GILERA.com.pl: Gilera Runner SP 50 SGhost`a - GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

  • (3 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Gilera Runner SP 50 SGhost`a 2008 Oceń temat: -----

#41 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 20 maj 2017 - 12:18

tez nad tym myslalem, poki co w najblizszej okolicy ciezki temat. Musialbym chyba wysylac. Tamgdzie pytalem to robia tylko hurtem.
0

#42 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 01 czerwiec 2017 - 13:42

troche czesci juz przyszlo. poki co mecze sie z lozyskiem, ktore zostalo na wale, przydalby sie taki sciskany sciagacz, nakladany na zewnatrz lozyska, bo standardowym, nie ma za co zaczepic.

Użytkownik SGhost edytował ten post 01 czerwiec 2017 - 13:44

0

#43 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 08 czerwiec 2017 - 12:47

i jak ściągnąłeś łożysko >? poszło ?
Dołączona grafika
0

#44 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 24 czerwiec 2017 - 10:26

Nie, jeszcze tego nie ogarnalem, jak zawsze za duzo czasu. POzatym moje pomysly sie skonczyly, trzeba bedzie si eudac gdzies to sciagnac. Normalny sciagacz nie chwyci nawet lozyska. Pozatym mam pytanie podczas czyszczenia karteru zauwazylem nad korkiem wlewu oleju przekladniowego dziurke, to tak ma byc? Jak kolo jest zalozone to oczywiscie ch.. widac, wiec w swoim nie sprawdze :>

wymienial ktos te tulejki gumowo metalowe przy mocowaniu amortyzatora i te w uszach zawiszenia silnika?


Wiekszosc rzeczy juz mam, zostaly do kupienia lozyska przekladni i klucz dyn sobie przy okazji kupie. Urywam wszystkie sruby, wiec sie przyda. No i gora silnika cylinder/tlok etc, ale tu jeszcze nie podjalem decyzji, czy bedzie nowy zestaw jakis, czy oryginalny piaggio 50 po szlifie + jakis konkretny tlok.
Wiecie, ze niegdzie nie mozna dostac tlumika oryginalego? Tzn sa, ale tylko te smieszne, tego standardowego, co np ja mam i te co sa montowane nawet w 2017r seryjnie, niema :huh: A chcialbym jednak nowy, fajny cichy tlumik, nie zalezy mi na sporcie, skoro na tym licznikowe 90 lata to poco.

Użytkownik SGhost edytował ten post 24 czerwiec 2017 - 10:44

0

#45 Użytkownik nie jest zalogowany   biosqn Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 183
  • Rejestracja nie, 17 lut 13
  • Motocykl:DNA 50 GP eXperience
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Holandia

Napisano 04 lipiec 2017 - 16:49

Kup sobie opalarkę i nagrzej to łożysko a samo zejdzie :)
Ta dziurka ma być zamknięta tym: https://www.easypart...z%C4%99%C5%9Bci)-p18701911.html To odpowietrzenie i zabezpieczenie przed brudem.

Jak chcesz wymienić tuleje to one są na wcisk i wychodzą tylko w jedną stronę. Młotek i do dzieła xd

Wszystkie śruby wymieniaj na nowe i używaj smaru miedzianego szczególnie przy silniku :)
Ja używałem zwykłych cylków 50cc, Malossi sport a teraz mam Athena 50 alu.
Można dostać taki tłumik ale kosztuje dużo https://www.easypart...8/Silencer.html nie wiem czy taki ale na tej stronie kupisz każdą część, jednakże takie oryginalne części są mega drogie
Tego typu silniki są podatne na tuning i chociażby wyrzucenie blokad wymaga zmiany tłumika więc pomyśl.
0

#46 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 08 lipiec 2017 - 13:45

Ja wiem, ze wchodza na wcisk, ale po wyciagnieciu, wymiary sie troche roznia od tych ktore mozna znależć, ze niby piaggio i ze niby do tego, bo to wiadomo jak jest. Narazie remont silnika wstrzymany, kompletny brak czasu na co kolwiek. Jak juz jest chwila, to czlowiek chce najzwyczajniej nic nie robic, albo lepiej isc cos pojezdzic dla przyjemnosci, a nie typowo z punktua do punktu b :). Wiec wymieniam w tym co jezdze lozysko walka sprzeglowego + cala gore na motorforce eco, no i przy okazji pasek. A kapa zima.

bisqn 1 link nie dziala. Co do tuningow, to wiem, ze jest podatny, jednak na oryginalnych czesciach i oryginalny tlumiku, jest cicho/szybko i elastycznie, a ja robie b.d km.
Mi na pelnym oryginalnym silniku na prostej spokojnie jechal 80+ bez koniecznosci krecenia go na 12tys, mi to pasuje :).

Dzieki za www, 330euro za tlumik :lol: no doje*ali.

Użytkownik SGhost edytował ten post 08 lipiec 2017 - 13:56

0

#47 Użytkownik nie jest zalogowany   Tom_WrK Ikona

  • Gilera Runner - > poziomu Sport od S6 !
  • Grupa Moderator
  • Postów 1900
  • Rejestracja nie, 06 maj 12
  • Motocykl:Gilera Runner 50 cm3
  • Rok produkcji:1998
  • Gender:Male

Napisano 14 lipiec 2017 - 14:03

Jak dużo km robisz to i tak ładni Ci to śmiga w koło narzekasz , żę coś jest w nim do zrobienia ;P. Mam na sprzedanie tłumik serja z 1998 roku, oddam za flaszkę, ładny stan, ale pewnie interesuje Cię z nowszego modelu. A ten cylek motoforce kiedy wkładasz ?
Dołączona grafika
0

#48 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 15 lipiec 2017 - 13:33

Narzekam, bo czuje jak slabnie, komfortowe jezdzenie to takiego max do 15km, pozniej jak nabierze swojej temp zaczyna sie. Start slabnie bardzo. Zaczyna nadmiernie kopcic. Napewno brakuje mu kompresji (byla mierzona zima, to bylo jakies 6atm), ew jeszcze wymienil bym sprezyne centralna, moze od ciepla po takim przebiegu robic sie miekka, sprezynki tez. Ale znowu problem ze znalezieniem najlepiej o parametrach oryginalu, nie chce "tuningowych" co startuje 7tys+, oryginalna charakterystyka mi pasuje, moze Wy znacie jakies najblizsze oryginalu?

Narazie jezdze tyle ile musze, wycieczek dluzszych nie uprawiam, bo brakuje komfortowego jezdzenia j.w dlatego chce to robic. Lozyska i takie rzeczy to sie czuje poprostu jak sie jezdzi na sprzecie, wiece o co chodzi, co ja bedce wam tlumaczyl :).

Jak go kupilem robilem z buta po 130km, praktycznie bez dluzszych przerw, kompletnie bez wplywu na sprzet, jechal caly czas tak samo.

Cylinder bede zakladal raczej dzisiaj., lub za tydzien, wszystko przyszlo, wiec jest szansa.

Co do tlumika, tak wolalbym nowy, najbardziej mi zalezy na tym modelu
https://encrypted-tb...57RluCre_HsdEAf

jeden kupilem, mial byc z malum, przebiegiem, nowka, ok wygladal dobrze, ale jak zaczalem nim obracac okazalo sie, ze w srodku wszystko poorzepalane, normlanie lepiej jak grzechotka dla dziecka, wszystko w srodku latało. Moj ma 30tys i jest w lepszym stanie.

Użytkownik SGhost edytował ten post 15 lipiec 2017 - 13:36

0

#49 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 18 lipiec 2017 - 12:49

Ogarnalem to w sobote. Zalozone, wszystko spoko, gaznik podregulowany. Ale dalej mam wrazenie, ze jak jest cieplo i zlapie swoja temp to nie chce jechac, nie wkreca sie etc, podejzewam tutaj sprezyne centralna i slizgajacy sie pasek. Wiadomo, ze na dotarciu i tak nie odkrecam mu, ale to sie przy ruszaniu czuje, ze jest fajnie, a pozniej nagle juz tak odrazu nielapie na polmanetki 7tys+ tylko powoli do 5 i tak jedzie, bo jedzie i nawet jak mu gwaltownie odkrece to nie ma roznicy w obrotach. Na zimnym przy odciaganiu talerza na sprzegle jest solidny opor, no ale to na zimnym i w palcach.

Jakie w ogole macie temp tak podczas jezdzenia przy 25+ na zewnatrz takie po miescie 10km +
foto zaporzyczone z neta, ale u mnie wsumie pokazuje kolo tylu +/- 1kreska w zaleznosci, czy jest 20stopni, czy 30+ na zewnatrz
http://www.motocykle...ner-st125_3.jpg
0

#50 Użytkownik nie jest zalogowany   SGhost Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 51
  • Rejestracja czw, 28 kwi 16
  • Motocykl:Gillera Runner SP 50
  • Rok produkcji:2008
  • Gender:Male

Napisano 22 lipiec 2017 - 11:49

Tak sobie pisze sam do siebie, normlani pamietnik :P.

W czwartek zaczal dziwnie kopcik, bardzo kopcic, odpalal jak na starym cylindrze 8 kopniec trzeba bylo sprzedac na zimnym. Jak wracalem z roboty to chmura za mna, ze w lusterkach nic nie widzialem, mysle, fajnie skonczyl, sie pierscien. Dzisiaj odrecam tlumik, a tam plynu chlodniczego wylecialo z pol szklanki, a z tlumika co chwila wylewam jeszcze plyn. Rozebralem wszystko, uszczelki o dziwo wygladaja ok :huh: , cylinder i tlok w idealnym stanie, takze problem byl tylko w uszczelka, na szczescie w nieszczesciu. O dziwo sie nie grzal, a troche tego plynu z i tak malego ukladu starcil, moze dlatego, ze tlok byl caly czas chlodzony ciecza, nie tylko cylinder :lol: .No coz uszczelki zamowione, zobaczymy. Moze mi ktos podpowiedziec do czego jest reszta uszczelek w zestawie? Bo wchodzi ta pieciokatna, ta z oczzkami i wiadomo pod cylinder, tu jest kilka, to spoko, a reszta? Niektore glowice sa rozbieralne, to moze do niech?

https://www.scooterk...014009_2015.jpg
0

  • (3 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych