Forum GILERA.com.pl: gilera ma muła - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

gilera ma muła jak sie zagrzeje gilera to łapie muła Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   drapala Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2
  • Rejestracja czw, 22 paź 15
  • Motocykl:Gilera stalker
  • Rok produkcji:2009

Napisano 13 stycznia 2016 - 20:47

siema :) co zrobić???? :P Stalker jak jest zimny ciężko odpala (nawet ja wleje benzyny na świecę tez nie chce odpalić dopiero jak go BARDZO pomęczę) ?? CO ZROBIć??? , jak się zagrzeję to ma DUżEGO mułaaa !!!! co zrobić???? Zalewa go (na każdej świecy)!! co zrobić??? Kiedyś ściągnołem blokadę z gaźnika i prawdopodobnie od tej pory go zalewa i ma muła!! CZY TO OD TEJ BLOKADY ???
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Juru Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 4 566
  • Rejestracja sob, 18 lip 09
  • Motocykl:Auto Toyota Corolla E10
  • Rok produkcji:1995
  • Gender:Male
  • Location:Mazury, Pisz

Napisano 17 stycznia 2016 - 12:48

Ogarnij swój styl wypowiedzi to raz. A po drugie sprawdź kompresję na początek.
Runnerka zmieniła właściciela w dniu 11.06.12r...

Bikepics
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 17 stycznia 2016 - 18:48

Wyświetl postUżytkownik drapala dnia 13 stycznia 2016 - 20:47 napisał

Kiedyś ściągnołem blokadę z gaźnika i prawdopodobnie od tej pory go zalewa i ma muła!! CZY TO OD TEJ BLOKADY ???


Należało by wyregulować gaźnik po ściągnięciu blokady. Kompresję też warto sprawdzić.
Dołączona grafika
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   banan4u66 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 158
  • Rejestracja śro, 20 sty 16
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2006

Napisano 25 stycznia 2016 - 11:32

Na 99% kompresja jest wyjechana, miałem tak ostatnio u siebie, za nic nie dało się go odpalić, nawet na plaku itp. nie załapał, a jak ściągnąłem cylinder to pierścień wypadł w dwóch kawałkach. Podłącz manometr i będziesz wiedział o co chodzi.
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych