Forum GILERA.com.pl: Swap Gilera Runner Sp 50 2006-> 180 2T. - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

  • (8 stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Swap Gilera Runner Sp 50 2006-> 180 2T. Oceń temat: -----

#141 Użytkownik nie jest zalogowany   banan4u66 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 158
  • Rejestracja śro, 20 sty 16
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2006

Napisano 10 lipca 2017 - 15:05

?
0

#142 Użytkownik nie jest zalogowany   banan4u66 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 158
  • Rejestracja śro, 20 sty 16
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2006

Napisano 10 lipca 2017 - 15:09

SGhost Da się wymienić reperaturkę bez rozpoławiania silnika, jednak wirnik zostaje w środku.
0

#143 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 14 lipca 2017 - 13:51

Potwierdzam, da się bez rozpoławiania silnika wymienić reperaaturkę, jest chyba u nas na forum artykuł o tym. Ja kupuje zawsze markowe łożyska, nawet jeżeli są w zestawie. W motoryzacyjnym sklepie grosze kosztują, a mam pewność, że pojeżdżę.
Dołączona grafika
0

#144 Użytkownik nie jest zalogowany   banan4u66 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 158
  • Rejestracja śro, 20 sty 16
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2006

Napisano 01 sierpnia 2017 - 22:26

A mnie tym razem w zestawie trafiły się łożyska NTN i takie założyłem bo to japońska marka i mam do nich zaufanie. Jednak już widzę, że znowu coś zaczyna piszczeć lekko mimo znikomego przebiegu i tego, że reperaturka została zamontowana na kleju żeby nie było możliwości obracania się łożyska w karterze i na walku. Na razie nie mam zamiaru znowu tego rozbierać, wali mnie to, może samo musi się ułożyć.


Z nowości, wpadła kilka dni temu nowa szersza oponka na tył Michelin Power Pure 2CT, czeka mnie też regulacja gaźnika :)

Użytkownik banan4u66 edytował ten post 01 sierpnia 2017 - 22:26

0

#145 Użytkownik nie jest zalogowany   banan4u66 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 158
  • Rejestracja śro, 20 sty 16
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2006

Napisano 21 sierpnia 2017 - 08:14

Witam ponownie.
Przy regulacji gaźnika wyszło, że oryginalna pompka podciśnieniowa daje za duże ciśnienie na gaźnik, przez co przelewa się on obficie i ciężko go wyregulować. Oryginalna pompka została zastąpiona zamiennikiem, który daje niższe ciśnienie. Dało to znaczący efekt i układ paliwowy pracuje już w porządku. Przewód powrotu paliwa do zbiornika zostawiłem na wszelki wypadek żeby ewentualne zbyt wysokie ciśnienie zostało zrzucone z powrotem do baku. Dodatkowo zostały wymienione wszystkie przewody paliwowe oraz ssanie zostało przerobione na cięgno Stage6 obsługiwane z pod kierownicy. Po wstępnej regulacji zrobiłem trasę ok. 220km, spalanie wyszło na poziomie 5l/100 przy czym skuter dostawał prawie cały czas full gaz, więc chyba niezły wynik ;)
0

#146 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1 904
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 24 sierpnia 2017 - 21:22

Jak doszedłeś do tego ze pompka daje zaduże ciśnienie ? i jak to sprawdziłeś ?
Dołączona grafika
0

#147 Użytkownik nie jest zalogowany   banan4u66 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 158
  • Rejestracja śro, 20 sty 16
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2006

Napisano 27 sierpnia 2017 - 20:23

Wzrokowo, generalnie jak włączałem ssanie i odpalałem silnik to musiało być ono wyłączone zaraz po odpaleniu bo inaczej silnik się zalewał, nie mógł ruszyć z miejsca i strasznie kopcił, co właśnie było pierwszym dowodem na to, że ma za dużo paliwa, a regulacja nie specjalnie w tym pomagała. Po drugie właśnie to przelewanie się podczas jazdy, uciekało mi tak sporo paliwa, o czym nie byłem wcześniej świadomy. No i trzecie to to, że w momencie kiedy ściągałem przewód paliwowy z gaźnika zaraz po zgaszeniu, paliwo rozpryskiwało się jakby właśnie było pod ciśnieniem. Jedyne ciśnienie jakie tam musi być to takie żeby było w stanie wypchnąć paliwo z baku, który jest nieco niżej niż wejście do gaźnika, a do tego nie trzeba wiele ;)
0

  • (8 stron)
  • +
  • « Pierwsza
  • 6
  • 7
  • 8
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych