GILERA.com.pl: Gilera Runner SP 50 SGhost`a - GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

  • (3 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Gilera Runner SP 50 SGhost`a 2008 Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 14 styczeń 2017 - 22:34

Witam sie.

Gilerke zakupilem w czerwcu 2016. Nakulane miała wtedy 24tys. Wszystko oryginal, nic nie kopane, poza zdjętymi blokadami. Poza olejami miala tylko wymieniony pasek. Smigala żwawo.

Dołączona grafika

Z moich dokonan
Nóżka boczna Buzzetti (bo niebylo bocznej, a moje miejsce parkingowe wymaga)
czujnik temperatury(bo nie dzialal)
lusterka FGM-041 IS (takie podróby koso)
klamki Stage6 SSP CNC Type II (bo byly srebrne, a fee)
Opony Michelin City Grip (bo tamte byly od nowosci i rozpadaly sie w oczach)
oklejony silencer czarnym carbonem (bo byl srebrny a fee)
wloska flaga +10 do mocy ;)


na dzien dzisiejszy wyglada tak
Dołączona grafika


Przelatała "sezon", bo jezdze wsumie 12 miesiecy w roku, jak pogoda pozwala. Odkryłem wszystkie mankamenty +/- i wiem co trzeba zrobic przed nastepnym sezonem

Na dzien dzisiejszy wzialem sie za wymiane
zawieszenie przod ze 125
lagi/tarcza+nowe lozyska glowki ramy Buzzetti
wymiana klockow, przod nowe oryginal, tyl galfer semi metal + wymiana plynu/odpowietrzenie
wymiana tylniego amorka
wymiana zaworu membranowego Motoforce
poza grubszymi sprawami, filtry/wezyki/olej przekladniowy (takie tam wiadome rzeczy)

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Czeka mnie jeszcze wymiana wahacza (ew tulei/gum) silnika, mozliwe, ze kapa silnika tez bedzie za jakis czas, bez szalenstw, ale porzadnie + chcialbym wymienic tlumik na Giannelli Extra V2 Titanium.
Zobaczyc co dzieje sie w przekladni sprzeglo/pasek, wario, ale po kolei na spokojnie.

Moze ktos bedzie zainteresowany, to co nieco z filmow :)
https://www.youtube....J7ZlXy2ryFQDY2x

materialu duzo na pc, ale czasu za malo.



To chyba tyle smucenia na 1 post. Pozdrawiam
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 17 styczeń 2017 - 21:22

za***ista gilerka,działaj przy nej i dawaj relacje na naszym forum;). gdzie dorwałeś takie ładne lagi ? jaki koszt ? Twoje zawieszenie już tak bardzo jest zajechane ?

Planujesz jakiś większy cylinder lub wydech z poziomu sport ?
Dołączona grafika
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   banan4u66 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 158
  • Rejestracja śro, 20 sty 16
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2006

Napisano 18 styczeń 2017 - 13:57

Przyzwoicie to wygląda :D
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Szajmen Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 161
  • Rejestracja nie, 28 cze 09
  • Motocykl:Gilera Runner SP
  • Rok produkcji:2009
  • Gender:Male
  • Location:Zwierzyniec

Napisano 19 styczeń 2017 - 20:11

Cześć. Jeśli masz rozebrany przód mógłbyś mi podesłać zdjęcie gdzie jest podczepiony przewód od ślimaka. Chodzi mi o to że na kablu jest takie białe mocowanie, które się gdzieś wpina, żeby nie ruszał się ten przewód. Byłbym wdzięczny.
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 20 styczeń 2017 - 22:29

Biale mocowanie jest wpinane w daszek pod polka(pomiedzy lagami)w tylną jej czesc.
o to biega

Jutro bede skladal przod to zrobie fote.

Użytkownik SGhost edytował ten post 20 styczeń 2017 - 22:33

0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 29 styczeń 2017 - 10:23

Poskładałem wczoraj troche włoszke. Wiadomo, że zawsze musi pojść cos nie tak ;)

Zawias pomalowany czarną "gumą w szpreju" zobaczymy jak bedzie się to zachowywało. Wydaje się dość twardą powłoka.

Dołączona grafika

i co sie nie udało

Dołączona grafika

Lakier do zacisków "czerwony" ... Miał być czerwony, koło czerwonego to to nawet nie leżało.
Podobno facet rozroznia tylko trzy kolory, ale to nie jest czerwony :angry: (zdjecie tez troche przeklamuje, blizej mu do pomaranczowego)

No i zgubiłem zabezpieczenie ze ssania :unsure:

Użytkownik SGhost edytował ten post 29 styczeń 2017 - 10:25

0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 30 styczeń 2017 - 07:13

Takie magiczne pytanie.

Dokad idzie wezyk, chyba jakies odpowietrzenie, ktory wystaje kolo akumulatora?
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 31 styczeń 2017 - 12:21

Idzie do spodu , wystaje pod skuterem, między stopkami. Jak go poprowadzisz nie ma znaczenia, byle ewentualne opary spływały swobodnie
Dołączona grafika
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 31 styczeń 2017 - 22:51

Hmm opary czego? Z akumulatora? Wsumie czegokolwiek to chyba przerost formy nad trescia :). Jest tam tyle wolnej przestrzeni, ze watpliwe aby cos trafilo do tego wezyka :). Tak mysle ;).
Ale nie wpadlbym na to za nic :)
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 01 luty 2017 - 17:04

Wyświetl postUżytkownik SGhost dnia 31 styczeń 2017 - 22:51 napisał

Hmm opary czego? Z akumulatora?


Ładowany akumulator oddaje gazy, które gdzieś się ulatniają i skraplają. Efekt ten najbardziej widoczny jest po podłączeniu aku pod prostownik. Zaczynają w nim chodzić bąble które są widoczne. Coś jakbyś wodę gotował tylko efekt jest mniejszy:).
Dołączona grafika
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 02 luty 2017 - 08:26

Tak, tak, wiem. To bylo ironicznie napisane. Moim zdaniem zeby ten wezyk mial sens to musiala by ta komora byc szczelna, a nie jest :). Ale moge sie mylic, to tak na chopski rozum

Pytanko przy okazji. Ponozej jakiej grubosci paskek kwalifikuje sie do wymiany? Mam zalozony athena, nowy ma 18,5 a ten 17.

Użytkownik SGhost edytował ten post 02 luty 2017 - 08:28

0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 02 luty 2017 - 13:22

Jak osiągi dobre masz na starym ( v-max i przyśpieszenie ) to go zostaw. 17 mm to jeszcze nie ma tragedii ;).
Dołączona grafika
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 02 luty 2017 - 20:28

Tylka osiagi juz nie urywaja, ale tu bardziej obstawiam oryginalny set, ktory ma przelatane 26tys :).
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 04 luty 2017 - 11:05

Mam dziwny problem z przednim zaciskiem.
Klocki maja przebiegu 2tys, wiec sa dotarte, ale sa jak nowe. Tarcza jest tak mocno docisnieta do klocka ktory jest od wewnetrznej strony, ze nie da sie obrocic kolem, chyba troche zaciasno? Zacisk byl caly czyszczony i rozbierany, ale tu joe da sie zlozyc tego inaczej. Byly wymienione lagi + tarcza+ klocki, ale to przeciez plug & play wsumie
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 04 luty 2017 - 19:27

Wyświetl postUżytkownik SGhost dnia 04 luty 2017 - 11:05 napisał

Byly wymienione lagi + tarcza+ klocki


Cały ten zestaw z większej pojemności ? tej samej ? Jeździłeś na tym wcześniej i było git czy to nowe części ?

Do tych lagów 125/180 musi być tarcza i zacisk od większej pojemności, tak kojarze. Może User Banan się wypowie bo w temacie modził. Tak samo nie wiem jak z mocowaniem nadkola.

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 04 luty 2017 - 19:30

Dołączona grafika
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 04 luty 2017 - 19:48

Wszystko pasuje. Lagi, mocowania itd, mam go poskpadanego. Kupilem lagi, tarcze i zacisk z klockami z tego samego sprzetu. Zacisk porownalem i zmierzylem jest identyczny jak w 50. Z hamulcem juz sobie poradzilem. Dalem po 2 podkladki za lagami przed mocowwniem zacisku i teraz jest idealnie. Ale wydaje mi sie, ze nie powinno tak byc. Chociaz samo mocowwnie zacisku na lagach sie rozni, pewnie stad ten brak paru mm.
Wloszka dostala za duzo nowych czesci bo sie obrazila, ehh te kobiety ;). Nie chce ze mna gadac. Nowy wklad filtra powietrza, nowe weze paliwo/podcisnienie, nowy zawor membranowy, nowa swieca. Wyczyszczony gaznik itd wiwdomo to co przy okazji. Iskra jak marzenie, paliwo jest w filtrze paliwa, choc na samej swiecy jakby nie bardzo, tzn nie wygladala na zalana. Ale ile mozna kopac 30min chyba starczy ;). Nigdy nie mialem problemu nawet po postoju 2/3 tyg koplo sie 4 x i gadala. Znowy trzeba wyciagnwc gaznik i zobaczyc, ale juz dzisiaj mam dosc :).
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 04 luty 2017 - 20:45

Wyświetl postUżytkownik SGhost dnia 04 luty 2017 - 19:48 napisał

Dalem po 2 podkladki za lagami przed mocowwniem zacisku i teraz jest idealnie.


No właśnie o jakiś podkładkach miałem Ci pisać, bo coś mi o tym świtało w głowie..ale już nie chciałem zamętu wprowadzać. Jak by nie było to czytałem o tym u kogoś na forum.
Dołączona grafika
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 04 luty 2017 - 22:00

o no widzisz. fajnie jakby ktos jeszcze sprawe naprostowal, kto mial do czynienia :)
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   banan4u66 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 158
  • Rejestracja śro, 20 sty 16
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2006

Napisano 06 luty 2017 - 10:10

U mnie nie potrzeba było żadnych podkładek pod zacisk. Sam zacisk jest faktycznie ten sam tylko mocowanie w ladze się różni i jest zaprojektowane pod większą o 2 cm średnicę tarczy, reszta powinna siąść bez żadnego problemu i idealnie w osi tarczy. Przynajmniej u mnie tak było.

Doklwdnie tak jak kolega pisze. Kombinowalem w ta strone, ze moze odlew w miejscu osadzenia tarczy na feldze jest wyzszy, albo krotszy dystans z tej strony. U mnie brakuje 3mm. A dlaczego to jiz ciezko stwierdzic.



Czy jesli kranik jest sprawny, to paliwo ja postoju sie cofa czy nie? Teoretycxnie paliwo podaje, ale ewodentnoe mam problem z iloscia tego paliwa po postoju

Fajnie wiedziec, moze sie przydac. Ale czy zadziala w przypadku pol na pol zarowki z przodu ledy z tylu, czy nie bedzie sie przepalac? W starej budzie tez jest zintegrowany przerywacz z regulatorem?
Pytam bo to jest ciekawa opcja, moze kiedys z przodu dam ledowe zamienniki zarowek, bo cale kierunki mi sie nie podobaja, wtedy poprobowalbym Twoja opcje. Moglbys przyblizyc jaki masz zastosowany przerywacz dla potomnych :)?

Wyciagnalem wczoraj sprzeta. I znowu ciezko palil, wywalilem ten filtr paliwa i odpalil. Jakas lipa ten filtr. Ale mam problem taki, ze nie reagule na regulacje gaznika. Jezdzi, ale trzeba to ogarnac jeszcze. Sprawa nie mniej jednak dziwna.

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 25 luty 2017 - 20:21

0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   BMF_69 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 74
  • Rejestracja wto, 22 lip 14
  • Motocykl:Gilera DNA 125
  • Rok produkcji:2001
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 07 luty 2017 - 10:55

Wyświetl postUżytkownik SGhost dnia 06 luty 2017 - 15:37 napisał

Czy jesli kranik jest sprawny, to paliwo ja postoju sie cofa czy nie? Teoretycxnie paliwo podaje, ale ewodentnoe mam problem z iloscia tego paliwa po postoju


nie wiem czy tak być powinno, ale u mnie w DNA (125) po dłuższym postoju długo muszę go kręcić żeby zaskoczył. W filtrze widać jak przybywa paliwa więc u mnie na 100% się cofa. Czy to dobrze, czy nie powinno tak być, to już inna historia.
0

  • (3 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych