GILERA.com.pl: Gilera Runner SP 50 SGhost`a - GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

  • (3 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Gilera Runner SP 50 SGhost`a 2008 Oceń temat: -----

#21 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 11 luty 2017 - 21:24

Jeżeli kranik jest sprawny to paliwo nie leci w czasie postoju, często jest j**nięty w gilerze czy piaggio ;)
Dołączona grafika
0

#22 Użytkownik nie jest zalogowany   xXxKuBeK Ikona

  • Kubek
  • Grupa Moderator
  • Postów 1736
  • Rejestracja sob, 19 cze 10
  • Motocykl:Ponownie Runner :)
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male
  • Location:Radomsko

Napisano 13 luty 2017 - 13:13

Tak w sumie, to w gilerkach nie bylo filtra paliwa, na waszym miejscu bym go usunął, albo zalozyl drozszy z lepszym przeplywem, bo tu moze byc problem,
Na plaka odpala?
Runner 2001 był,Poprzedni Runner- Klik

Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik

NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
0

#23 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 15 luty 2017 - 21:29

Juz wszystko ok. Ciagle inne obowiazki i praca, nawet niebylo kiedy tu zajrzec, ani do włoszki ;).Nie wiem co bylo przyczyna, tak jaby pompa sie zapowietrzyla. Pali jak zloto. Mam nadzieje, ze w weekend dam rade wyregulowwc gaznik i wkoncu pojezdzic :)
0

#24 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 16 luty 2017 - 17:22

Wyświetl postUżytkownik xXxKuBeK dnia 13 luty 2017 - 13:13 napisał

Tak w sumie, to w gilerkach nie bylo filtra paliwa


Jako takiego nie było, jedynie ten w zbiorniczku w tunelu pomiedzy nogami;).
Dołączona grafika
0

#25 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 16 luty 2017 - 21:41

Ja tam wole miec, nie szkodzi, a napewno pomaga. Pomimo, ze tankuje tylko na zaufanej zoltej stacji, to podczas samego tankowania zawieje Ci piasku etc. A zadnego filtra nie stwierdzilem, wiec dodalem :).

Kupilem prezent włoszce w sensie kierunki ledowe na tyl. Kminie jak dolozyc odpowiedni przerywacz za oryginalnym, zeby to mialo rece i nogi.

Użytkownik SGhost edytował ten post 16 luty 2017 - 22:02

0

#26 Użytkownik nie jest zalogowany   banan4u66 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 158
  • Rejestracja śro, 20 sty 16
  • Motocykl:Gilera Runner
  • Rok produkcji:2006

Napisano 17 luty 2017 - 09:43

Też się zastanawiałem nad takimi, jak coś wymyślisz to daj znać. Może i ja się skuszę na ledy z tyłu.
0

#27 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 17 luty 2017 - 17:55

Ogarnąłem temat. Potrzeba coś takiego x2 pod kazdy kierunek 1sztuka
Przy 20 Ohm miga delikatnie szybciej niz na zarówkach, ale praktycznie niezauwazalnie, moze 25 było by lepiej, ale to trudno wyczuć, trzeba by kombinować.

Dołączona grafika

Najlepiej zamontować do ramy zeby bylo dobre odprowadzanie ciepła. Przy normalnym uzytkowaniu te, az tak sie nie grzeją, chyba, że zostawi sie na awaryjnych podnad 5min. Ale jak już robiłem, to zrobiłem do porządku. Na nitach, dobre miejsce.

Dołączona grafika

W rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej :).

Dołączona grafika


Jeśli chodzi o wygląd, jak dla mnie bez porównania.

Dołączona grafika

Ladnie świeci.

Dołączona grafika
0

#28 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 17 luty 2017 - 18:48

Wystarczy wrzucić przerywacz pod plastik na kierownicy i podłączyć pod przełącznik od kierunków. Zasilanie (+) bierzesz z przewodów od klaksonu który znajduje się pod przełącznikiem od kierunków. Mam wszystkie kierunki ledowe to mogę coś podpowiedzieć.
Dołączona grafika
0

#29 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 17 luty 2017 - 19:12

Fajnie wiedziec, moze sie przydac. Ale czy zadziala w przypadku pol na pol zarowki z przodu ledy z tylu, czy nie bedzie sie przepalac? W starej budzie tez jest zintegrowany przerywacz z regulatorem?
Pytam bo to jest ciekawa opcja, moze kiedys z przodu dam ledowe zamienniki zarowek, bo cale kierunki mi sie nie podobaja, wtedy poprobowalbym Twoja opcje. Moglbys przyblizyc jaki masz zastosowany przerywacz dla potomnych :)?

Wyciagnalem wczoraj sprzeta. I znowu ciezko palil, wywalilem ten filtr paliwa i odpalil. Jakas lipa ten filtr. Ale mam problem taki, ze nie reagule na regulacje gaznika. Jezdzi, ale trzeba to ogarnac jeszcze. Sprawa nie mniej jednak dziwna.

Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 25 luty 2017 - 20:23

0

#30 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 28 luty 2017 - 17:12

Taki mam przerywacz:

https://www.scooterk...nkowskazow-str8

Wyświetl postUżytkownik SGhost dnia 17 luty 2017 - 19:12 napisał

W starej budzie tez jest zintegrowany przerywacz z regulatorem?


Dokładnie tak jest :)

Wyświetl postUżytkownik SGhost dnia 17 luty 2017 - 19:12 napisał

I znowu ciezko palil, wywalilem ten filtr paliwa i odpalil


Częsta sprawa, że skuter źle reaguje na filterek paliwa, w zasadzie nie wiedzieć czemu, widocznie musi w jakiś sposób zaburzać przepływ paliwa.

Wyświetl postUżytkownik SGhost dnia 17 luty 2017 - 19:12 napisał

Ale mam problem taki, ze nie reagule na regulacje gaznika.


Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza lub ewentualnie mniejsza/większa dysza.
Dołączona grafika
0

#31 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 06 marzec 2017 - 20:53

Wymienilem wklad powietrza na stage6 duble layer, widocznie duzo wiecej powietrza podaje, podnioslem iglice i jest ok. Poniekad. Napewno lapie gdzies lewe powietrze, bo gaznik mozna wyregulowac czasem, na chwile. I jest ok, idzie jak glupi, a za pozniej nagle ledwo rusza pod gorke, cuda jakies. Odpale na drugi dzien, zamiast 2500na wolnych to ledwo chlipie i inaczej jedzie niz dzien wczesniej. Zalapalem sie na urlop, wiec sprawdze ten gazni. Byl czyszczony, nowe uszczelki, bo sie pocil, nowy zawor membranowy +uszczelka wszystko elegancko posklwdane, a zaczal wydziwiac.
0

#32 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 13 kwiecień 2017 - 15:31

I jak ? problem rozwiązany ?
Dołączona grafika
0

#33 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 26 kwiecień 2017 - 13:49

dawno mnie nie było tutaj, bo mam problem z forum. Z telefonu nie jestem wstanie nic napisac, bo po zalogowaniu mam Could not determine ypur IP address i tyle biala strona, a na wlaczenie kompa zeby napisac posta nie mam czasu poprostu ;/.

Co do sprzetu, to nie wiele robilem, jakos tak dostroilem, ze da sie jezdzic, a reszta to juz wina braku kompresji, pewnie uszczelniacze tez juz maja dosc.
Kupilem 2 silnik i sobie dziubie powoli, jak jest chwila. Silnik teoretycznie mial przejechane 14tys, watpie, bo luzy na lozyskach na wale, pasek oryginalny, ale juz prawie nie istnial. PO znaczku na karterach wyglada, ze silnik jest z 2009r. Co chce zrobic
wal wyglada spoko wiec
wymiana lozysk na wale + uszczelniacze
pompa wody
lozysko na walku zdawczym
paski napedowe
cylinder wyglada jak nowy, tlok jedynie przydymiony, nie wiem, czy nie zaryzykuje wymiany samych pierscieni.
wariator pewnie multiwar z czasem + Wydech Giannelli Extra V2 Titanium
bo moj juz po 30tys zatkany sadza zapewne.
To tyle, narazie najwazniejsze to poskladac silnik, jesli bedzie wszystko fajnie jezdzic to potem reszta.

Aha takie pytanie przy okazji
Moja gilerka ma kolo przykrecane do piasty (07r)
Zakupiony silnik z wybitej cyfry na karterach wynika, ze (09r), ale kolo jest przykrecane na 1 srube do walka zdawczego, a tarcza do felgi. Czy to jest zamienne rozwiazanie? Moge przykrecic tam piaste itd, wszystko pasuje?
Nie chce mi sie tego wszystkiego rozbierac, zeby sprawdzic, a moze ktos przerabial?

Pozdrawiam
0

#34 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 30 kwiecień 2017 - 13:14

Wyświetl postUżytkownik SGhost dnia 26 kwiecień 2017 - 13:49 napisał

Czy to jest zamienne rozwiazanie? Moge przykrecic tam piaste itd, wszystko pasuje?


Moim zdaniem nie jest, ale mogę się mylić. Jeżeli masz nowy silnik to organizuj koło pod ten silnik. Masz poprostu nowszy albo starszy model. Czemu kupiłeś nowy silnik ?
Dołączona grafika
0

#35 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 05 maj 2017 - 07:55

Kolo dostałem razem z silnikiem, jedynie opone musialbym kupic, ale wolalbym, zeby jednak bylo zamienne. Silnik kupilem za pare zł, pozatym nie mam czasu na to zeby sprzet stal, czy zeby wyciagnac, zrobic kape i wlozyc, np na weekend. Tak jak rozebralem tamten prawie 2m temu, tak stoi, bo nie ma czasu ;). wiec dla mnie idealne rozwiazanie, robie sobie na spokojnie wymieniam i jezdze.
0

#36 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 08 maj 2017 - 08:41

Jednoznacznie nie umiem C pwoiedzieć jak z tym kołem, masz takie i taki to popatrz, może coś wymyślisz.
Dołączona grafika
0

#37 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 10 maj 2017 - 13:18

teoretycznie od patrzenia wynika, ze da sie. Ale zeby przymierzyc to trzeba za duzo rzeczy odkrecac, tlumik (dojscie jest za***iste ;0 ) zacisk. Pogoda nie zaprasza do prac na zewnatrz. Dowiem sie chyba dopiero przy przekladce silnika. W najgorszym wypadku przeloze gume i tyle, a jak sie bedzie dalo to piaste, zobaczymy. Narazie nie mam czasu zabrac sie za silnik dalej, ale moze cos ruszy w tym miesiacu.

Raczej bede ryzykowal z wymiana samych pierscieni, bo jesli przebieg jest prawdziwy, a stan cylindra i tloka na to wskazuje, to powinno wszystko smigac.
Ale zapytam tak dla zapasu jaki komplet cylinder polecacie? PIaggio niezabardzo mozna dostac, przynajmniej ja nieznalazlem nic co by wskazywalo na oryginalne czesci.
0

#38 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 10 maj 2017 - 13:37

Jaka pojemność tego cylka Cie interesuje ?
Dołączona grafika
0

#39 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 14 maj 2017 - 18:43

49
0

#40 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 18 maj 2017 - 16:54

Ja bym wyszlifował stary i kupił markowy tłok i tyle. Najtańsza opcja i skuteczna.
Dołączona grafika
0

  • (3 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych