Gilera Runner SP 50 SGhost`a 2008
#44
Napisano 24 czerwca 2017 - 10:26
wymienial ktos te tulejki gumowo metalowe przy mocowaniu amortyzatora i te w uszach zawiszenia silnika?
Wiekszosc rzeczy juz mam, zostaly do kupienia lozyska przekladni i klucz dyn sobie przy okazji kupie. Urywam wszystkie sruby, wiec sie przyda. No i gora silnika cylinder/tlok etc, ale tu jeszcze nie podjalem decyzji, czy bedzie nowy zestaw jakis, czy oryginalny piaggio 50 po szlifie + jakis konkretny tlok.
Wiecie, ze niegdzie nie mozna dostac tlumika oryginalego? Tzn sa, ale tylko te smieszne, tego standardowego, co np ja mam i te co sa montowane nawet w 2017r seryjnie, niema A chcialbym jednak nowy, fajny cichy tlumik, nie zalezy mi na sporcie, skoro na tym licznikowe 90 lata to poco.
Użytkownik SGhost edytował ten post 24 czerwca 2017 - 10:44
#45
Napisano 04 lipca 2017 - 16:49
Ta dziurka ma być zamknięta tym: https://www.easypart...z%C4%99%C5%9Bci)-p18701911.html To odpowietrzenie i zabezpieczenie przed brudem.
Jak chcesz wymienić tuleje to one są na wcisk i wychodzą tylko w jedną stronę. Młotek i do dzieła xd
Wszystkie śruby wymieniaj na nowe i używaj smaru miedzianego szczególnie przy silniku
Ja używałem zwykłych cylków 50cc, Malossi sport a teraz mam Athena 50 alu.
Można dostać taki tłumik ale kosztuje dużo https://www.easypart...8/Silencer.html nie wiem czy taki ale na tej stronie kupisz każdą część, jednakże takie oryginalne części są mega drogie
Tego typu silniki są podatne na tuning i chociażby wyrzucenie blokad wymaga zmiany tłumika więc pomyśl.
#46
Napisano 08 lipca 2017 - 13:45
bisqn 1 link nie dziala. Co do tuningow, to wiem, ze jest podatny, jednak na oryginalnych czesciach i oryginalny tlumiku, jest cicho/szybko i elastycznie, a ja robie b.d km.
Mi na pelnym oryginalnym silniku na prostej spokojnie jechal 80+ bez koniecznosci krecenia go na 12tys, mi to pasuje .
Dzieki za www, 330euro za tlumik no doje*ali.
Użytkownik SGhost edytował ten post 08 lipca 2017 - 13:56
#47
Napisano 14 lipca 2017 - 14:03
#48
Napisano 15 lipca 2017 - 13:33
Narazie jezdze tyle ile musze, wycieczek dluzszych nie uprawiam, bo brakuje komfortowego jezdzenia j.w dlatego chce to robic. Lozyska i takie rzeczy to sie czuje poprostu jak sie jezdzi na sprzecie, wiece o co chodzi, co ja bedce wam tlumaczyl .
Jak go kupilem robilem z buta po 130km, praktycznie bez dluzszych przerw, kompletnie bez wplywu na sprzet, jechal caly czas tak samo.
Cylinder bede zakladal raczej dzisiaj., lub za tydzien, wszystko przyszlo, wiec jest szansa.
Co do tlumika, tak wolalbym nowy, najbardziej mi zalezy na tym modelu
https://encrypted-tb...57RluCre_HsdEAf
jeden kupilem, mial byc z malum, przebiegiem, nowka, ok wygladal dobrze, ale jak zaczalem nim obracac okazalo sie, ze w srodku wszystko poorzepalane, normlanie lepiej jak grzechotka dla dziecka, wszystko w srodku latało. Moj ma 30tys i jest w lepszym stanie.
Użytkownik SGhost edytował ten post 15 lipca 2017 - 13:36
#49
Napisano 18 lipca 2017 - 12:49
Jakie w ogole macie temp tak podczas jezdzenia przy 25+ na zewnatrz takie po miescie 10km +
foto zaporzyczone z neta, ale u mnie wsumie pokazuje kolo tylu +/- 1kreska w zaleznosci, czy jest 20stopni, czy 30+ na zewnatrz
http://www.motocykle...ner-st125_3.jpg
#50
Napisano 22 lipca 2017 - 11:49
W czwartek zaczal dziwnie kopcik, bardzo kopcic, odpalal jak na starym cylindrze 8 kopniec trzeba bylo sprzedac na zimnym. Jak wracalem z roboty to chmura za mna, ze w lusterkach nic nie widzialem, mysle, fajnie skonczyl, sie pierscien. Dzisiaj odrecam tlumik, a tam plynu chlodniczego wylecialo z pol szklanki, a z tlumika co chwila wylewam jeszcze plyn. Rozebralem wszystko, uszczelki o dziwo wygladaja ok , cylinder i tlok w idealnym stanie, takze problem byl tylko w uszczelka, na szczescie w nieszczesciu. O dziwo sie nie grzal, a troche tego plynu z i tak malego ukladu starcil, moze dlatego, ze tlok byl caly czas chlodzony ciecza, nie tylko cylinder .No coz uszczelki zamowione, zobaczymy. Moze mi ktos podpowiedziec do czego jest reszta uszczelek w zestawie? Bo wchodzi ta pieciokatna, ta z oczzkami i wiadomo pod cylinder, tu jest kilka, to spoko, a reszta? Niektore glowice sa rozbieralne, to moze do niech?
https://www.scooterk...014009_2015.jpg