Witam:) Interesują mnie różnice między 125 a 50 w nowej budzie, jestem nowy więc nie wiem jak się określa modele;/
Interesuje mnie :
1.Gdzie znajdują się tabliczki z numerem ramy ?
2.Lepiej kupić 50 i wsadzić silnik 125 czy całą 125 i ramę od 50 i tylko tabliczkę przełożyć ?
3.Wie ktoś może czy podejdzie silnik od 125 bez przerabiania ramy i elektryki na ramę do 50, czytałem kiedyś to elektryka jest "ponoć" inna...
4.Runner 125 ma jest dwa amortyzatory z tyłu, taki jakby wachacz z tyłu przy wydechu, a 50 ma jeden. Będzie można założyć 125 z jednym amortyzatorem ?
Dziękuje, i zapraszam do dyskusji
Strona 1 z 1
Różnice między 125 a 50
#2
Napisano 14 stycznia 2015 - 17:06
Tabliczka z numerem ramy znajduje się z lewej albo prawej strony pod stopką , czyli pod tym podestem co nogi trzymasz . Musisz mieć ramę . Samo przełożenie tabliczki nic Ci nie da , musisz mieć zarejestrowaną ramę na 125 . Co do elektryki to nie wiem jak bardzo się różni , na pewno 125 ma dwa amortyzatory .
Domyślam się , że nie masz jeszcze prawa jazdy na samochód i chcesz śmigać 125 na papierach 50 ? jeśli tak to jest na allegro/olx dużo ofert skuterów o pojemności większej niż 50 cm zarejestrowanych na 50 cc , tak jest najprościej . Kupujesz , rejestrujesz , wsio .
A jak chcesz robić swap silnika dla frajdy i z zainteresowań to możesz działać śmiało temat jest do wykonania .
Domyślam się , że nie masz jeszcze prawa jazdy na samochód i chcesz śmigać 125 na papierach 50 ? jeśli tak to jest na allegro/olx dużo ofert skuterów o pojemności większej niż 50 cm zarejestrowanych na 50 cc , tak jest najprościej . Kupujesz , rejestrujesz , wsio .
A jak chcesz robić swap silnika dla frajdy i z zainteresowań to możesz działać śmiało temat jest do wykonania .
#3
Napisano 14 stycznia 2015 - 17:40
Dziękuje za szybką odpowiedź Ogólnie chciałem kupić starą bude runnerki A dokładnie szerszenia na 172 malossi z Poznania Tylko wygląd felg mi się nie podoba, a nie chcę nic modzić
Właśnie o to chodzi że nie mam jeszcze prawka. Chodzi mi o wygląd bo stara buda jest jeszcze w wersji 180cmm i to w moich okolicach A papiery kosztują 600 zł. Ale felgi.
Jak to mówią każdy ma swój gust, niestety mam trochę wybredny, ale powoli do przodu:)
Proponujecie kupić bez papierów całą runnerkę 125 4t i papiery 50cmm ? Numery są tylko na tabliczce,czy na ramie też jest coś wybite ?
Właśnie o to chodzi że nie mam jeszcze prawka. Chodzi mi o wygląd bo stara buda jest jeszcze w wersji 180cmm i to w moich okolicach A papiery kosztują 600 zł. Ale felgi.
Jak to mówią każdy ma swój gust, niestety mam trochę wybredny, ale powoli do przodu:)
Proponujecie kupić bez papierów całą runnerkę 125 4t i papiery 50cmm ? Numery są tylko na tabliczce,czy na ramie też jest coś wybite ?
#5
Napisano 15 stycznia 2015 - 19:33
Tylko czy pomyślałeś o tym, że masz stluczke/wypadek, obojętne czy jesteś sprawcą czy poszkodowanym, zakład ubezpieczeń bez większego problemu może zauważyć, że siedzi 125, a nie 50. Wtedy masz prawdziwe klopoty. Kiedyś sam byłem poszkodowany na moto i w aucie, likwidator robił bardzo dokładne zdjęcia wszystkiego, silnika też. Ja bym ostał przy 50 i miał spokój. Runner jest duży i poważnie wygląda. Sam chcę dorwać całe 125 bez papierów i zrobić swap 50 z legalizacją na 125.
Runner ma numer ramy w okolicach kolanka wydechu i tabliczkę znamionowa w kufrze.
Runner ma numer ramy w okolicach kolanka wydechu i tabliczkę znamionowa w kufrze.
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
#6
Napisano 16 stycznia 2015 - 21:49
Temat stłuczki nie chciałbym brać pod uwagę Jest mi ktoś w stanie opisać mocowanie tylnego koła z wydechem i amortyzatorem? Szło by to zrobić na jednym amorku, po stronie filtra ? ( tutaj chodzi o ramę 50 a silnik 125 )
Bo widziałem że właśnie tak jest, i nie wiem czy dało by radę umieścić ten silnik na jednym amorku, wiem że nie poprawia się orginału, lecz tutaj czysta ciekawość
Bo widziałem że właśnie tak jest, i nie wiem czy dało by radę umieścić ten silnik na jednym amorku, wiem że nie poprawia się orginału, lecz tutaj czysta ciekawość
#7
Napisano 17 stycznia 2015 - 08:41
Ludzie podejmowali temat swapu już nie raz i da się wszystko zrobić , jeśli masz sporo pojęcia o mechanice i odpowiedni warsztat oraz jesteś kreatywny .
Możesz go posadzić na jednym amorku , tak poza tym to z którego roku masz ten silnik i kartery ? musisz mieć też elektrykę od tego . Bo widziałem kiedyś foto runnera starej budy przed liftingiem i ona ma jeden amortyzator i myślę , że ty też możesz jeden zrobić . Nie wiem czy ktoś się bawi w dwa przy swapie ,ale jest do wykonalne . Poza tym , żeby to miało sens i żeby sobie nie utrudniać to kup kompletny silnik z karterami i elektryką . Kartery pewnie będą przystosowane pod dwa amorki lub jeden jesli występował tylko jeden , tak na mój rozum .
Moja rada , to żeby kupić tylko sprawdzony silnik( jak kupisz trupa to ewentualne naprawy są duże ) i tylko w !! w 2T .Ogólnie to 180 w 2T jest już mega moc i tego tematu bym się podjął. Co do mocowania to nie wiem , ale jest to wykonalne , albo spasujesz albo trochę będzie trzeba przerobić .
Możesz go posadzić na jednym amorku , tak poza tym to z którego roku masz ten silnik i kartery ? musisz mieć też elektrykę od tego . Bo widziałem kiedyś foto runnera starej budy przed liftingiem i ona ma jeden amortyzator i myślę , że ty też możesz jeden zrobić . Nie wiem czy ktoś się bawi w dwa przy swapie ,ale jest do wykonalne . Poza tym , żeby to miało sens i żeby sobie nie utrudniać to kup kompletny silnik z karterami i elektryką . Kartery pewnie będą przystosowane pod dwa amorki lub jeden jesli występował tylko jeden , tak na mój rozum .
Moja rada , to żeby kupić tylko sprawdzony silnik( jak kupisz trupa to ewentualne naprawy są duże ) i tylko w !! w 2T .Ogólnie to 180 w 2T jest już mega moc i tego tematu bym się podjął. Co do mocowania to nie wiem , ale jest to wykonalne , albo spasujesz albo trochę będzie trzeba przerobić .
#8
Napisano 17 stycznia 2015 - 15:36
Ok rozumiem, silnik pochodził by z starej budy 180 2t lub 125 2t i wsadzałbym go w nową budę Widziałem ziomka który robił swapa na kolibera z runner'a 180 i wsadził do silnika z starej budy felgę z nowej budy Głównie chodzi tutaj o felgi mi najbardziej, bo podkreślają cały charakter skutera Jeżeli są tematy na ten temat, mógłby ktoś podesłać chociaż linka jednego bądź jaką frazą szukać tych tematów ?
Dzięki za odpowiedzi
Dzięki za odpowiedzi
Strona 1 z 1