Po rozgrzaniu nie chce jechać
#1
Napisano 16 maja 2016 - 10:58
Mam runnera sp 50, odpala na dotyk w miarę jedzie ale po przejechaniu kawałka zaczęło brakować mu mocy aż do poziomu gdzie praktycznie mogłem odpychać się nogami. Stwierdziłem że to tłok puchnie lub się lekko przytarł. Kupiłem cylinder motorforca (wiem że chiny ale ze względu na $) rozebrałem dzsiaj i ku mojemu zdziwieniu cylek z tłokiem wyglądają ok (oryginał po szlifie). Nie wiem co z tym zrobić, wolałbym oryginalny cylek, czy to możliwe ze puchnie i nie ma po tym śladu? Może to coś z napędem? dołączam fotki, może coś wywróżycie. Jest zdjęcie przekładni, ten pierścień to blokada prawda? Czy to może być wina wariatora, my wyczuwalny próg pod palcem.
Pozdro!
Zdjęcia tutaj ---> Zgóry dzięki i liczę na szybką i fachową pomoc
#2
Napisano 16 maja 2016 - 17:27
Próg na wario to raczej nie ma wpływu, pasek w jakim stanie ? ile na tym napędzie masz najeżdżone ?
#3
Napisano 16 maja 2016 - 19:47
Po rozgrzaniu skuter praktycznie przestawał jechać, nie mógł wejść na obroty. Temperatura w połowie skali, założyłem motorforca ale niestety nie pasuje mi uszczelka, czekam na dobrą... gaźnik rozbierałem, syfu nie widać dysza 65. Nie wiem ile wyjeżdżone na napędzie. Jeżeli to napęd to polecacie coś? Nie drogie ale żeby jeździło dobrze. Najlepiej zestaw wario + pasek?
Pozdro i dzięki za odpowiedź!
#4
Napisano 18 maja 2016 - 12:41
#5
Napisano 19 maja 2016 - 05:46
Użytkownik banan4u66 dnia 18 maja 2016 - 12:41 napisał
Popieram to co kolega pisze. Ta tuleja na wario to co to jest ? blokada ? jakaś dziwna
#6
Napisano 21 maja 2016 - 08:49
#7
Napisano 08 czerwca 2016 - 15:35
Kiedy jest całkowicie zimny po odpaleniu od razu ruszy w miare sprawnie, ale wystarczy że przejadę kilkaset metrów i znów jest muł, rusza bardzo powolutku i mogę ścigać się co najwyżej z rowerzystami. Kupiłem nowy wariator i pasek, na dniach będę zakładał, macie pomysły co to może być jeszcze?
Potrzebne są blokady do zdjecia waria czy pneumat wystarczy?
Pozdro!
#8
Napisano 08 czerwca 2016 - 20:54
Regulacja gaźnika i sprawdz skład mieszanki na pompie oleju (pompe oleju masz pod talerzem wariatora) na karterze i na pompie masz dwie kreski, które ze sobą muszą się zgadzać.
A tak ogółem jest tutaj ktoś z gilerą 125 2t ? jaką macie świece (model)?
#10
Napisano 12 czerwca 2016 - 20:41
Użytkownik Aleksander95 dnia 08 czerwca 2016 - 15:35 napisał
Pneumatem nie wiem czy ściągniesz, blokada potrzebna albo coś żeby skontrować przeciwtalerz , ja używam klucza do tarcz do diaksa .
Zobacz czy uszczelniacze nie leją i czy nie ma luzu na łożyskach wału.