Forum GILERA.com.pl: Obroty silnika, a prędkość, rozpoznanie cylindra. - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

  • (2 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Obroty silnika, a prędkość, rozpoznanie cylindra. Oceń temat: -----

#21 Użytkownik nie jest zalogowany   Triceq Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 21
  • Rejestracja pią, 29 maj 15
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2007

Napisano 05 czerwca 2015 - 23:36

Ladne wyniki, dzieki.

Jestem po jazdach probnych. Nie stety nie moge wyregulowac gaxnika tak zeby wchodzil powyzej 9tys tym razem. Nie wiem jaki v max ale maksymalnie jechalem na 9,5tys obrotow a manetka miala zapas jednag go wykozystanie nic nie dawalo tzn jecha ale nie przyspieszal a lekko buczal.
Czy te nieprzekraczalne 9 tys obrotow jawet podczas startu to kwestia rolek ze nie idzie wiecej sie wkrecic czy raczej za maly gaznik?
0

#22 Użytkownik nie jest zalogowany   łecio Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 263
  • Rejestracja sob, 10 sie 13
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:1998

Napisano 06 czerwca 2015 - 12:39

Wyciąg 1 2 rolki z wariatora i się przekonasz najlepiej 2 naprzeciw siebie może za miękka centralka albo za mało paliwa


Wyjmij 2 rolki z wario przyjedz się i zrób zdjęcie świecy plus relacja z pracy napędu bez 2 rolek
0

#23 Użytkownik nie jest zalogowany   Triceq Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 21
  • Rejestracja pią, 29 maj 15
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2007

Napisano 16 czerwca 2015 - 08:57

Przepraszam za brak odzewu ale moja praca jest pochłaniaja.

Zrinbil mi sie brudny plyn chlodnicz skuttr sie przegrzewal wiec zdjalem glowice aby zobaczyc czy to nie uszczelka. Faktycznie uszczelka cylindra i tloka byla w zlym stanie a ze to byla pozna soboya to posmaroealem silikonem wys temp i zlozylem wlewajac nowy plyn. Dzis plyn jest znow brudny i lekko tlusty. Czy to na prwno uszczelka cylindra?
Dzieki temu udalo mi sie zmierzyc srednice tloka i wyszlo 47mm co ppozwala stwierdzic ze to AIRSAL 70 SPORT.

Skuter nie chce zapalic trraz z rozrusznika z kopki za pierwszym razem. Nie chcial sie wkrecac poeyzej 9 tys podczas jazdy a gdy odlaczylem ssanie auto swiatlo rozrasnialy i skuter wkreca sie nawet do 11,5 tys i jest zrywniejszy. Byc mo ma lepsza iskrevlub wiecej paliwa? Jakiesvsugestie?
0

  • (2 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych