Strona 1 z 1
Wielka niewiadoma
#1
Napisano 01 czerwca 2015 - 18:29
Panowie, Gilera doprowadza mnie już do białej gorączki.... mam z nią duży kłopot. Kupując ją wiedziałem, że gilery mają swoje humorki bo takie po prostu są,zwłaszcza po tunie. Potrzebuje namiary do tzw. "Złotej rączki" z Wrocławia i okolic, osoby która jest obeznana zwłaszcza w tuningu skuterów. Proszę was o jakieś info bo pogoda ładna a sprzęt stoi.
#5
Napisano 02 czerwca 2015 - 12:49
-Cylinder Stage6 mkII
-Dellorto 21mm
-Stożek polini
-Króciec ssący Motoforce Racing
Chodzi, ale strasznie koślawo, zmienisz dysze to nawet nie odpalisz, znowu krecisz gaznikiem i znowu koślawo chodzi o ile załapie. Ciężko to wytłumaczyć, ale zachowuje się jakby w samochodzie program się wysypał.
-Dellorto 21mm
-Stożek polini
-Króciec ssący Motoforce Racing
Chodzi, ale strasznie koślawo, zmienisz dysze to nawet nie odpalisz, znowu krecisz gaznikiem i znowu koślawo chodzi o ile załapie. Ciężko to wytłumaczyć, ale zachowuje się jakby w samochodzie program się wysypał.
#6
Napisano 02 czerwca 2015 - 13:25
Dysza od wolnych jaka ori zmieniana podaj rozmiary dysz jakie masz w gaźniku dellorto 21mm reguluje sie jak marzenie miałem teca było gorzej ale do wyregulowania wszystko jest
Wydech seria czy sporcik jakiś
Wydech seria czy sporcik jakiś
Użytkownik łecio edytował ten post 02 czerwca 2015 - 13:25
#9
Napisano 02 czerwca 2015 - 18:21
świeżo poskładane wszystkie graty do kupy. Pierwsze km jeździł ładnie, ale odkręciłem świece a ona czarna wiec nie mając dysz na stanie przestawiłem iglice i od tamtej pory reanimuje a on nie chce wrócić do życia. Dysza jaka teraz jest wsadzona nie ma znaczenia na jakiej by nie był powinien jako tako chodzić, pomimo ich ciągłych zmian ciagle jest taka sama historia. Athena mocniejsza od c16 wiec powinien byc gites majonez pierwszy raz spotykam sie z taka sytuacją.
Strona 1 z 1