GILERA.com.pl: Gilera dna GpExperience - GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Gilera dna GpExperience Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   biosqn Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 183
  • Rejestracja nie, 17 lut 13
  • Motocykl:DNA 50 GP eXperience
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Holandia

Napisano 12 kwiecień 2015 - 13:53

Witam. Jakieś dwa lata temu kupiłem moją dna gpexperience 2005. Od tego czasu wiele się w niej zmieniło.

Setup po zakupie:
Gaźnik 17,5 phva ed, dysza 70, wydech Athena, rolki 6,3gr, sprzęgło Hebo (niebieskie sprężynki)niebieska sprężyna hebo, brak kilku śróbek, dziurawy zbiornik od płynu, brak osłony gaźnika, brak podnóżków dla pasażera, zbity jeden kierunek.

Dołączona grafika Dołączona grafikaDołączona grafika

Na tym setupie skuter jeździł 60mil mimo 50cc(nie mogę zmieniać na km) ale gdy się nagrzał potrafił tracić na mocy. Z tym wydechem był bardzo głośny i każdy myślał, że gazuje hehe Postanowiłem zrobić więc generalkę. Wymieniłem, wał, łożyska, uszczelniacze, cylinder barkita big bore 50cc, który zatarłem gdy rozwaliłem łożysko igiełkowe. Kupiłem więc tani zamiennik, ale po wymianie wydechu stracił moc i kompresję. Wymieniłem również: kranik, węże, nowa reperaturke pompy wody, passek malossi, nowe rolki 6,3, nowy kierunek, pasek od pompy wody, podnóżki pasażera, cały zamek, gumowe kolanko idące do zbiornika wyrównawczego bo było sparciałe, nowy gaźnik 17,5 dellorto, kruciec, membrany, cdi, kabel WN, fajka silikonowa, nowe magneto oraz regulator napięcia, który spalił się przez problemy z elektryką, wkład gąbkowy firmy malossi, wydech gianelli wymieniony na Leovince zxr, osłona gaźnika, naklejki dna oraz nowy kolor.

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika

Teraz moja gilera wygląda jak wyżej. Jak widać wymieniłem większość, ale mam tą pewność na czym jeźdżę. Po naprawieniu elektryki oraz mechaniki postanowiłem się zabrać za wizualny tuning. Mam do zamontowania nóżkę Buzetti. Wymienić chcę jeszcze wariator na malossi, domnalować resztę czyli zaciski, widelce oraz gdzie niegdzie zainstalować folię carbon w tym na lagi. Do wymiany pójdą manetki oraz lusterka, które wymieniam na orginalne. Rozmyślam nad zlikwidowaniem kierunków i wrzuceniu ich do tylnych świateł oraz nad zamontowaniem małego kuferka z tyłu. Muszę również odświeżyć wydech gdyż szybko łapię korozja te leovince. W ostatnim miesiącu wymieniłem chiński cylinder na malossi sport 50, który właśnie staram się dotrzeć więc nie znam jeszcze max osiągów. Zainstalować niestety również muszę ogranicznik obrotów (ehh ta policja)oraz przedłużenie amortyzatora. Prawdopodobnie na wakacjach rozpocznę przygodę z wyglądem ale chciałem wcześniej stworzyć ten temat.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych