GILERA.com.pl: Podłączenie wężyków paliwowych. - GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Podłączenie wężyków paliwowych. Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Tomson Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 1
  • Rejestracja czw, 08 paź 15
  • Motocykl:MBK Booster
  • Rok produkcji:1992

Napisano 08 październik 2015 - 07:29

Witam, dostałem DNA w częściach, którą mniej więcej poskładałem. Do ogarnięcia został temat wężyków, a jest ich tyle, że się w tym nie ogarniam. Mam tu kranik podciśnieniowy przy baku z dwoma wyjściami, oraz to drugie (chyba pompa paliwa) z 3 wyjściami. Próbowałem różnych kombinacji, jednak paliwo nie chce dobiegać do gaźnika
Byłby ktoś łaskaw i rozpisał schemacik jak to wszystko popodłączać? Z góry dziękuję ;)
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1902
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 09 październik 2015 - 05:45

Od podciśnieniowego idzie jeden paliwowy a drugi podciśnienie . Wyjście na dole to podciśnienie , wyżej paliwo. Co do pompki to wyjścia po bokach to paliwo, oznaczone strzałkami jak ma przepływać , a to na górze to podciśnienie, które idzie od karterów , wyjście jest po lewej stronie pod zaworem ciśnieniowym. Co do podciśnienia w kraniku to przewód idzie od gaźnika.
Dołączona grafika
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   BMF_69 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 74
  • Rejestracja wto, 22 lip 14
  • Motocykl:Gilera DNA 125
  • Rok produkcji:2001
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 20 marzec 2017 - 10:36

nie chcę zakładać nowego tematu więc się podłączę...
cieknie mi wacha z okolic właśnie kranika (gilera DNA 125) nie jakoś strasznie mocno, ale denerwują mnie jakiekolwiek wycieki i chciałbym to zlikwidować. Nowy kranik to nieduży koszt, doczytałem że montuje się go na wcisk na dole baku paliwa. Pytanie czy do kranika nie powinienem mieć jakiejś uszczelki? Obawiam się że nowy jak włożę w miejsce starego to otwór może być już nieco "wyrobiony" i dalej będzie kapać :/
dodam że z pracą silnika nie ma problemu, idzie jak burza, tylko te kapanie mnie irytuje
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   BMF_69 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 74
  • Rejestracja wto, 22 lip 14
  • Motocykl:Gilera DNA 125
  • Rok produkcji:2001
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 20 marzec 2017 - 10:37

nie mogę usunąć podwójnie dodanego posta :(
tylko edycja jest możliwa

Użytkownik BMF_69 edytował ten post 20 marzec 2017 - 10:38

0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1902
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 13 kwiecień 2017 - 15:25

Wyświetl postUżytkownik BMF_69 dnia 20 marzec 2017 - 10:36 napisał

Pytanie czy do kranika nie powinienem mieć jakiejś uszczelki?


Nowy oring powinien być i raczej dają go z nowym kranikiem ( zaworem podciśnieniowym bo o niego Ci chodzi tak ? )
Dołączona grafika
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   BMF_69 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 74
  • Rejestracja wto, 22 lip 14
  • Motocykl:Gilera DNA 125
  • Rok produkcji:2001
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 14 kwiecień 2017 - 10:08

chyba tak :) (wybacz nieznajomość "terminów")
pod bakiem jest takie coś: kranik i właśnie po przewodach mi benzyna kapała jak silnik był włączony. Bo jak go zgasiłem, to po jakimś czasie ustawało kapanie.
W każdym razie chyba "rozeszło się po kościach" po od mechanika jak odebrałem to już kapać przestało. On mówił że ręki do tego nie przyłożył, więc chyba samo z siebie się uszczelniło.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych