Runner 200 VXR - pytanie o możliwości tuningu mechanicznego
#4
Napisano 02 maja 2010 - 20:37
3.10.2011 - Milenka :*
Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
#6
Napisano 03 maja 2010 - 11:25
#7
Napisano 03 maja 2010 - 11:37
Musiałbyś zagadać z tym gościem, pisze, że zmieniał cylinder na tuningowy :-)
#8
Napisano 03 maja 2010 - 13:10
croco napisał:
zostaje przy Runnerze jakoś te przerośnięte skutery mi się nie podobają
kamyk napisał:
Musiałbyś zagadać z tym gościem, pisze, że zmieniał cylinder na tuningowy :-)
napisałem do gościa @ 3dni temu ale cisza chyba do niego zadzwonie
#11
Napisano 03 maja 2010 - 23:52
lukasino napisał:
narazie to ja tylko czytam pytam itd
kasa rzecz względna mam inna zabawkę w która wkładam dużo $ a skuter tak przy okazji
200 na 210 to jak dla mnie szkoda prądu, 250 tysz trochę mało ale już jakaś baza a ja wychodzę z założenia że im lepsza czyt większa baza tym lepiej
a jak jest z mocowaniami silnika z X9 albo nexusa ma ktoś jakieś rys tech?? jak to się ma do Runnera
#12
Napisano 04 maja 2010 - 08:11
Eagle napisał:
lukasino napisał:
narazie to ja tylko czytam pytam itd
kasa rzecz względna mam inna zabawkę w która wkładam dużo $ a skuter tak przy okazji
200 na 210 to jak dla mnie szkoda prądu, 250 tysz trochę mało ale już jakaś baza a ja wychodzę z założenia że im lepsza czyt większa baza tym lepiej
a jak jest z mocowaniami silnika z X9 albo nexusa ma ktoś jakieś rys tech?? jak to się ma do Runnera
210 z pełnym zestawem Malossi ma więcej km niż 300, tylko to kosztuje tylko to kosztuje tyle napisałem. Jak piszesz że ten skuter to tylko przy okazji to nie ma sensu robić nic innego. Możesz dłubać z Nexusa może rama wytrzyma.
#14
Napisano 04 maja 2010 - 21:07
lukasino napisał:
Eagle napisał:
lukasino napisał:
narazie to ja tylko czytam pytam itd
kasa rzecz względna mam inna zabawkę w która wkładam dużo $ a skuter tak przy okazji
200 na 210 to jak dla mnie szkoda prądu, 250 tysz trochę mało ale już jakaś baza a ja wychodzę z założenia że im lepsza czyt większa baza tym lepiej
a jak jest z mocowaniami silnika z X9 albo nexusa ma ktoś jakieś rys tech?? jak to się ma do Runnera
210 z pełnym zestawem Malossi ma więcej km niż 300, tylko to kosztuje tylko to kosztuje tyle napisałem. Jak piszesz że ten skuter to tylko przy okazji to nie ma sensu robić nic innego. Możesz dłubać z Nexusa może rama wytrzyma.
chodzi mi o to ze jak mam wydać ponad 300ojro na sam kit 210 to wole dołożyć drugie 300ojro i mieć 300 i to już z wałem w kpl
zresztą nie trzeba trzymać się klocków lego
#15
Napisano 04 maja 2010 - 21:48
Eagle napisał:
lukasino napisał:
Eagle napisał:
lukasino napisał:
narazie to ja tylko czytam pytam itd
kasa rzecz względna mam inna zabawkę w która wkładam dużo $ a skuter tak przy okazji
200 na 210 to jak dla mnie szkoda prądu, 250 tysz trochę mało ale już jakaś baza a ja wychodzę z założenia że im lepsza czyt większa baza tym lepiej
a jak jest z mocowaniami silnika z X9 albo nexusa ma ktoś jakieś rys tech?? jak to się ma do Runnera
210 z pełnym zestawem Malossi ma więcej km niż 300, tylko to kosztuje tylko to kosztuje tyle napisałem. Jak piszesz że ten skuter to tylko przy okazji to nie ma sensu robić nic innego. Możesz dłubać z Nexusa może rama wytrzyma.
chodzi mi o to ze jak mam wydać ponad 300ojro na sam kit 210 to wole dołożyć drugie 300ojro i mieć 300 i to już z wałem w kpl
zresztą nie trzeba trzymać się klocków lego
Nawet jak kupisz sobie ten zestaw 300, zostajesz z oryginalnym gaźnikiem i głowicą. Nie będziesz miał pełnej mocy podanej przez producenta tego zestawu.
W załączniku masz wykresy mocy. śledzę temat na zagranicznych forach bo sam mojego przerabiam i realnie możesz wycisnąć 28HP. Dlatego pytałem ile chcesz wydać. Jak zamontujesz ten zestaw 300 bez wymiany reszty zyskasz realnie 3-4km.
#16
Napisano 04 maja 2010 - 22:23
jakbym poszedł w 300 to raczej bym adaptował układ wtryskowy z czegoś o podobnej pojemności jakoś nie lubię gaźników od początku mojej przygody z motoryzacja w która ingeruje to układy wtryskowe spi potem mpi
skuter ma być do jazdy na co dzień ale jakoś mnie korci by pogrzebać cuś
ponawiam pytanie jak się mają mocowania silnika X9 250tki do Runnerów??
patrząc na te wykresy powiem Ci ze zdecydowanie wolałbym 300 seryjne od 210 z kpl mimo ze trochę słabsze to nie max moc decyduje jak coś jedzie ale obszar użyteczny no i moment ma duże znaczenie a zwiększając pojemność zwiększasz moment obr
reasumując zobacz na 5k obrotów seryjna 300 ma 13 koniow a 210 po tune ma 10,5
#17
Napisano 04 maja 2010 - 22:32
Eagle napisał:
jakbym poszedł w 300 to raczej bym adaptował układ wtryskowy z czegoś o podobnej pojemności jakoś nie lubię gaźników od początku mojej przygody z motoryzacja w która ingeruje to układy wtryskowe spi potem mpi
skuter ma być do jazdy na co dzień ale jakoś mnie korci by pogrzebać cuś
ponawiam pytanie jak się mają mocowania silnika X9 250tki do Runnerów??
Z tym mocowaniem dam Ci znać, mechanik, który mi montuje dłubie przy silniku, miał Runnera z silnkiem z X9 250 może w tym tygodniu będę się z nim widział to dam Ci znać.
Co do wtrysku to jak wygląda przeróbka?, to akurat mnie ciekawi nie ukrywam że ten gaźnik też mnie irytuje
#18
Napisano 04 maja 2010 - 22:54
lukasino napisał:
Eagle napisał:
jakbym poszedł w 300 to raczej bym adaptował układ wtryskowy z czegoś o podobnej pojemności jakoś nie lubię gaźników od początku mojej przygody z motoryzacja w która ingeruje to układy wtryskowe spi potem mpi
skuter ma być do jazdy na co dzień ale jakoś mnie korci by pogrzebać cuś
ponawiam pytanie jak się mają mocowania silnika X9 250tki do Runnerów??
Z tym mocowaniem dam Ci znać, mechanik, który mi montuje dłubie przy silniku, miał Runnera z silnkiem z X9 250 może w tym tygodniu będę się z nim widział to dam Ci znać.
Co do wtrysku to jak wygląda przeróbka?, to akurat mnie ciekawi nie ukrywam że ten gaźnik też mnie irytuje
trza dobrac przepustnice wtrysk ecu i czujniki no i pompe paliwa troche zabawy ale wykonalne
no i dostroic
a czy X9 250 i 300 nie sa na wtrysku?? i chyba nowy runner VXR
#19
Napisano 09 maja 2010 - 14:13
lukasino napisał:
Eagle napisał:
jakbym poszedł w 300 to raczej bym adaptował układ wtryskowy z czegoś o podobnej pojemności jakoś nie lubię gaźników od początku mojej przygody z motoryzacja w która ingeruje to układy wtryskowe spi potem mpi
skuter ma być do jazdy na co dzień ale jakoś mnie korci by pogrzebać cuś
ponawiam pytanie jak się mają mocowania silnika X9 250tki do Runnerów??
Z tym mocowaniem dam Ci znać, mechanik, który mi montuje dłubie przy silniku, miał Runnera z silnkiem z X9 250 może w tym tygodniu będę się z nim widział to dam Ci znać.
Co do wtrysku to jak wygląda przeróbka?, to akurat mnie ciekawi nie ukrywam że ten gaźnik też mnie irytuje
i jak udało Ci się coś dowiedzieć??
#20
Napisano 09 maja 2010 - 23:09