Forum GILERA.com.pl: Różnice między 125 a 50 - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Różnice między 125 a 50 Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   pewex Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja śro, 14 sty 15
  • Motocykl:runner ???
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male

Napisano 14 stycznia 2015 - 16:48

Witam:) Interesują mnie różnice między 125 a 50 w nowej budzie, jestem nowy więc nie wiem jak się określa modele;/

Interesuje mnie :
1.Gdzie znajdują się tabliczki z numerem ramy ?
2.Lepiej kupić 50 i wsadzić silnik 125 czy całą 125 i ramę od 50 i tylko tabliczkę przełożyć ? :)
3.Wie ktoś może czy podejdzie silnik od 125 bez przerabiania ramy i elektryki na ramę do 50, czytałem kiedyś to elektryka jest "ponoć" inna...
4.Runner 125 ma jest dwa amortyzatory z tyłu, taki jakby wachacz z tyłu przy wydechu, a 50 ma jeden. Będzie można założyć 125 z jednym amortyzatorem ?


Dziękuje, i zapraszam do dyskusji :)
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 14 stycznia 2015 - 17:06

Tabliczka z numerem ramy znajduje się z lewej albo prawej strony pod stopką , czyli pod tym podestem co nogi trzymasz ;) . Musisz mieć ramę . Samo przełożenie tabliczki nic Ci nie da , musisz mieć zarejestrowaną ramę na 125 . Co do elektryki to nie wiem jak bardzo się różni , na pewno 125 ma dwa amortyzatory .

Domyślam się , że nie masz jeszcze prawa jazdy na samochód i chcesz śmigać 125 na papierach 50 ? jeśli tak to jest na allegro/olx dużo ofert skuterów o pojemności większej niż 50 cm zarejestrowanych na 50 cc , tak jest najprościej . Kupujesz , rejestrujesz , wsio ;) .

A jak chcesz robić swap silnika dla frajdy i z zainteresowań to możesz działać śmiało temat jest do wykonania ;).
Dołączona grafika
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   pewex Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja śro, 14 sty 15
  • Motocykl:runner ???
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male

Napisano 14 stycznia 2015 - 17:40

Dziękuje za szybką odpowiedź :) Ogólnie chciałem kupić starą bude runnerki :) A dokładnie szerszenia na 172 malossi z Poznania :) Tylko wygląd felg mi się nie podoba, a nie chcę nic modzić :)

Właśnie o to chodzi że nie mam jeszcze prawka. Chodzi mi o wygląd bo stara buda jest jeszcze w wersji 180cmm i to w moich okolicach :) A papiery kosztują 600 zł. Ale felgi. :P

Jak to mówią każdy ma swój gust, niestety mam trochę wybredny, ale powoli do przodu:)

Proponujecie kupić bez papierów całą runnerkę 125 4t i papiery 50cmm ? Numery są tylko na tabliczce,czy na ramie też jest coś wybite ? :)
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   kamil1711 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 251
  • Rejestracja wto, 08 gru 09
  • Motocykl:Gilera Runner PureJet
  • Rok produkcji:2006
  • Gender:Male
  • Location:łukowo

Napisano 15 stycznia 2015 - 17:11

na ramie też masz
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   nibiru Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 482
  • Rejestracja nie, 29 lip 12
  • Motocykl:był runner sp
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:DW

Napisano 15 stycznia 2015 - 19:33

Tylko czy pomyślałeś o tym, że masz stluczke/wypadek, obojętne czy jesteś sprawcą czy poszkodowanym, zakład ubezpieczeń bez większego problemu może zauważyć, że siedzi 125, a nie 50. Wtedy masz prawdziwe klopoty. Kiedyś sam byłem poszkodowany na moto i w aucie, likwidator robił bardzo dokładne zdjęcia wszystkiego, silnika też. Ja bym ostał przy 50 i miał spokój. Runner jest duży i poważnie wygląda. Sam chcę dorwać całe 125 bez papierów i zrobić swap 50 z legalizacją na 125.
Runner ma numer ramy w okolicach kolanka wydechu i tabliczkę znamionowa w kufrze.
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   pewex Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja śro, 14 sty 15
  • Motocykl:runner ???
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male

Napisano 16 stycznia 2015 - 21:49

Temat stłuczki nie chciałbym brać pod uwagę:P Jest mi ktoś w stanie opisać mocowanie tylnego koła z wydechem i amortyzatorem? Szło by to zrobić na jednym amorku, po stronie filtra ? :) ( tutaj chodzi o ramę 50 a silnik 125 )


Bo widziałem że właśnie tak jest, i nie wiem czy dało by radę umieścić ten silnik na jednym amorku, wiem że nie poprawia się orginału, lecz tutaj czysta ciekawość :P :)
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 17 stycznia 2015 - 08:41

Ludzie podejmowali temat swapu już nie raz i da się wszystko zrobić , jeśli masz sporo pojęcia o mechanice i odpowiedni warsztat oraz jesteś kreatywny :P .

Możesz go posadzić na jednym amorku , tak poza tym to z którego roku masz ten silnik i kartery ? musisz mieć też elektrykę od tego . Bo widziałem kiedyś foto runnera starej budy przed liftingiem i ona ma jeden amortyzator i myślę , że ty też możesz jeden zrobić . Nie wiem czy ktoś się bawi w dwa przy swapie ,ale jest do wykonalne . Poza tym , żeby to miało sens i żeby sobie nie utrudniać to kup kompletny silnik z karterami i elektryką . Kartery pewnie będą przystosowane pod dwa amorki lub jeden jesli występował tylko jeden , tak na mój rozum .

Moja rada , to żeby kupić tylko sprawdzony silnik( jak kupisz trupa to ewentualne naprawy są duże ) i tylko w !! w 2T .Ogólnie to 180 w 2T jest już mega moc i tego tematu bym się podjął. Co do mocowania to nie wiem , ale jest to wykonalne , albo spasujesz albo trochę będzie trzeba przerobić .
Dołączona grafika
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   pewex Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 6
  • Rejestracja śro, 14 sty 15
  • Motocykl:runner ???
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male

Napisano 17 stycznia 2015 - 15:36

Ok rozumiem, silnik pochodził by z starej budy 180 2t lub 125 2t i wsadzałbym go w nową budę :) Widziałem ziomka który robił swapa na kolibera z runner'a 180 i wsadził do silnika z starej budy felgę z nowej budy :) Głównie chodzi tutaj o felgi mi najbardziej, bo podkreślają cały charakter skutera :) Jeżeli są tematy na ten temat, mógłby ktoś podesłać chociaż linka jednego bądź jaką frazą szukać tych tematów ? :)

Dzięki za odpowiedzi :)
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych