A więc nagrzewamy dość solidnie obudowę aluminiową w miejscu gdzie osadzone jest łożysko.
Z jednej strony zblokowałem obudowę (karter) drewnianą deseczką a z drugiej strony(od sprzęgła) wybijałem młotkiem przez deseczkę z twardego drewna.
Wałek powinien się wybić ( u mnie wraz z łożyskiem)
Usuwamy stary uszczelniacz od strony sprzęgła i zbijamy łożysko
Miejsce montażu łożyska oczyszczamy i nagrzewamy.
Łożysko najlepiej schłodzić(lepiej się wbije) i nabijamy przez deseczkę - można też dużą nasadką
Następnie wbijamy uszczelniacz od strony sprzęgła i nabijamy wałek.
Łożysko i wałek można przesmarować olejem (tym w którym będą pracować czyli do przekładni)
Następnie montujemy seger.
Łożysko na oznaczenie 6204 obustronnie otwarte.
Ja zakupiłem wersję zamkniętą lecz otwarłem je pilniczkiem do paznokci i usunąłem smar w łożysku.
Nie wymieniałem łożyska koła gdyż było sprawne lecz z moich oględzin wymiana byłaby też bezproblemowa.
Zaznaczę tutaj iż pomocny był film z youtuba gdzie demontowane i montowane są podzespoły w silniku i napędzie Piaggio:
Film P
Użytkownik Mateusz123 edytował ten post 15 sierpnia 2016 - 18:11