Forum GILERA.com.pl: Jakie silniki będą pasować do GILERA DNA 125 z 2003r - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Jakie silniki będą pasować do GILERA DNA 125 z 2003r Jakie silniki będą pasować do GILERA DNA 125 z 2003r Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   RomekGILERAdna Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja sob, 07 mar 15
  • Motocykl:gilera dna 125
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male

Napisano 07 marca 2015 - 18:00

Witam. Kupiłem za marne grosze gilere dna 125 z 2003r. niestety ze strasznie zajeżdżonym silnikiem. Luzy są dosłownie wszędzie, nie opłaci mi się inwestować w remont, pomyślałem żeby kupić cały silnik. Czy któryś z kolegów podpowie mi od jakich innych motorków podejdzie silnik do mojej gilerki? Szukałem troche w necie, podobno pasują od jakichś piaggio i innych skuterów giler 125 4 suwowych, jednak zobaczyłem ze ja mam koło 14 cali a tam były mniejsze i nabrałem podejrzeń że nie będzie mi pasować. Najlepiej żeby pasowało wszyściutko bez żadnych przeróbek. Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam . Romek
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 07 marca 2015 - 19:22

Wyświetl postUżytkownik RomekGILERAdna dnia 07 marca 2015 - 18:00 napisał

nie opłaci mi się inwestować w remont, pomyślałem żeby kupić cały silnik


Skąd wiesz czy nie kupisz kolejnego trupa albo znacznie zjeżdżonego ?

Ogólnie silniki z RUnnera 125 4T pewnie są takie same , tylko nie wiem jak z mocowaniem do ramy , koło raczej powinno być najmniejszym problemem , ponieważ w Runnerze jest chyba 13 i 14 cali felga. Musisz szukać po forach tematów , gdzie ktoś przerabiał taki temat .
Dołączona grafika
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   RomekGILERAdna Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja sob, 07 mar 15
  • Motocykl:gilera dna 125
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male

Napisano 07 marca 2015 - 20:15

Wyświetl postUżytkownik Tom_WrK dnia 07 marca 2015 - 19:22 napisał

Skąd wiesz czy nie kupisz kolejnego trupa albo znacznie zjeżdżonego ?

Ogólnie silniki z RUnnera 125 4T pewnie są takie same , tylko nie wiem jak z mocowaniem do ramy , koło raczej powinno być najmniejszym problemem , ponieważ w Runnerze jest chyba 13 i 14 cali felga. Musisz szukać po forach tematów , gdzie ktoś przerabiał taki temat .



Witaj. Dziękuję za odpowiedź. Oczywiście masz 100 procentową rację, nigdy sie nie wie co sie kupuje. Zostaje mi wymagać od sprzedającego gwarancji rozruchowej. Odpisało mi parę osób które sprzedają silniki piaggio x8 i x9 że "powinien pasować" ale kazali się dowiadywać we własnym zakresie.


Koledzy, a ten motorek czasami nie będzie pasował?? Wygląda identycznie LINK http://olx.pl/oferta...D5-ID93EEt.html

Użytkownik RomekGILERAdna edytował ten post 07 marca 2015 - 20:26

0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 08 marca 2015 - 09:41

Wg mnie za krótki karter i to dużo za krótki. Szukaj od Runnera a , naj najlepiej od DNA w zakresie 125 lub 180 .

Bardzo masz z tyrany ten kupiony skuter ? za ile go kupiłeś ?

Jesteś w stanie sam go składać ? jak tak to rozbierz wszystko , zobacz co jest do wymiany i spróbuj go remontować , miałbyś moto w 100 pewne i tylko się cieszyć ;) . W używanych jednostkach i tak będzie trzeba coś wymienić na nowe..weź to pod uwagę.

Kojarzę , że chyba ten temat był poruszany na naszym forum i to odnośnie DNA , szukaj jeszcze po necie tematów i ludzi , którzy przez to przechodzili , na pewno bardziej dokładnie przybliżą Ci ten temat oraz wszystkie za i przeciw .

U nas na forum jest kilka tematów odnośnie swapów , może Ci pomogą ;)
Dołączona grafika
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   RomekGILERAdna Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja sob, 07 mar 15
  • Motocykl:gilera dna 125
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male

Napisano 09 marca 2015 - 07:08

Wyświetl postUżytkownik Tom_WrK dnia 08 marca 2015 - 09:41 napisał

Wg mnie za krótki karter i to dużo za krótki. Szukaj od Runnera a , naj najlepiej od DNA w zakresie 125 lub 180 .

Bardzo masz z tyrany ten kupiony skuter ? za ile go kupiłeś ?

Jesteś w stanie sam go składać ? jak tak to rozbierz wszystko , zobacz co jest do wymiany i spróbuj go remontować , miałbyś moto w 100 pewne i tylko się cieszyć ;) . W używanych jednostkach i tak będzie trzeba coś wymienić na nowe..weź to pod uwagę.

Kojarzę , że chyba ten temat był poruszany na naszym forum i to odnośnie DNA , szukaj jeszcze po necie tematów i ludzi , którzy przez to przechodzili , na pewno bardziej dokładnie przybliżą Ci ten temat oraz wszystkie za i przeciw .

U nas na forum jest kilka tematów odnośnie swapów , może Ci pomogą ;)


Witaj. Kupiłem go za 300zł. Niestety narazie mam tylko 1000zł na inwestycje w motorek. Silnik moim zdaniem jeżdżony był bez oleju lub z jego bardzo małą ilością. Po odpaleniu kopci raz na niebiesko raz na czarno, dymi strasznie. Na wolnych obrotach słychać straszne luzy gdzieś ze środka. Rozpędza się z dużym trudem. Trzymając gaz w jednej pozycji silnik dostaje raz większych raz mniejszych obrotów. Nie mam jeszcze w prawy w naprawie motorków dlatego chciałbym kupić silnik, wstawić i jeździć. Oprócz silnika nie mam do gilerki żadnych zastrzeżeń. Lagi suche opony w stanie db, hamulce-tragedii nie ma. Cała elektryka chodzi bez zarzutu. Wygląd ogólny dobry.

Pisałeś żebym szukał dna 125 lub 180. Czy to znaczy że 180 też by pasował? Co na to policja podczaz kontroli? Lub diagnosta na przeglądzie???

Użytkownik RomekGILERAdna edytował ten post 09 marca 2015 - 07:27

0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   RomekGILERAdna Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja sob, 07 mar 15
  • Motocykl:gilera dna 125
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male

Napisano 09 marca 2015 - 10:26

Ja nie mam prawka na motor ale jeżdżę na kategorie B zgodnie z ustawą która weszła. Gdyby policja się dowiedziała że to 180 mandacik 300 zł murowany :(

Użytkownik RomekGILERAdna edytował ten post 09 marca 2015 - 10:27

0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   nibiru Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 482
  • Rejestracja nie, 29 lip 12
  • Motocykl:był runner sp
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:DW

Napisano 09 marca 2015 - 10:33

Najważniejszy jest papier; dowód rejestracyjny, jeśli przegląd jest aktualny to nie ma czego się bać.
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 09 marca 2015 - 13:41

Wyświetl postUżytkownik RomekGILERAdna dnia 09 marca 2015 - 07:08 napisał

Pisałeś żebym szukał dna 125 lub 180. Czy to znaczy że 180 też by pasował?


Tak , wg mnie powinien pasować , tzn mocowania powinny być takie same , musisz obejrzeć kilka silników i porównać 125 z 180.

Wyświetl postUżytkownik nibiru dnia 09 marca 2015 - 10:33 napisał

Najważniejszy jest papier; dowód rejestracyjny, jeśli przegląd jest aktualny to nie ma czego się bać.


Dokładnie , w dowodzie masz wbite 125 i policjant nie sprawdzi czy masz w ramie 180 ;). Już wcześniej było to praktykowane ze skuterami rejestrowanymi na 50 a w ramie mieli powkładane silniki 125 czy 180 czy poprostu w jakiś sposób zarejestrowali większą pojemność na mniejszą, ale w takiej opcji nawet głupi by się poznał , że 125 czy 180 to nie jest 50 cc :D

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 09 marca 2015 - 13:43

Dołączona grafika
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   RomekGILERAdna Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja sob, 07 mar 15
  • Motocykl:gilera dna 125
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male

Napisano 10 marca 2015 - 16:28

Witam. Znalazłem silnik 180 od wypadkowej gilery podobno 8tys przebiegu, do końca jeździła dobrze ale facet sprzedał od niej całą elektrykę. Jeśli któryś z forumowiczów wie czy od 125 elektryka będzie pasować to proszę o pomoc..

Druga sprawa to numer silnika. Niestety we wszystkich trzech umowach kupna-sprzedaży numer silnika jest wpisany.. Nie wiem po co ktoś tak robił skoro w dowodzie tego numeru już nie ma.. Jak rozwiązać ten problem? i czy wymagać od sprzedającego jakiejś umowy z wpisanym numerem silnika która poświadczy legalne jego pochodzenie?
a no i 180 to dwutakt

Użytkownik RomekGILERAdna edytował ten post 10 marca 2015 - 16:35

0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 10 marca 2015 - 20:21

Wyświetl postUżytkownik RomekGILERAdna dnia 10 marca 2015 - 16:28 napisał

Niestety we wszystkich trzech umowach kupna-sprzedaży numer silnika jest wpisany


Numer silnika czy numer ramy ? ile ma cyfr ? ja jak kupowałem quada to wpisywany był numer ramy , silnika nie było . Silnik jak będziesz kupował to raczej umowy nie będziesz pisał , chyba , że jakąś gwarancję rozruchową , ale jeśli to osoba , która sprzedaje na części rozbitka to płacisz kase , bierzesz silnik i tyle..

Wyświetl postUżytkownik RomekGILERAdna dnia 10 marca 2015 - 16:28 napisał

180 to dwutakt


Nie wiem czy to 180 to 2t bo nie wiem jakie wersje wychodziły , ale jesli to 2t to jest to szatan XD , z DNA ten silnik ?

Poza tym to od paru paru paru ładnych lat silnik jest uznawany za normalną część eksploatacyjną , taką samą jak amortyzator, tarcze itd i bez żadnych konsekwencji możesz go wymienić. Druga sprawa medalu : jeżeli jego rodzaj , pojemność różnią się od tego wpisanego w dowodzie rejestracyjnym to trzeba te dane również zmienić w dowodzie . No , ale żaden policjant ani diagnosta na stacji Ci tego nie dopatrzy ani nie sprawdzi czy masz w ramie 125 czy 180..

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 10 marca 2015 - 20:33

Dołączona grafika
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   RomekGILERAdna Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja sob, 07 mar 15
  • Motocykl:gilera dna 125
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male

Napisano 10 marca 2015 - 20:49

Wyświetl postUżytkownik Tom_WrK dnia 10 marca 2015 - 20:21 napisał

Numer silnika czy numer ramy ? ile ma cyfr ?



Wpisany numer silnika ma 9 znaków. Kurde podobno potrzeba sporych przeróbek w elektronice. Niestety chyba zrezygnuje z tej 180 i poczekam, może znajdę identyczny 125. Wymieniłem dziś świecę na nową. Praca silnika się lekko poprawiła. Zrobiłem 30 kilometrów ale nie mogę dojść dlaczego : Strasznie okopca świecę. Strasznie dużo pali. Nie trzyma wolnych obrotów. Jak już zgaśnie na wolnych obrotach, bardzo trudno ją odpalić. Potrafi głośno strzelić z tłumika. Spaliny śmierdzą paliwem. Sprawdzałem automat ssania. Na zimnym silniku prąd nie jest podawany, na ciepłym jest. Gdzieś w środku są takie luzy że przy wyższej prędkości na stopkach są wibracje nie do wytrzymania..
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   RomekGILERAdna Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja sob, 07 mar 15
  • Motocykl:gilera dna 125
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male

Napisano 13 marca 2015 - 11:30

Witam Panowie. Kolego Tom_WrK usiadłem-pomyślałem, masz rację szkoda ryzykować kupna silnika który może być równie zajechany. Zdecydowałem się na remont, oczywiście zrobi to człowiek który ma o tym pojęcie, ja niestety się tego nie podejmę. Całość z robocizną zamknie się w 1600zł w tym wymiana jakichś gum amortyzujących zapomniałem nazwę. Zdecydowałem się też na zmianę gaźnika na nowy walbro wvf i zmianę modułu na tuningowy Malossi Digitronic. Mechanior zapewniał mnie że potem będzie chodzić jak rakieta. Całość za motorek łącznie z nowym OC i przeglądem wyjdzie mnie 2150zł myślę że wybrałem najlepszą możliwość bo tak jak już wcześniej napisał Tom_WrK "będę miał moto w 100 % pewne i tylko się cieszyć ;)" Pozdro

Użytkownik RomekGILERAdna edytował ten post 13 marca 2015 - 11:35

0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   BMF_69 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 74
  • Rejestracja wto, 22 lip 14
  • Motocykl:Gilera DNA 125
  • Rok produkcji:2001
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 13 marca 2015 - 18:04

Wyświetl postUżytkownik RomekGILERAdna dnia 13 marca 2015 - 11:30 napisał

Witam Panowie. Kolego Tom_WrK usiadłem-pomyślałem, masz rację szkoda ryzykować kupna silnika który może być równie zajechany. Zdecydowałem się na remont, oczywiście zrobi to człowiek który ma o tym pojęcie, ja niestety się tego nie podejmę. Całość z robocizną zamknie się w 1600zł w tym wymiana jakichś gum amortyzujących zapomniałem nazwę. Zdecydowałem się też na zmianę gaźnika na nowy walbro wvf i zmianę modułu na tuningowy Malossi Digitronic. Mechanior zapewniał mnie że potem będzie chodzić jak rakieta. Całość za motorek łącznie z nowym OC i przeglądem wyjdzie mnie 2150zł myślę że wybrałem najlepszą możliwość bo tak jak już wcześniej napisał Tom_WrK "będę miał moto w 100 % pewne i tylko się cieszyć ;)" Pozdro


ja za swoją DNA 125 dałem 2100 i też kilka drobiazgów jest jeszcze do ogarnięcia, także nie przepłaciłeś A jeszcze jak masz zamiar jakieś tuningi wprowadzić to zapewniam, że będzie Ci maszyna dawała kupe frajdy. Ja mam seryjną 125kę, leciała najwięcej 98. Więcej mi na miasto nie trzeba :) bardziej zalezy mi na szybkim zbieraniu się ze świateł niż na V-max
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Domek0303 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja śro, 18 mar 15
  • Motocykl:gilera dna 125
  • Rok produkcji:brak

Napisano 18 marca 2015 - 10:40

elo mam gilere dna125 4suwowy z gaźnikiem walbro wvf i straszny problem zalewa mi świece masakrycznie a jak strzeli z tłumnika to wystrzał jak z pistoletu nie wiem co jest grane żadne regulacje śrubką nie przynoszą absolutnie żadnych rezultatów czy ktoś z was miał podobny problem? po krótkim pokręceniu rozrusznikiem świeca jest bardzo mokra i nie da się odpalić świeca oczywiście jest nowa skuter kupiłem na giełdzie za 3300 złoty na początku było wszystko dobrze chociaż praca silnika nie do końca mi się podobała ale sprzedawca wcisnął mi kit że to tylko kwestia regulacji pozimowej i będzie chodził jak zegarek szwajcarski czy może mi ktoś odpowiedzieć czy ten gaźnik w ogóle nadaje się do tego silnika? czy jest on może od jakiegoś dwusuwa czy coś. z rzeczy które zrobiłem to : czyszczenie dokładne gaźnika rozebranie go na części pierwsze i złożenie (nie zauważyłem nic podejrzanego w środku) Kupiłem sobie gilere żeby dojeżdzać do szkoły niestety jestem zmuszony nadal jeździć autobusem jestem załamany pomóżcie błagam nie mam już siły
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 18 marca 2015 - 13:13

Nie wiem jak to jest w 4 t , ale jeśli Ci go zalewa to regulacja śrubkami , sprawdzenie szczelności na króćcach . Śrubkami mówisz , że próbowałeś , to wg mnie mniejszą dyszę daj , możesz opuścić iglicę na dół . Generalnie to wymontowywujesz gaźnik , filtr , zawór membranowy . Trzeba sprawdzić stan membranek i pokombinować z dyszami oraz ogólną regulacją . Nie znam się na silnikach 4 t , ale zakładam , że gaźnik i cały układ zasilania paliwem działa tak samo .

Domek0303 ,utwórz nowy temat , a jak podkleje Twoje posty, żeby nie zaśmiecać koledze tematu.

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 18 marca 2015 - 13:20

Dołączona grafika
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 18 marca 2015 - 13:15

Wyświetl postUżytkownik RomekGILERAdna dnia 13 marca 2015 - 11:30 napisał

Witam Panowie. Kolego Tom_WrK usiadłem-pomyślałem, masz rację szkoda ryzykować kupna silnika który może być równie zajechany. Zdecydowałem się na remont, oczywiście zrobi to człowiek który ma o tym pojęcie, ja niestety się tego nie podejmę. Całość z robocizną zamknie się w 1600zł w tym wymiana jakichś gum amortyzujących zapomniałem nazwę. Zdecydowałem się też na zmianę gaźnika na nowy walbro wvf i zmianę modułu na tuningowy Malossi Digitronic. Mechanior zapewniał mnie że potem będzie chodzić jak rakieta. Całość za motorek łącznie z nowym OC i przeglądem wyjdzie mnie 2150zł myślę że wybrałem najlepszą możliwość bo tak jak już wcześniej napisał Tom_WrK "będę miał moto w 100 % pewne i tylko się cieszyć ;)" Pozdro



I jak ? sprzęt odebrałeś ?;)
Dołączona grafika
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   RomekGILERAdna Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 8
  • Rejestracja sob, 07 mar 15
  • Motocykl:gilera dna 125
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male

Napisano 23 marca 2015 - 08:17

Wyświetl postUżytkownik Tom_WrK dnia 18 marca 2015 - 13:15 napisał

I jak ? sprzęt odebrałeś ?;)



Witam. Tak, odebrałem w sobotę (21.03) :) Jestem bardzo zadowolony. Motorek pracuje bardzo cicho i płynnie. Na razie jest na dotarciu i nie przekraczam 40 na godzinę tak jak nakazał mechanior, ale szczerze mówiąc często ręka mnie świerzbi żeby odkręcić trochę bardziej :) Mimo tego że na pewien czas podkręcił mieszankę paliwową (na bardziej bogatą) to pali bardzo mało paliwa bo z zatankowanego całego zbiornika jeszcze żadna kreska ze wskaźnika mi nie spadła, a zrobiłem 40 kilosów. Denerwuje mnie tylko jedna mała rzecz, a mianowicie hamulce. Kupiłem nowe klocki hamulcowe za prawie 150 złociszy, a one strasznie krzyczą przy hamowaniu, tak jakby hamował skład towarowy :( i nie ma znaczenia czy są ciepłe czy zimne, gdy tylko przycisnę klamkę trochę bardziej, wydobywa się niemiłosierny pisk. Podobno ma się to unormować i mam wielką nadzieje że tak się stanie. Drugą rzeczą są żarówki przedniego reflektora które mi się dwa razy przepaliły (tylko prawą stronę przepala) ale mimo wszystko są to drobnostki moim zdaniem, dlatego tak jak wspominałem wcześniej jestem ogólnie bardzo zadowolony no ale i lżejszy o parę złotówek :)
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   tobo Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 31
  • Rejestracja wto, 10 lut 15
  • Motocykl:aprilia sr 50
  • Rok produkcji:brak

Napisano 23 marca 2015 - 11:08

To ile zapłacisz za klocki nie ma większego znaczenia - na dźwięki wydobywające się przy hamowaniu ma wpływ sporo czynników: po pierwsze czystość zacisku (powinien być umyty przed montażem klocków, choćby dla stwierdzenia wycieków), czystość tarczy hamulcowej, rodzaj okładziny - organiczna, półmetaliczna, metaliczna - ta pierwsza najbardziej odporna na generowanie dźwięków, za to najmniej trwała, ta ostatnia teoretycznie najdłuższa żywotność ale ryzyko generowania pisków; stan tarczy hamulcowej/zużycie; splanowanie płaszczyzny ustawienia zacisku względem tarczy.
W wielu przypadkach pomaga posmarowanie pleców klocków pastą miedzianą dla poprawy przylegania do tłoczków.

Wymieniłem w moim skuterze klocki fabryczne, zamówiłem komplet półmetalicznych i zestaw metalicznych na przód; założyłem metale na przód (zostawiłem półmetaliki w odwodzie), półmetale na tył. Ku mojemu zdziwieniu w każdych warunkach pogodowych metale na przodzie są ciche a półmetale z tyłu potrafią popiszczeć :)
Klocki Galfer, więc uznanego producenta uznałem że nie kupię jakichkolwiek klocków, mimo że kupione są 2-3 krotnie droższe od najtańszych.
Mam duże doświadczenie z hamulcami tarczowymi (nie w skuterze, w rowerach) i wg mnie piski nowych klocków raczej nie znikają w trakcie używania, raczej utrzymują się albo rosną. Może serwisant nie wykonał czyszczenia albo ubrudził w czasie montażu tarcze albo/i klocki
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   nibiru Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 482
  • Rejestracja nie, 29 lip 12
  • Motocykl:był runner sp
  • Rok produkcji:2003
  • Gender:Male
  • Location:DW

Napisano 23 marca 2015 - 13:57

Nie sugeruj się kolego wskaznikiem poziomu paliwa, mi w runnerze wskazówka zaczęła schodzić po ponad stu kilometrach. Spalanie obliczysz dopiero przy tankowaniu i będziesz wiedział na ile faktycznie wystarczy bak i ile jest paliwa przy poszczególnym ustawieniu wskazówki (jeśli mowa o analogowym liczniku).
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych