Witam
Spaliła mi się cewka (cewkomoduł - jak zwał tak zwał)
Więc kupiłem nową pierw za 95zł, później za 100zł i na końcu za 110zł. Tak dokładniej to ja je kupowałem ze znajomym mechanikiem i dzięki jego pieczątką mogłem je zwrócić.
Na cewkach Gilera albo nie odpala, albo odpala, ale nie wkręca się na obroty. A dokładniej strasznie obrotomierz skacze w pobliżu 5 rpm i nie da się nic z tym zrobić, jak da się na max gazu to samo. Jedzie wtedy ledwo ciągnąc samą siebie 10 km/h na prostej. Mi to wygląda, jakby to były cewki od 4t, ale że to chińskie to nie opiszą dokładnie, tylko "Przeznaczenie: Gilera DNA".
Widziałem cewkę RMS jakąś tuningową i nawet by mi pasowała, tylko że kosztuje 170zł, a jak nie będzie pasować to już nie będę mógł zwrócić .
Więc, jak możecie to proszę podajcie jakiś link do pewnego cewkomodułu, może, a nawet powinien być tuningowany, tak do ok. 200zł, tylko żeby był pewny:
-Przeznaczony do konkretnie Gilery DNA 50 2t z 2004 roku.
Z góry dziękuje
Strona 1 z 1
Jaki cewkomoduł do Gilery DNA
#2
Napisano 16 sierpnia 2015 - 21:57
Zapomniałem dodać, że z tego co patrzyłem to wybrałem ten cewkomoduł:
https://motor-x.pl/c...-2001r-2,p.html
,ale nie jestem pewien czy będzie pasował. Niby wszystko pasuje Gilera DNA 50 2T po 2001r małą wtyczka na 3 piny.
Nie chcę wywalić prawie 200 zł w błoto, a części elektronicznych nie da się zwrócić
Proszę o POMOC!!!!!
https://motor-x.pl/c...-2001r-2,p.html
,ale nie jestem pewien czy będzie pasował. Niby wszystko pasuje Gilera DNA 50 2T po 2001r małą wtyczka na 3 piny.
Nie chcę wywalić prawie 200 zł w błoto, a części elektronicznych nie da się zwrócić
Proszę o POMOC!!!!!
#4
Napisano 19 sierpnia 2015 - 18:45
Już zamówiłem tą cewkę z linku i napisze tu co i jak, tak jakby to kiedyś komuś było potrzebne .
Mateusz123 jakbyś mógł to na wszelki wypadek możesz mi dać jakiś kontakt do tego mechanika, bo ja sam naprawiam Danusie (nie do końca ufam mechanikom), no ale czasem jak już nie wiem co mam robić to potrzebuje jakiegoś pożądnego mechanika, ale u mnie w okolicy to mechanicy od skuterów nie umieją sobie z nią poradzić, a mechanicy od motocykli odmawiają, bo to skuter -,-
Mateusz123 jakbyś mógł to na wszelki wypadek możesz mi dać jakiś kontakt do tego mechanika, bo ja sam naprawiam Danusie (nie do końca ufam mechanikom), no ale czasem jak już nie wiem co mam robić to potrzebuje jakiegoś pożądnego mechanika, ale u mnie w okolicy to mechanicy od skuterów nie umieją sobie z nią poradzić, a mechanicy od motocykli odmawiają, bo to skuter -,-
#5
Napisano 19 sierpnia 2015 - 21:26
Erynio^^, szkoda że nie zobaczyłem wcześniej. Posiadam ten moduł na sprzedaż. Raz założyłem lecz okazało się że to nie moduł jest winny. Oryginalny piaggio, jeżeli chcesz i możesz jeszcze cofnąć zamówienie mogę ci go odsprzedać po niższej cenie. Co do twojego problemu, jesteś pewien że to moduł. Miałem coś podobnego i okazało się ze to stator.
Użytkownik Hezio edytował ten post 19 sierpnia 2015 - 21:27
Strona 1 z 1