Forum GILERA.com.pl: Kompresja - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Kompresja Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   forcid Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 20
  • Rejestracja pon, 08 wrz 08
  • Location:Katowice

Napisano 18 stycznia 2009 - 21:18

jaka powina byc kompresja w runnerze 180
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Kazek Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 366
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Runner 50
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:POZnań

Napisano 19 stycznia 2009 - 19:04

Nowy cylinder = 9,8
Zaginiony ADMIN ;)
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   forcid Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 20
  • Rejestracja pon, 08 wrz 08
  • Location:Katowice

Napisano 19 stycznia 2009 - 20:39

a przy ponizej jakiej powino sie wymienic pierscienie i czy wymieniac same pierscienie czy razem z tlokiem
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Kazek Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 366
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Runner 50
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:POZnań

Napisano 20 stycznia 2009 - 18:35

Myśle, że poniżej 7...
Co do wymiany to sam musisz stwierdzić...
Zaginiony ADMIN ;)
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   forcid Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 20
  • Rejestracja pon, 08 wrz 08
  • Location:Katowice

Napisano 25 stycznia 2009 - 13:51

a mam jeszce takie pytanie czy wymiana samych pierscieni cos do jezeli jest niska kompresja
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Sebo_runner Ikona

  • Grupa Darczyńca
  • Postów 2 233
  • Rejestracja czw, 18 wrz 08
  • Motocykl:BMW 525 i 192 KM ;]
  • Rok produkcji:brak
  • Gender:Male
  • Location:łomża
  • Interests:Motoryzacja

Napisano 25 stycznia 2009 - 14:54

:roll: Tylko płakać... :evil: Zależy czy masz wżery w cylu jak masz to Ci to nic nie da ( może przez okres docierania będzie ciut lepiej chodził) A potem pierścienie się dotrą tak jak były poprzednie i będzie to samo :roll: Jeżeli nie masz żadnych wżerów i gładź cyla jest w porządku to owszem wymiana pierścieni jest jak najbardziej wskazana o ile te masz dupne ;-)

Pozdro
Sebo
,,Przykazanie 11 - Myśl !!!! ''


-Gilera Runner 02r. Full sport
-Gilera Runner 04r. Sport
-Aprilia SR Pure-Jet 06 r.
-Peugeot XPS SuperMoto 07r.
-Peugeot Speedfight II 2004 rok
-2x Aprilia SR Factory 2005 rok
-Peugeot XPS Super moto 2008 rok


Niektóre to już przeszłość , ale liczy się pasja !!!!!

Dołączona grafika

BMW 525 192KM Na zime spokojnie styka-Szatan :D
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   forcid Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 20
  • Rejestracja pon, 08 wrz 08
  • Location:Katowice

Napisano 01 lutego 2009 - 09:20

witam.Gladz w cylku (nikasil) nie jest wytarta chcialem wymienic tlok i pierscienie tylko czy tlok mam miec nominalny czy nadwymiar i gdzie taki dostac
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Kazek Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 366
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Runner 50
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:POZnań

Napisano 01 lutego 2009 - 10:38

Nigdzie nie dostaniesz nadwymiarowego tłoka. Te cylindry gdy się zużyją nadają się na śmietnik [aluminiowy cylinder z powłoką] bo nie nadają się do szlifowania. Możesz spróbować wymienić pierścienie, albo kupić nowy komplet cylinder+tłok

Może po prostu opiszesz swój problem?
Zaginiony ADMIN ;)
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   forcid Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 20
  • Rejestracja pon, 08 wrz 08
  • Location:Katowice

Napisano 04 lutego 2009 - 13:42

mam taki problem ze kompresja wynosi 7,5 atm i spadly osiagi
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   miron1507 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 93
  • Rejestracja śro, 21 sty 09
  • Location:Białystok

Napisano 15 lutego 2009 - 11:58

a powiem ci Kazek ze sie mylisz z tym nicasylem, ja w swoim runnie 180 2T tez mialem nicasil i niestety mi sie zatarl, niewiedzialem co zrobic a koszt nowego to ok 1200-1500 wiec znalazlem na googlach firme ktora zajmuje sie renowacja cylindrow nicasilowych, wyslalem do nich i za 500zl dobrali mi nowke tlok vertexa,pierscienie,sworzen i zabezpieczenia. Rozwiercili mi nicasil i wcisneli do cylka zamiast nicasilu zeliwna tuleje ktora bedzie mozna 5 razy jeszcze przeszlifowac i dobrac tlok wrazie zatarcia. i skuter teraz chodzi zajebi****
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Kazek Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 366
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Runner 50
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:POZnań

Napisano 15 lutego 2009 - 12:43

Nie wspominałem o tulejowaniu bo to wg. mnie nieopłacalne. Taniej idzie kupić komplet cylinder+tłok z jakiegoś runnera na częsci niż tulejować...
Zaginiony ADMIN ;)
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   miron1507 Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 93
  • Rejestracja śro, 21 sty 09
  • Location:Białystok

Napisano 15 lutego 2009 - 18:47

mnie to wynioslo 600zł razem juz z kosztem przesylki . a na skutercentrum nowy cylek 1200-1500 a uzywany nicasil niewiadomo jak dlugo pochodzi, tak przynajmniej masz gwarancje ze wszystko jest elegancko zrobione i wrazie awari szlif i dalej jazda .
0

Strona 1 z 1
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych