Strona 1 z 1
Licznik Koso GP Style
#1
Napisano 31 stycznia 2015 - 19:38
Siemanko Panowie ,
Od zawsze chciałem mieć deskę w moim Runnim od Koso , ale cena odstraszała i poza tym posiadam podstawową wiedzę z elektroniki.
Teraz trochę floty uzbierałem i myślę nad zakupem takiego licznika do mojej Gilery :
http://www.scooterki...k-koso-gp-style
Może znalazł by się ktoś kto powiedział by czy wystarczy tylko podpiąć taśmy elektryczne/kostki i to wszystko czy trzeba coś przerabiać ? Mam mechaniczny ślimak a tu pewnie potrzebny jest elektroniczny ? a jak podłączyć obrotomierz ?
Od zawsze chciałem mieć deskę w moim Runnim od Koso , ale cena odstraszała i poza tym posiadam podstawową wiedzę z elektroniki.
Teraz trochę floty uzbierałem i myślę nad zakupem takiego licznika do mojej Gilery :
http://www.scooterki...k-koso-gp-style
Może znalazł by się ktoś kto powiedział by czy wystarczy tylko podpiąć taśmy elektryczne/kostki i to wszystko czy trzeba coś przerabiać ? Mam mechaniczny ślimak a tu pewnie potrzebny jest elektroniczny ? a jak podłączyć obrotomierz ?
#4
Napisano 01 lutego 2015 - 10:54
Mój kolega miał ten licznik w Runnerze i co prawda pod względem wizualnym robił wrażenie, ale niestety technicznie po 2 miesiącach zaczął świrować i poszedł na gwarancję- kolega uzyskał zwrot pieniędzy.
#10
Napisano 01 lutego 2015 - 21:13
Kupujesz całą obudowe z licznikiem, teraz Ci nie powiem, czy mocowanie śrub pasuje idealnie bo u mnie jest to trochę poklejone, ale powinno pasować. Największym minusem tej operacji jest zmiana całej wiązki elektrycznej, kostek od świateł, no i niestety nie dokładny wskaźnik paliwa. Obecnie mam przy liczniku wszystko rozebrane to mogę porobić zdjęcia i pokazać co i jak
#12
Napisano 13 lutego 2015 - 20:48
Mam zdjęcia jak licznik jest zamocowany, i jaka jest do niego kostka. Ogólnie cała instalacja elektryczna jest z Runnera z nowej budy, jedyne co trzeba w niej zmieniać to kostki świateł, pływaka paliwa i podłączenie czujnika oleju.
Jak widać osłona kierownicy przednia jest z Runnera nowej budy, druga część osłony jest oryginalna ze starej budy, lecz co do dopasowania otworów na śruby nie mogę za bardzo się określić gdyż u mnie są one urwane, a przedtem były "dospawane" niestety słabo. Jak będziesz miał jakieś pytania to śmiało wal, postaram się odpowiedzieć
Jak widać osłona kierownicy przednia jest z Runnera nowej budy, druga część osłony jest oryginalna ze starej budy, lecz co do dopasowania otworów na śruby nie mogę za bardzo się określić gdyż u mnie są one urwane, a przedtem były "dospawane" niestety słabo. Jak będziesz miał jakieś pytania to śmiało wal, postaram się odpowiedzieć
#13
Napisano 14 lutego 2015 - 23:25
Kris , dzięki za foto . Faktycznie może lepiej i taniej kupić licznik z nowej budy . Kwestia tylko tych mocowań jak pasują , trzeba by pewnie w tym się trochę pobawić . Takiego go kupiłeś czy sam przerabiałeś ? teraz tak patrze , że tam idzie tylko wiązka przewodów i nie wiem jak to się ma do starej budy , tzn w jakim stopniu trzeba przerbić wiązkę w starej budzie pod kątem tego licznika z nowej budy .
#14
Napisano 15 lutego 2015 - 19:50
Takiego już go kupiłem. W liczniku nie działał obrotomierz, prędkościomierz i wskaźnik temp (ale to akurat przez uszkodzony czujnik ). Obecnie kupiłem drugi licznik sprawny. Podłączyłem go i obrotomierz ożył . Prędkościomierz nadal nie działa przez uszkodzony ślimak ( go też trzeba zmienić). ostatnie to no niestety wskaźnik paliwa trochę przekłamuje ze względu na różną pojemność baków, aczkolwiek idzie się do tego przyzwyczaić . Wiązkę polecam zmienić całą, jednak w tym przypadku będziesz musiał jeszcze zmienić sobie wtyczkę przy iskrowniku, ponieważ nowa buda ma to zintegrowane jako całość, żeby oszczędzić zabawy przy wyjmowaniu silnika. W razie czego ja mam jeszcze w garażu całą wiązkę od nowej budy, także jak coś to tanio oddam
Strona 1 z 1