?
- (8 stron)
- « Pierwsza
- ←
- 6
- 7
- 8
Swap Gilera Runner Sp 50 2006-> 180 2T.
#144
Napisano 01 sierpnia 2017 - 22:26
A mnie tym razem w zestawie trafiły się łożyska NTN i takie założyłem bo to japońska marka i mam do nich zaufanie. Jednak już widzę, że znowu coś zaczyna piszczeć lekko mimo znikomego przebiegu i tego, że reperaturka została zamontowana na kleju żeby nie było możliwości obracania się łożyska w karterze i na walku. Na razie nie mam zamiaru znowu tego rozbierać, wali mnie to, może samo musi się ułożyć.
Z nowości, wpadła kilka dni temu nowa szersza oponka na tył Michelin Power Pure 2CT, czeka mnie też regulacja gaźnika
Z nowości, wpadła kilka dni temu nowa szersza oponka na tył Michelin Power Pure 2CT, czeka mnie też regulacja gaźnika
Użytkownik banan4u66 edytował ten post 01 sierpnia 2017 - 22:26
#145
Napisano 21 sierpnia 2017 - 08:14
Witam ponownie.
Przy regulacji gaźnika wyszło, że oryginalna pompka podciśnieniowa daje za duże ciśnienie na gaźnik, przez co przelewa się on obficie i ciężko go wyregulować. Oryginalna pompka została zastąpiona zamiennikiem, który daje niższe ciśnienie. Dało to znaczący efekt i układ paliwowy pracuje już w porządku. Przewód powrotu paliwa do zbiornika zostawiłem na wszelki wypadek żeby ewentualne zbyt wysokie ciśnienie zostało zrzucone z powrotem do baku. Dodatkowo zostały wymienione wszystkie przewody paliwowe oraz ssanie zostało przerobione na cięgno Stage6 obsługiwane z pod kierownicy. Po wstępnej regulacji zrobiłem trasę ok. 220km, spalanie wyszło na poziomie 5l/100 przy czym skuter dostawał prawie cały czas full gaz, więc chyba niezły wynik
Przy regulacji gaźnika wyszło, że oryginalna pompka podciśnieniowa daje za duże ciśnienie na gaźnik, przez co przelewa się on obficie i ciężko go wyregulować. Oryginalna pompka została zastąpiona zamiennikiem, który daje niższe ciśnienie. Dało to znaczący efekt i układ paliwowy pracuje już w porządku. Przewód powrotu paliwa do zbiornika zostawiłem na wszelki wypadek żeby ewentualne zbyt wysokie ciśnienie zostało zrzucone z powrotem do baku. Dodatkowo zostały wymienione wszystkie przewody paliwowe oraz ssanie zostało przerobione na cięgno Stage6 obsługiwane z pod kierownicy. Po wstępnej regulacji zrobiłem trasę ok. 220km, spalanie wyszło na poziomie 5l/100 przy czym skuter dostawał prawie cały czas full gaz, więc chyba niezły wynik
#147
Napisano 27 sierpnia 2017 - 20:23
Wzrokowo, generalnie jak włączałem ssanie i odpalałem silnik to musiało być ono wyłączone zaraz po odpaleniu bo inaczej silnik się zalewał, nie mógł ruszyć z miejsca i strasznie kopcił, co właśnie było pierwszym dowodem na to, że ma za dużo paliwa, a regulacja nie specjalnie w tym pomagała. Po drugie właśnie to przelewanie się podczas jazdy, uciekało mi tak sporo paliwa, o czym nie byłem wcześniej świadomy. No i trzecie to to, że w momencie kiedy ściągałem przewód paliwowy z gaźnika zaraz po zgaszeniu, paliwo rozpryskiwało się jakby właśnie było pod ciśnieniem. Jedyne ciśnienie jakie tam musi być to takie żeby było w stanie wypchnąć paliwo z baku, który jest nieco niżej niż wejście do gaźnika, a do tego nie trzeba wiele
- (8 stron)
- « Pierwsza
- ←
- 6
- 7
- 8