GILERA.com.pl: Cieknący gaźnik oraz teperatura silnika - GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Cieknący gaźnik oraz teperatura silnika Oceń temat: ***** 1 głosy

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Robert Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 32
  • Rejestracja wto, 14 sie 12
  • Motocykl:Gilera runner 125 2T
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 01 wrzesień 2015 - 08:42

Witam dziś zauważyłem że sączy mi paliwo do fitra powietrza co może być przyczyną czy coś sie może zatkało nie chcę majsterkować żeby coś nie przestawić


Dołączona grafika

dokładnie z tego wylotu Cieknie nie wiem czy z tych miejszych dziurek czy z tego wylotu.

może coś na iglicy?

dodatkowo przy 110 Km/s mi silnik gaśni a ja nie czuje max mocy

nie wiem też jak sprawdzić w którym momencie ma się wentylator od chłodnicy odpalić udało mi się zagrzać motor tylko do połowy wskaźnika temepratury o ile dobrze pokazuję wskaźnik

Użytkownik Robert edytował ten post 01 wrzesień 2015 - 08:44

0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 02 wrzesień 2015 - 07:59

Wyświetl postUżytkownik Robert dnia 01 wrzesień 2015 - 08:42 napisał

udało mi się zagrzać motor tylko do połowy wskaźnika temepratury


to prawidłowo. Ma nie przekraczać połowy a włączy się jak połowę przekroczy. Co do paliwa w filtrze to zawór membranowy ma prześwity albo kranik podciśnieniowy masz walnięty i paliwo się cofa do filtra. Zawór znajduje się w karterach , pod drugim króćcem od gaźnika , natomiast kranik znajduje się w tunelu co masz między nogami . W internecie znajdziesz wszystkiego foty
Dołączona grafika
1

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Robert Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 32
  • Rejestracja wto, 14 sie 12
  • Motocykl:Gilera runner 125 2T
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 06 wrzesień 2015 - 19:48

udało się naprawić było bardziej taką blaszkę w gaźniku podgiąć lecz nadal nie wiem czemu mi on gaśnie przy 110km/s może mu paliwo nie dochodzi albo dawkę odcina nie mam pojęcia.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 06 wrzesień 2015 - 20:14

Nie masz przypadkiem jakiegoś dodatkowego filterka paliwa założonego ? druga opcja - razem z kranikiem podciśnieniowym jest filtr paliwa . Ja jak wymieniałem w zeszłym roku to był zaszlamiony . Twój skuter ma 14 lat więc możę też masz syf w zbiorniczku w którym znajduje się wspomniany kranik i przy większej predkości nie daje rady podawać wystarczającej ilości paliwa.
Dołączona grafika
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Robert Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 32
  • Rejestracja wto, 14 sie 12
  • Motocykl:Gilera runner 125 2T
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 07 wrzesień 2015 - 06:39

Raczej zasyfiony nie jest wczoraj chciałem go odpalić to już nie chciał nie wiem co jest powodem po tym odkręceniu kranika kręci jak wariat na kopnik też nie chce :)

a jaki może być inny powód takiej odcinki motoru?

filterek paliwa mam tylko jeden przy wlocie do kranika może po tym podgięciu blaszki tak robi albo świeca padła hmmm

chodz po zalozeniu normalnie zapalił i jeżdziłem filtr paliwa wyprałem w benzynie bo jakiś z oleju był albo teraz znów trzeba ustawić dawkę powietrza ale to chyba też nie to:)

nic to nie dało z tego kranika dokładnie z tej dyszy nadal kapie to jest ta na prawo na samym dole.

Użytkownik Robert edytował ten post 07 wrzesień 2015 - 07:16

0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 07 wrzesień 2015 - 09:02

Wyświetl postUżytkownik Robert dnia 07 wrzesień 2015 - 06:39 napisał

a jaki może być inny powód takiej odcinki motoru?


świeca, fajka lub paliwo nie dochodzi , może jeszcze podciągnij blaszkę w gaźniku.

Filterków poza tym seryjnym to nie masz tak ?

Wyświetl postUżytkownik Robert dnia 07 wrzesień 2015 - 06:39 napisał

nic to nie dało z tego kranika dokładnie z tej dyszy nadal kapie to jest ta na prawo na samym dole.


Nie rozumiem. Jak coś cieknie to trzeba uszczelnić.

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 07 wrzesień 2015 - 09:05

Dołączona grafika
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Robert Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 32
  • Rejestracja wto, 14 sie 12
  • Motocykl:Gilera runner 125 2T
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 07 wrzesień 2015 - 09:33

okazało się że młody zrobił za bogatą mieszankę paliwa. i Świece zarzucało:).

co do tego cieknięcia to problem jest taki że cieknie jak motor przechyle na Podnóżke jeśli stoi na prosto to nie cieknie :)

może trzeba było bardziej ją podciągnąć zobaczymy jeszcze.

czyli na iglicy trzeba by było dawkę na większą przestawić może to coś pomoże


chyba że w baku jest jeszcze jakiś ale raczej nie:)

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 07 wrzesień 2015 - 13:48

0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 07 wrzesień 2015 - 13:48

Wyświetl postUżytkownik Robert dnia 07 wrzesień 2015 - 09:33 napisał

okazało się że młody zrobił za bogatą mieszankę paliwa. i Świece zarzucało:).

co do tego cieknięcia to problem jest taki że cieknie jak motor przechyle na Podnóżke jeśli stoi na prosto to nie cieknie :)

może trzeba było bardziej ją podciągnąć zobaczymy jeszcze.

czyli na iglicy trzeba by było dawkę na większą przestawić może to coś pomoże


chyba że w baku jest jeszcze jakiś ale raczej nie:)


Za dużo oleju do benzynie ? myślałem , że 125 były tylko 4 t ;)
Dołączona grafika
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Robert Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 32
  • Rejestracja wto, 14 sie 12
  • Motocykl:Gilera runner 125 2T
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 07 wrzesień 2015 - 14:00

to zostało odłączone;) i sam mieszam dawkę ;) i tak zrobione aby pompa wody miała smarowanie czyli na zamkniętym obiegu:)

Użytkownik Robert edytował ten post 07 wrzesień 2015 - 14:01

0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 08 wrzesień 2015 - 23:03

Tom byly gilerki 125 w 2t i byl tez typhoon 125 2t, do tego kit malossi 172 i jest naprawde rakieta.
Jezeli chodzi o gasniecie przy max predkosci to powodem moze byc tylko brak paliwa komorze plywakowej. Blaszke mocniej podegnij i zobacz jaki masz wezyk paliwa, moze za waski. Powinien byc 6mm.
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Robert Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 32
  • Rejestracja wto, 14 sie 12
  • Motocykl:Gilera runner 125 2T
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 09 wrzesień 2015 - 05:00

Wczoraj jeszcze raz zrobiłem testy i okazało się że to paliwo trzyska z tej największej komory tam gdzie widać iglicę im wiecej gazu dodam tym mocniej tryska dziwne.
Sprawdzę weżyk później ale chyba jest odpowiedni.
A jeśli podegnę blaszkę nic się nie bedzie działo ?
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   witek651 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 362
  • Rejestracja nie, 03 lis 13
  • Motocykl:gilera typhoon
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 09 wrzesień 2015 - 07:46

paliwo leci z komory plywakowej? Jezeli tak to uszczelke wymien. Jezeli nie o to chodzi to zrób zdjecie miejsca z którego cieknie bo moze nie kumam.
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   Robert Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 32
  • Rejestracja wto, 14 sie 12
  • Motocykl:Gilera runner 125 2T
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 09 wrzesień 2015 - 16:30

Dokładnie z tego zaznaczonego miejsca miejsca Dołączona grafika
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 09 wrzesień 2015 - 19:40

Nie no ziomek , paliwo trafia tym kanałem do cylka razem z powietrzem, jak dodajesz gazu to normalne , że leci go więcej XD
Dołączona grafika
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   Robert Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 32
  • Rejestracja wto, 14 sie 12
  • Motocykl:Gilera runner 125 2T
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 10 wrzesień 2015 - 10:40

no tak ale tryska wprost do filtra powietrza to normalne? przez tą gumę co jest połączona z filtrem powietrza i właśnie wtedy mam filtr powietrza troszkę zalany paliwem.
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 12 wrzesień 2015 - 17:27

Jeśli dobrze zrozumiałem to jeśli przechylisz skuter na bok i z gaźnika wylewa się paliwo na filtr powietrza to najprawdopodobniej masz coś z gaźnikiem, a konkretniej z zaworkiem pływakowym, który się nie domyka, przez co paliwo w komorze pływakowej się przelewa.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   Robert Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 32
  • Rejestracja wto, 14 sie 12
  • Motocykl:Gilera runner 125 2T
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 14 wrzesień 2015 - 07:25

po podgięciu tej blaszki już nie leci z tej małej dyszy na dole ale jak dodam gazu to leci tam gdzie iglica rusza

tu gdzie jest to zaznaczone na zdjęciu

Dołączona grafika

chyba gażnik jest do wymiany bo znów nacieka do filtra powietrza dziś znów zobaczyłem plamę benzyny ;/

albo zmienić ten gaźnik albo nie wiem nie znam się na naprawianiu tego a wieść taki kawał do mechanika nie wiem czy mi się opłaca

Użytkownik Juru edytował ten post 20 październik 2015 - 08:56

0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 20 wrzesień 2015 - 20:10

Kupić nowy zawsze możesz , zmienić nie problem . Jak nie kalkuluje się go targać do mechanika i mu za robotę płacić to kup gazior.
Dołączona grafika
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   Robert Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 32
  • Rejestracja wto, 14 sie 12
  • Motocykl:Gilera runner 125 2T
  • Rok produkcji:1999
  • Gender:Male

Napisano 21 wrzesień 2015 - 16:11

Dodam jeszcze filmik żeby ktoś to ocenił na słowa co tam padają nie opatrzęć.

Kręciliśmy śrubami ustawiliśmny najmniejszy możliwy wystryk tego paliwa co jest powodem że je tak wypycha?

wszystko robiliśmy nie wiem czego to wina;/

https://www.youtube....eature=youtu.be
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 20 październik 2015 - 08:56

Sprawdź stan zaworu membranowego czy nie ma prześwitów.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych