Gilera Runner SP 50 SGhost`a 2008
#22
Napisano 13 lutego 2017 - 13:13
Na plaka odpala?
Runner 2000 jest! :) Obecny Runner- Klik
NIE POMAGAM NA GG ANI PW! OD TEGO JEST FORUM!
#25
Napisano 16 lutego 2017 - 21:41
Kupilem prezent włoszce w sensie kierunki ledowe na tyl. Kminie jak dolozyc odpowiedni przerywacz za oryginalnym, zeby to mialo rece i nogi.
Użytkownik SGhost edytował ten post 16 lutego 2017 - 22:02
#27
Napisano 17 lutego 2017 - 17:55
Przy 20 Ohm miga delikatnie szybciej niz na zarówkach, ale praktycznie niezauwazalnie, moze 25 było by lepiej, ale to trudno wyczuć, trzeba by kombinować.
Najlepiej zamontować do ramy zeby bylo dobre odprowadzanie ciepła. Przy normalnym uzytkowaniu te, az tak sie nie grzeją, chyba, że zostawi sie na awaryjnych podnad 5min. Ale jak już robiłem, to zrobiłem do porządku. Na nitach, dobre miejsce.
W rzeczywistości wygląda jeszcze lepiej .
Jeśli chodzi o wygląd, jak dla mnie bez porównania.
Ladnie świeci.
#29
Napisano 17 lutego 2017 - 19:12
Pytam bo to jest ciekawa opcja, moze kiedys z przodu dam ledowe zamienniki zarowek, bo cale kierunki mi sie nie podobaja, wtedy poprobowalbym Twoja opcje. Moglbys przyblizyc jaki masz zastosowany przerywacz dla potomnych ?
Wyciagnalem wczoraj sprzeta. I znowu ciezko palil, wywalilem ten filtr paliwa i odpalil. Jakas lipa ten filtr. Ale mam problem taki, ze nie reagule na regulacje gaznika. Jezdzi, ale trzeba to ogarnac jeszcze. Sprawa nie mniej jednak dziwna.
Użytkownik Tom_WrK edytował ten post 25 lutego 2017 - 20:23
#30
Napisano 28 lutego 2017 - 17:12
https://www.scooterk...nkowskazow-str8
Użytkownik SGhost dnia 17 lutego 2017 - 19:12 napisał
Dokładnie tak jest
Użytkownik SGhost dnia 17 lutego 2017 - 19:12 napisał
Częsta sprawa, że skuter źle reaguje na filterek paliwa, w zasadzie nie wiedzieć czemu, widocznie musi w jakiś sposób zaburzać przepływ paliwa.
Użytkownik SGhost dnia 17 lutego 2017 - 19:12 napisał
Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza lub ewentualnie mniejsza/większa dysza.
#31
Napisano 06 marca 2017 - 20:53
#33
Napisano 26 kwietnia 2017 - 13:49
Co do sprzetu, to nie wiele robilem, jakos tak dostroilem, ze da sie jezdzic, a reszta to juz wina braku kompresji, pewnie uszczelniacze tez juz maja dosc.
Kupilem 2 silnik i sobie dziubie powoli, jak jest chwila. Silnik teoretycznie mial przejechane 14tys, watpie, bo luzy na lozyskach na wale, pasek oryginalny, ale juz prawie nie istnial. PO znaczku na karterach wyglada, ze silnik jest z 2009r. Co chce zrobic
wal wyglada spoko wiec
wymiana lozysk na wale + uszczelniacze
pompa wody
lozysko na walku zdawczym
paski napedowe
cylinder wyglada jak nowy, tlok jedynie przydymiony, nie wiem, czy nie zaryzykuje wymiany samych pierscieni.
wariator pewnie multiwar z czasem + Wydech Giannelli Extra V2 Titanium
bo moj juz po 30tys zatkany sadza zapewne.
To tyle, narazie najwazniejsze to poskladac silnik, jesli bedzie wszystko fajnie jezdzic to potem reszta.
Aha takie pytanie przy okazji
Moja gilerka ma kolo przykrecane do piasty (07r)
Zakupiony silnik z wybitej cyfry na karterach wynika, ze (09r), ale kolo jest przykrecane na 1 srube do walka zdawczego, a tarcza do felgi. Czy to jest zamienne rozwiazanie? Moge przykrecic tam piaste itd, wszystko pasuje?
Nie chce mi sie tego wszystkiego rozbierac, zeby sprawdzic, a moze ktos przerabial?
Pozdrawiam
#34
Napisano 30 kwietnia 2017 - 13:14
Użytkownik SGhost dnia 26 kwietnia 2017 - 13:49 napisał
Moim zdaniem nie jest, ale mogę się mylić. Jeżeli masz nowy silnik to organizuj koło pod ten silnik. Masz poprostu nowszy albo starszy model. Czemu kupiłeś nowy silnik ?
#35
Napisano 05 maja 2017 - 07:55
#37
Napisano 10 maja 2017 - 13:18
Raczej bede ryzykowal z wymiana samych pierscieni, bo jesli przebieg jest prawdziwy, a stan cylindra i tloka na to wskazuje, to powinno wszystko smigac.
Ale zapytam tak dla zapasu jaki komplet cylinder polecacie? PIaggio niezabardzo mozna dostac, przynajmniej ja nieznalazlem nic co by wskazywalo na oryginalne czesci.