Strona 1 z 1
Sprzedam całą Runnerke 50 na części
#1
Napisano 03 grudnia 2015 - 12:56
Sprzedam: Cała Gilera Runner SP50 2003r. na części.
Cena: Do uzgodnienia, indywidualnie każda część.
Stan: Używany, na życzenie zdjęcia.
Opis: Cała szara karbonowa Runnerka na części, wszystko oprócz ramy i amorka. Wario i pasek Polini. Sprzęgło i dzwon od S6. Leovince Zxr. Cała elektryka, proste felgi, zamki z kluczykami, gaźnik 17,5 Dellorto, nie popękane lampy, karbonowe wstawki: błotnik przód i nawiewy powietrza, dwa magneta, dwa iskrowniki, dwa rozruszniki, dwa przeciwtalerze, stelaż pod kufer własnej roboty, kompletny układ chłodzenia(chłodnica jak nowa), nowa tarcza przednia rms i nowe klocki (tarcza i klocki w orginalnych opakowaniach). Wszystkie plastiki oprócz prawego boku (porysowania dołu i pęknięcie góry, od biedy można instalować). Dokładne zdjęcia na życzenie kupującego
Kontakt: Temat lub PW.
Cena: Do uzgodnienia, indywidualnie każda część.
Stan: Używany, na życzenie zdjęcia.
Opis: Cała szara karbonowa Runnerka na części, wszystko oprócz ramy i amorka. Wario i pasek Polini. Sprzęgło i dzwon od S6. Leovince Zxr. Cała elektryka, proste felgi, zamki z kluczykami, gaźnik 17,5 Dellorto, nie popękane lampy, karbonowe wstawki: błotnik przód i nawiewy powietrza, dwa magneta, dwa iskrowniki, dwa rozruszniki, dwa przeciwtalerze, stelaż pod kufer własnej roboty, kompletny układ chłodzenia(chłodnica jak nowa), nowa tarcza przednia rms i nowe klocki (tarcza i klocki w orginalnych opakowaniach). Wszystkie plastiki oprócz prawego boku (porysowania dołu i pęknięcie góry, od biedy można instalować). Dokładne zdjęcia na życzenie kupującego
Kontakt: Temat lub PW.
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
#3
Napisano 03 grudnia 2015 - 16:03
Gilera już ładnych kilka miesięcy jest rozebrana, ostatnio znalazłem czas żeby posegregować i ułożyć graty. Aktualnie jeżdżę na czymś większym; runnerka jest dla mnie za mała. Jeszcze nie dodałem, że mam też manualne ssanie do Dellorto (cyngiel przy gaźniku), świetne lustra ze 125 oraz orginalną stopę boczną Nie oszczędzałem
Tak wyglądała na codzień:
A tutaj przy rozbiórce w piwnicy (mam też inne "bolące" foty z rozbiórki):
Tak wyglądała na codzień:
A tutaj przy rozbiórce w piwnicy (mam też inne "bolące" foty z rozbiórki):
Użytkownik nibiru edytował ten post 03 grudnia 2015 - 16:04
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
#5
Napisano 07 grudnia 2015 - 16:53
Lagi mam, całe proste, suche, nigdy ich nie regenerowalem, ale uszczelniacze są trochę wyjechane, jeszcze nic nie cieknie i nie nigdy nie ciekło. Zapraszam na PW albo przez olx http://olx.pl/i2/ofe...tml#:9d25f40e19
Użytkownik nibiru edytował ten post 07 grudnia 2015 - 16:54
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
#6
#7
Napisano 07 grudnia 2015 - 20:41
http://olx.pl/i2/ofe...tml#:e97347350a
Na tych konkretnie jeździłem, dla mnie to wzór luster, nawet lustra z Majesty się chowają. Na fabrycznych z ruchomym wkładem jakoś niewygodnie mi się jeździło.
Na tych konkretnie jeździłem, dla mnie to wzór luster, nawet lustra z Majesty się chowają. Na fabrycznych z ruchomym wkładem jakoś niewygodnie mi się jeździło.
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
#10
Napisano 16 grudnia 2015 - 22:55
No i okazało się że lagi z 50 są około 2cm krótsze. 125 ma o wiele większe tarcze, gość chciał kupić tylny zacisk, ale okazało się że 50 ma średnicę tarczy 16cm, a 125 22 albo 24cm(juz nie pamiętam). Przód też musi się różnić.
Brak polskich znaków zawdzięczam azjatyckiemu tabletowi.
Strona 1 z 1