Forum GILERA.com.pl: Runner 200 VXR - pytanie o możliwości tuningu mechanicznego - Forum GILERA.com.pl

Skocz do zawartości

  • (2 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Runner 200 VXR - pytanie o możliwości tuningu mechanicznego Oceń temat: -----

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Eagle Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja nie, 02 maj 10
  • Location:3City
  • Interests:motoryzacja

Napisano 02 maja 2010 - 02:22

śmigam 2 sezon tym wynalazkiem i trochę zaczyna brakować mocy ;)

trochę szperałem w sieci ale mało jest na ten temat
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Davidek Ikona

  • David
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4 415
  • Rejestracja pią, 16 paź 09
  • Motocykl:Gilera Runner H2O & R6 '09
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko
  • Interests:Motoryzacja....

Napisano 02 maja 2010 - 12:25

To chyba tylko przesiadka na coś innego lub tuning na 210cc. A jak nie to kup Nexusa 500
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Eagle Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja nie, 02 maj 10
  • Location:3City
  • Interests:motoryzacja

Napisano 02 maja 2010 - 14:35

znalazłem zestaw na 300 więc się da
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Davidek Ikona

  • David
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 4 415
  • Rejestracja pią, 16 paź 09
  • Motocykl:Gilera Runner H2O & R6 '09
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko
  • Interests:Motoryzacja....

Napisano 02 maja 2010 - 20:37

Ja pierwszy raz się spotkałem z 300 ale być może :-D
6.10.2008 - Oluś... Kocham :*
3.10.2011 - Milenka :*


Dołączona grafika

Yamaha R6 2009 :)
* CYLINDER Athena Sport Pro
* GAźNIK Dell'Orto PHBG 21mm na ssanie ręczne ( POLERKA )
* WAł Top Racing High-Tech
* łOżYSKA SKF C4 METAL
* SIMMERINGi KOK-a
* LINKA ssania Stage6
* FILTR Malossi E5
* SPRZęGłO RMS Racing Pro
* śWIECA NKG BR9EIX IRIDIUM
* PASEK Polini Kevlar
* ROLKI 5.3g Polini
---- (: MID-RACE :) ----
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   Eagle Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja nie, 02 maj 10
  • Location:3City
  • Interests:motoryzacja

Napisano 03 maja 2010 - 00:51

300ccm


250ccm

montował ktoś takie wynalazki??
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Croco Ikona

  • Grupa Administrator
  • Postów 1 463
  • Rejestracja nie, 01 cze 08
  • Motocykl:Gilera EV'09
  • Rok produkcji:2000
  • Gender:Male
  • Location:Rzeszów

Napisano 03 maja 2010 - 11:25

Eagle, ciężko będzie Ci znaleźć w kraju kogoś, kto by montował 300'kę do Runnera 200 VXR. Dlaczego? Bo jesteś chyba pierwszą osobą na forum z tym modelem ;-) Jest kilka Nexusów, 180, 125, ale z tego co się orientuję to nikt z nich tego kitu 300 nie zakładał do siebie. Musisz przetrzeć szlaki lub przesiąść się na Nexusa, lub coś z rodziny Burgmanów (może 600?).
[SPRZEDAM] Oryginalna tarcza hamulcowa do Gilery Runner, stan bdb+ (nowy model)
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   kamyk Ikona

  • Grupa Moderator
  • Postów 2 353
  • Rejestracja nie, 17 sie 08
  • Motocykl:Runner 125 2007 & Octavia I 2004
  • Rok produkcji:2007
  • Gender:Male
  • Location:Mińsk Mazowiecki

Napisano 03 maja 2010 - 11:37

http://www.allegro.pl/item1007805854_giler...et_200_vxr.html


Musiałbyś zagadać z tym gościem, pisze, że zmieniał cylinder na tuningowy :-)
Dołączona grafikaDołączona grafika
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Eagle Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja nie, 02 maj 10
  • Location:3City
  • Interests:motoryzacja

Napisano 03 maja 2010 - 13:10

croco napisał:

Eagle, ciężko będzie Ci znaleźć w kraju kogoś, kto by montował 300'kę do Runnera 200 VXR. Dlaczego? Bo jesteś chyba pierwszą osobą na forum z tym modelem ;-) Jest kilka Nexusów, 180, 125, ale z tego co się orientuję to nikt z nich tego kitu 300 nie zakładał do siebie. Musisz przetrzeć szlaki lub przesiąść się na Nexusa, lub coś z rodziny Burgmanów (może 600?).


zostaje przy Runnerze :D jakoś te przerośnięte skutery mi się nie podobają :)

kamyk napisał:

http://www.allegro.pl/item1007805854_giler...et_200_vxr.html


Musiałbyś zagadać z tym gościem, pisze, że zmieniał cylinder na tuningowy :-)


napisałem do gościa @ 3dni temu ale cisza chyba do niego zadzwonie :)
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Eagle Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja nie, 02 maj 10
  • Location:3City
  • Interests:motoryzacja

Napisano 03 maja 2010 - 13:12

w skuterach Piaggio X9 sa wizualnie podobne silniki np ta 250tka
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   lukasino Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 243
  • Rejestracja śro, 28 sty 09
  • Location:Kędzierzyn-Koźle

Napisano 03 maja 2010 - 20:32

A ile chcesz wydać na to?, jak masz 2000 euro to można coś działać. Najlepiej są zestawy 210+głowica Malossi, ale to już 800 euro + reszta. Jak nie masz tyle kasy to wsadź sobie silnik X9 250
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Eagle Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja nie, 02 maj 10
  • Location:3City
  • Interests:motoryzacja

Napisano 03 maja 2010 - 23:52

lukasino napisał:

A ile chcesz wydać na to?, jak masz 2000 euro to można coś działać. Najlepiej są zestawy 210+głowica Malossi, ale to już 800 euro + reszta. Jak nie masz tyle kasy to wsadź sobie silnik X9 250


narazie to ja tylko czytam pytam itd
kasa rzecz względna :D mam inna zabawkę w która wkładam dużo $ a skuter tak przy okazji :)
200 na 210 to jak dla mnie szkoda prądu, 250 tysz trochę mało ale już jakaś baza a ja wychodzę z założenia że im lepsza czyt większa baza tym lepiej :)

a jak jest z mocowaniami silnika z X9 albo nexusa ma ktoś jakieś rys tech?? jak to się ma do Runnera
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   lukasino Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 243
  • Rejestracja śro, 28 sty 09
  • Location:Kędzierzyn-Koźle

Napisano 04 maja 2010 - 08:11

Eagle napisał:

lukasino napisał:

A ile chcesz wydać na to?, jak masz 2000 euro to można coś działać. Najlepiej są zestawy 210+głowica Malossi, ale to już 800 euro + reszta. Jak nie masz tyle kasy to wsadź sobie silnik X9 250


narazie to ja tylko czytam pytam itd
kasa rzecz względna :D mam inna zabawkę w która wkładam dużo $ a skuter tak przy okazji :)
200 na 210 to jak dla mnie szkoda prądu, 250 tysz trochę mało ale już jakaś baza a ja wychodzę z założenia że im lepsza czyt większa baza tym lepiej :)

a jak jest z mocowaniami silnika z X9 albo nexusa ma ktoś jakieś rys tech?? jak to się ma do Runnera


210 z pełnym zestawem Malossi ma więcej km niż 300, tylko to kosztuje tylko to kosztuje tyle napisałem. Jak piszesz że ten skuter to tylko przy okazji to nie ma sensu robić nic innego. Możesz dłubać z Nexusa może rama wytrzyma.
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   RCrack Ikona

  • Szef mafii Gilera.com.pl
  • Grupa Użytkownik
  • Postów 2 666
  • Rejestracja nie, 24 maj 09
  • Motocykl:Rieju RR 50
  • Rok produkcji:2005
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa || GRCHW

Napisano 04 maja 2010 - 09:24

Jak robisz to hobbystycznie, poszukaj na gilerarunner.net tanich części do większych pojemności, ostatnio widziałem tam silnik od Dragstera (znaczy Runnner przerobiony na Drag'a - ponad 30 koni) za 150 funciaków :D
Dołączona grafika
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Eagle Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja nie, 02 maj 10
  • Location:3City
  • Interests:motoryzacja

Napisano 04 maja 2010 - 21:07

lukasino napisał:

Eagle napisał:

lukasino napisał:

A ile chcesz wydać na to?, jak masz 2000 euro to można coś działać. Najlepiej są zestawy 210+głowica Malossi, ale to już 800 euro + reszta. Jak nie masz tyle kasy to wsadź sobie silnik X9 250


narazie to ja tylko czytam pytam itd
kasa rzecz względna :) mam inna zabawkę w która wkładam dużo $ a skuter tak przy okazji :)
200 na 210 to jak dla mnie szkoda prądu, 250 tysz trochę mało ale już jakaś baza a ja wychodzę z założenia że im lepsza czyt większa baza tym lepiej :)

a jak jest z mocowaniami silnika z X9 albo nexusa ma ktoś jakieś rys tech?? jak to się ma do Runnera


210 z pełnym zestawem Malossi ma więcej km niż 300, tylko to kosztuje tylko to kosztuje tyle napisałem. Jak piszesz że ten skuter to tylko przy okazji to nie ma sensu robić nic innego. Możesz dłubać z Nexusa może rama wytrzyma.


chodzi mi o to ze jak mam wydać ponad 300ojro na sam kit 210 to wole dołożyć drugie 300ojro i mieć 300 i to już z wałem w kpl
zresztą nie trzeba trzymać się klocków lego
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   lukasino Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 243
  • Rejestracja śro, 28 sty 09
  • Location:Kędzierzyn-Koźle

Napisano 04 maja 2010 - 21:48

Eagle napisał:

lukasino napisał:

Eagle napisał:

lukasino napisał:

A ile chcesz wydać na to?, jak masz 2000 euro to można coś działać. Najlepiej są zestawy 210+głowica Malossi, ale to już 800 euro + reszta. Jak nie masz tyle kasy to wsadź sobie silnik X9 250


narazie to ja tylko czytam pytam itd
kasa rzecz względna :) mam inna zabawkę w która wkładam dużo $ a skuter tak przy okazji :)
200 na 210 to jak dla mnie szkoda prądu, 250 tysz trochę mało ale już jakaś baza a ja wychodzę z założenia że im lepsza czyt większa baza tym lepiej :)

a jak jest z mocowaniami silnika z X9 albo nexusa ma ktoś jakieś rys tech?? jak to się ma do Runnera


210 z pełnym zestawem Malossi ma więcej km niż 300, tylko to kosztuje tylko to kosztuje tyle napisałem. Jak piszesz że ten skuter to tylko przy okazji to nie ma sensu robić nic innego. Możesz dłubać z Nexusa może rama wytrzyma.


chodzi mi o to ze jak mam wydać ponad 300ojro na sam kit 210 to wole dołożyć drugie 300ojro i mieć 300 i to już z wałem w kpl
zresztą nie trzeba trzymać się klocków lego


Nawet jak kupisz sobie ten zestaw 300, zostajesz z oryginalnym gaźnikiem i głowicą. Nie będziesz miał pełnej mocy podanej przez producenta tego zestawu.

W załączniku masz wykresy mocy. śledzę temat na zagranicznych forach bo sam mojego przerabiam i realnie możesz wycisnąć 28HP. Dlatego pytałem ile chcesz wydać. Jak zamontujesz ten zestaw 300 bez wymiany reszty zyskasz realnie 3-4km.

Załączone pliki

  • Załączony plik  300.jpg (80,55 KB)
    Ilość pobrań: 29
  • Załączony plik  200.jpg (92,62 KB)
    Ilość pobrań: 25

0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   Eagle Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja nie, 02 maj 10
  • Location:3City
  • Interests:motoryzacja

Napisano 04 maja 2010 - 22:23

heh nie jestem osoba która zwiększa pojemność i liczy na cuda lub zajmuje się zwiększeniem ilości powietrza czyt większe zawory obróbka głowicy + dolot bez dolania paliwka

jakbym poszedł w 300 to raczej bym adaptował układ wtryskowy z czegoś o podobnej pojemności jakoś nie lubię gaźników od początku mojej przygody z motoryzacja w która ingeruje to układy wtryskowe spi potem mpi :)

skuter ma być do jazdy na co dzień ale jakoś mnie korci by pogrzebać cuś

ponawiam pytanie jak się mają mocowania silnika X9 250tki do Runnerów??

patrząc na te wykresy powiem Ci ze zdecydowanie wolałbym 300 seryjne od 210 z kpl mimo ze trochę słabsze to nie max moc decyduje jak coś jedzie ale obszar użyteczny no i moment ma duże znaczenie a zwiększając pojemność zwiększasz moment obr

reasumując zobacz na 5k obrotów seryjna 300 ma 13 koniow a 210 po tune ma 10,5
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   lukasino Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 243
  • Rejestracja śro, 28 sty 09
  • Location:Kędzierzyn-Koźle

Napisano 04 maja 2010 - 22:32

Eagle napisał:

heh nie jestem osoba która zwiększa pojemność i liczy na cuda lub zajmuje się zwiększeniem ilości powietrza czyt większe zawory obróbka głowicy + dolot bez dolania paliwka

jakbym poszedł w 300 to raczej bym adaptował układ wtryskowy z czegoś o podobnej pojemności jakoś nie lubię gaźników od początku mojej przygody z motoryzacja w która ingeruje to układy wtryskowe spi potem mpi :)

skuter ma być do jazdy na co dzień ale jakoś mnie korci by pogrzebać cuś

ponawiam pytanie jak się mają mocowania silnika X9 250tki do Runnerów??


Z tym mocowaniem dam Ci znać, mechanik, który mi montuje dłubie przy silniku, miał Runnera z silnkiem z X9 250 może w tym tygodniu będę się z nim widział to dam Ci znać.

Co do wtrysku to jak wygląda przeróbka?, to akurat mnie ciekawi nie ukrywam że ten gaźnik też mnie irytuje :)
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   Eagle Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja nie, 02 maj 10
  • Location:3City
  • Interests:motoryzacja

Napisano 04 maja 2010 - 22:54

lukasino napisał:

Eagle napisał:

heh nie jestem osoba która zwiększa pojemność i liczy na cuda lub zajmuje się zwiększeniem ilości powietrza czyt większe zawory obróbka głowicy + dolot bez dolania paliwka

jakbym poszedł w 300 to raczej bym adaptował układ wtryskowy z czegoś o podobnej pojemności jakoś nie lubię gaźników od początku mojej przygody z motoryzacja w która ingeruje to układy wtryskowe spi potem mpi :)

skuter ma być do jazdy na co dzień ale jakoś mnie korci by pogrzebać cuś

ponawiam pytanie jak się mają mocowania silnika X9 250tki do Runnerów??


Z tym mocowaniem dam Ci znać, mechanik, który mi montuje dłubie przy silniku, miał Runnera z silnkiem z X9 250 może w tym tygodniu będę się z nim widział to dam Ci znać.

Co do wtrysku to jak wygląda przeróbka?, to akurat mnie ciekawi nie ukrywam że ten gaźnik też mnie irytuje :)


trza dobrac przepustnice wtrysk ecu i czujniki no i pompe paliwa troche zabawy ale wykonalne

no i dostroic :)

a czy X9 250 i 300 nie sa na wtrysku?? i chyba nowy runner VXR
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   Eagle Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 14
  • Rejestracja nie, 02 maj 10
  • Location:3City
  • Interests:motoryzacja

Napisano 09 maja 2010 - 14:13

lukasino napisał:

Eagle napisał:

heh nie jestem osoba która zwiększa pojemność i liczy na cuda lub zajmuje się zwiększeniem ilości powietrza czyt większe zawory obróbka głowicy + dolot bez dolania paliwka

jakbym poszedł w 300 to raczej bym adaptował układ wtryskowy z czegoś o podobnej pojemności jakoś nie lubię gaźników od początku mojej przygody z motoryzacja w która ingeruje to układy wtryskowe spi potem mpi :)

skuter ma być do jazdy na co dzień ale jakoś mnie korci by pogrzebać cuś

ponawiam pytanie jak się mają mocowania silnika X9 250tki do Runnerów??


Z tym mocowaniem dam Ci znać, mechanik, który mi montuje dłubie przy silniku, miał Runnera z silnkiem z X9 250 może w tym tygodniu będę się z nim widział to dam Ci znać.

Co do wtrysku to jak wygląda przeróbka?, to akurat mnie ciekawi nie ukrywam że ten gaźnik też mnie irytuje :)



i jak udało Ci się coś dowiedzieć??
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   lukasino Ikona

  • Grupa Użytkownik
  • Postów 243
  • Rejestracja śro, 28 sty 09
  • Location:Kędzierzyn-Koźle

Napisano 09 maja 2010 - 23:09

Jeszcze nie, bo nie miał czasu ostatnio. Mam prośbę mógłbyś zmierzyć GPS jaką max prędkość Ci zarejestruje ? (tylko nie licznikowe) ciekawi mnie ile na tej przekładni pociągnie. Najlepiej Automapa tam jet komputer, który rejestruje vmax (nawigacja może być w kieszeni)
0

  • (2 stron)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nie możesz napisać tematu
  • Nie możesz odpowiedzieć

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych