GILERA.com.pl: Help me! - GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Help me! V-max Runner Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Webmaster Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 55
  • Rejestracja sob, 04 kwi 15
  • Motocykl:Gilera Runner SP50
  • Rok produkcji:2009

Napisano 27 kwiecień 2016 - 20:40

Witam po przerwie na forum,
Mam problem z uzyskaniem wysokiego v-maxu moją Runnerką, udało mi się ją ostatnio bujnąć do ponad 110km/h i ciąg przy tej prędkości był więcej niż zadowalający, jednak zazwyczaj rozpędza się bezproblemowo tylko do 90km/h a później "jak się jej spodoba...". Potrzebuje, żeby ktoś spojrzał na to "trzeźwym" okiem i doradził gdzie szukać problemu. Dodam, że wariator ma "przałamanie" przy ok 100km/h i wtedy na nowo silnik się wkręca ładnie na obroty jednak często dochodzi do takiej sytuacji, że pasek nie może się "przebić" i powędrować dalej... (przez to nie może się rozpędzić do końca)

Silnik: stage6 mkII Sport Pro, Gaźnik 21mm dellorto, dysza głowna 80 (skaczą obroty przy regulacji "wolnych", wydech Athena
Link do zdjęcia świecy po wykręceniu:
http://www.fotosik.p...48cfcb26ad66b06 (mam nadzieję, że działa)

Napęd: Malossi Multivar 2000 (może się nie nadawać do setupu?)

Mam nadzieję, że ktoś mnie rozumie po odczytaniu tej wiadomości... :D

Aha, jeszcze jest druga sprawa związana z rozrusznikiem, kiedy próbuję odpalić skuter wtedy rozrusznik cichutko brzęczy jednak nie przekłada się to na jakikolwiek ruch wałem korbowym. Gdzie szukać przyczyny?

Pozdrawiam

Użytkownik Webmaster edytował ten post 27 kwiecień 2016 - 21:04

0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 30 kwiecień 2016 - 05:54

Trzeba sprawdzić szczelności na króćcach, może delikatnie łapać lewe i obroty skaczą,w jeździe to samo. Świeca czarna, filtr powietrza jaki masz ? rozwiercona seria ? wario jakie ? to o czym mówisz kiedy się dzieje ? loteria czy np zimny lub ciepły ? jak pasek nie wchodzi wysoko to może porostu jest trochę luźny , ile km na nim jest? i ogólnie czy taki problem występuje od zawsze ?

Jeszcze ewentualnie można spróbować z trochę miększą sprężyną, jeżeli masz.

Tak na marg: przy Twoim secie zabawiłbym się w inne przełożenia :D

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 30 kwiecień 2016 - 05:55

Dołączona grafika
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Webmaster Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 55
  • Rejestracja sob, 04 kwi 15
  • Motocykl:Gilera Runner SP50
  • Rok produkcji:2009

Napisano 01 maj 2016 - 21:53

Stożek polini, Malossi Multivar 2000, tylko na ciepłym go cisnę, pasek świeżak, sprężyna malossi biała niby + parę procent ale prawda taka, że bardziej miękka od serii... nie wiem czy ta świeca ma taki kolor od oleju czy od nadmiaru paliwa, mieszanka 1:33 :unsure:
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 02 maj 2016 - 19:38

1:33 to za dużo oleju, na dotarciu na pierwsze km to się zgodzę, ale tak to za dużo. Do stożka to trochę za mała dysza i może czasami mu brakuje przy v-max mimo , że nie przerywa. Sprężyna też chyba za miękka, tą białą to dawali do multivara pod serię.CO do seta to multivar jest ok, ja bym tu nie cudował. Co do rozrusznika, może zębatka wyrobiona ? pewnie coś jest już zmęczone czasem.. A więc tak : próbuj z wiekszą dyszą, mniej oleju i na początek sprężyna. To raczej kwestia regulacji napędu, trzeba próbować metodą prób i błędów . V max licznikowy czy gps ?
Dołączona grafika
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Webmaster Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 55
  • Rejestracja sob, 04 kwi 15
  • Motocykl:Gilera Runner SP50
  • Rok produkcji:2009

Napisano 04 maj 2016 - 14:30

Producent w sumie zaleca mieszankę 1:33, teoretycznie na dotarciu powinno być 1:25 :rolleyes: v-max licznikowy - jak w serii :lol: może lepiej kupić wariator stage6 i wrzucić cały zestaw z rolkami, dociskiem niż kupować różne sprężyny i rolki bawiąc się w czasochłonną regulacje?
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   MrQasq Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 66
  • Rejestracja pon, 06 lip 15
  • Motocykl:Gilera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008

Napisano 01 czerwiec 2016 - 22:10

Koniecznie przełożenia 13/39, bez tego ani rusz. Ja teraz na MK2 cisne na GPS 124km/h a dalej się boje ze coś się rozsypie. Licznik wskazuje 138km/h.
Mam taki zestaw:
Rolki 5.6g
Sprężynki niebieskie TopRacing - start mam przy 5k obrotów ( dobrze i niedobrze :) )
Wario Malossi Multivar
Spreżyna zółta TopRacing
Gaźnik 17.5 + seryjna puszka bez zwężki
Dysza 74
Świeca NGK BR9AGV Raving
Olej Castron 2T Racing
Paliwo Shell Vpower Racing 100
Zawór membranowy Motoforce 360*
Cylinder S6 MK2
Wał TopRacing Evo NG
Wydech S6 pro rep chrom
Przłożenia 18% 13/39 - w praktyce dają one tyle, że masz prędkość X ale przy obrotach -30% czyli np prawie bez gazu jedziesz 50km/h obroty ok 6.5-7k
Przez to spada spalanie i gernalnie taniej jeździsz.

Użytkownik MrQasq edytował ten post 01 czerwiec 2016 - 22:12

0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych