękł mi karter a mam okazję kupić za grosze ale ac.

Użytkownik adrianz27 edytował ten post 04 stycznia 2015 - 17:11

0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 04 stycznia 2015 - 18:39

Problemu takowego nigdy nie podjąłem , ale wydaje mi się , że nie będzie pasować ponieważ co z tematem pompy wody ? w AC nie ma miejsca na wałek pompy wody. Można było by to rozkminić z elektryczną pompą wody i porzeźbić w karterach by zrobić miejsce na łożyska , wałek . Wg mnie lepiej kupić karter od LC i nie cudować . Ewentualnie u tokarza zrobić otwor pod pompę . Za ile ten karter ? jak tanio to próbuj , jest zima to można próbować i się nauczyć czegoś nowego :) . Daj link do aukcji , jesli to karter z neta ;)
Dołączona grafika
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   adrianz27 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 59
  • Rejestracja pon, 29 paź 12
  • Motocykl:gillera runner 50
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male

Napisano 04 stycznia 2015 - 21:59

30 zł za dwa. Pękł mi ten duży. :-( Temat do zamknięcia. Poszukam innych
. Nie ma czasem ktoś na bęben ciecz?
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 04 stycznia 2015 - 22:36

Trzeba było by rzeźbić i zrobić przeróbki u tokarza żeby spasować karter od AC , problem jest z gniazdem na pompę wody i wyjście na przewód . Użytkownik łecio w naszej giełdzie sprzedaje na części swojego runnera , na pewno ma kartery .

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 04 stycznia 2015 - 22:45

Dołączona grafika
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 05 stycznia 2015 - 21:35

Nie kumam po co tokarz i zawracanie sobie glowy. Elektryczna pompa nie wystarczy?
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 06 stycznia 2015 - 15:11

Wystarczy , ale można robić tak albo tak , co do elektrycznej pompy to pozostaje kwestia czy aku wyrobi bo z tego co czytałem to nie zawsze było dobrze ;) .
Dołączona grafika
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   kucia Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 462
  • Rejestracja czw, 04 lis 10
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2000

Napisano 12 stycznia 2015 - 18:07

Jeśli kogoś interesuje ten temat dogłębnie mogę conieco zdradzić sam przerabiałem ;)
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 12 stycznia 2015 - 21:57

Kucia możesz napisać kilka ważnych rzeczy o których każdy powinien pamiętać przed podjęciem takowej przeróbki ;) . Ewentualnie przydałby sie na pewno taki artykuł na forum :)
Dołączona grafika
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   kucia Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 462
  • Rejestracja czw, 04 lis 10
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2000

Napisano 13 stycznia 2015 - 17:42

OK kilka ważnych spraw;)
1.karter duży ma zalane aluminium w otwór na pompę wody więc nie wierzcie że odejdzie się bez tokarza
2.koło napędu pompy oleju(później wody) jest inne (nadaje sie po przeróbce)
3.kołek na który nasówa się koło pasowe da się wyjąć ale raczej od środka(nawiercamy dziurkę i wybijamy aby ułatwić pracę tokarzowi)
4.to nie takie proste, ponieważ same łożyska tam nie będą się trzymać (chyba ze następny wymiar zewnętrzny) ponieważ kołek jest podparty ramionami w kształcie litery Y.Konieczne jest wstawienie tulejki pod łożyska
5.otwór na uszczelniacz polecam zrobić głęboki z tego względu że można zastosować kilka co jest zabezpieczeniem na przyszłość
6.nie polecam kupować kompletu typu rms itd wirnik się wyciera pod uszczelniaczem,lepiej złożyć własny(oferuje coś takiego na zamówienie w komplecie chromowany wirnik)
7.w małym karterze wystarczy przewiercić dziurkę,nagwintować i wkręcić króciec metalowy lub rozwiercić pod wymiar i dać seryjny plastikowy króciec.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych