runner 2004 vs mts
#1
Napisano 25 stycznia 2009 - 02:58
#5
Napisano 25 stycznia 2009 - 11:45
Pozdro i czekam na foto bo nie ma co oceniać ;-)
Sebo
-Gilera Runner 02r. Full sport
-Gilera Runner 04r. Sport
-Aprilia SR Pure-Jet 06 r.
-Peugeot XPS SuperMoto 07r.
-Peugeot Speedfight II 2004 rok
-2x Aprilia SR Factory 2005 rok
-Peugeot XPS Super moto 2008 rok
Niektóre to już przeszłość , ale liczy się pasja !!!!!
BMW 525 192KM Na zime spokojnie styka-Szatan :D
#6
Napisano 25 stycznia 2009 - 12:24
chyba sie udalo , fotka na pewno slaba bo w ciemnym gaazy wiec tylko diody widac fioletowe , jak bede mial runnera u siebie zrobie kilka fot ale chyba nie ma co ogladac bo wyglada na seryjnego moze kilka fotek z bliska zrobie leo v rr no bo co tu innego moze sie wyrozniac....
[ Dodano: 2009-01-25, 12:25 ]
http://img516.images...erzlampamg5.jpg
chyba sie nie udalo jak cos to prosze usunac zbedne moje pisanie ale kompletnie sobie z tym nie radze wiec przepraszam
#7
Napisano 25 stycznia 2009 - 14:01
Ogólnie nie przepadam za tym cylindrem, ale już skoro go masz to tak, gaźnik w porządku, wał nie bardzo. Najbardziej mnie jednak dręczy ten wydech. To jest wydech do 50cc, ewentualnie 70cc klasy sport. A ty jesteś posiadaczem mocnego Racinga, zdolnego wykrzesać 15-16km, bez portingu i prędkości maksymalne rzędu 130-140km/h. Nie wiem kto i jak Ci składał ten skuter i regulował, ale zmień go!
#8
Napisano 25 stycznia 2009 - 14:10
no teraz to troche juz straty bym mial kupilem go za ... no sporo jak dla mnie plus nowy cyl gaznik wal.. co moge z tego zrobic zmienic wydech wal jak wal moze tylko sie rozsypac bo nic innego nie zmienia gaznik i sprzeglo konieczna regolacja a moc jest spora kuzwa leci ogien z wydechu tylko to spalaie , no i co moge zrobic z wydechem , ktos moze chce leo v rr? uzywany jest i co zamiast niego dac zeby faktyznie mialo moc i cena w miare bo dokladac to juz ie chce , aha i co jesli zmienic filtr na jaki w takim razie
a co do foty , slaba to fakt skuter w naprawde dobrym stanie a na fot nic nie widac bo tun jest ylko mech oprocz diod na lamie klamek karbon czy haha nozki bocznej ale to i tak nie wazne jak sam tun mechaniczny a z tym , same klopoty , nie olaca mi sie sprzedawac samego skutera... wiec chyba widze wymiane wydechu i moze filtra a na koniec tylko juz regolacja
tak czy inaczej dzieki za porady i czekam na nastepne
#9
Napisano 25 stycznia 2009 - 14:22
#10
Napisano 25 stycznia 2009 - 14:42
#11
Napisano 29 stycznia 2009 - 18:34
Pozdrawiam Matikolas
PS sory za brak uzywania liter "ćżółąś"
#12
Napisano 31 stycznia 2009 - 04:59
aktualnie skuter ma wymienione rolki na 9.5gr zostala sprawdzona dysza 70 i 80 a na koniec zostala pierwotna 92, ponoc na pozostalych nie dalo sie dobrze wyregolowac gaznika , tak czy inaczej moc czuc tylko ze przelozona na kolo jaos nie ma przyspieszenia lub jest ono nierowne i zmienne czasem zalapie i leci w miare z przyspieszeniem , ale w wiekszosci jakos zamula , ogolnie jestem nie zadowolony , byl jakis inny zeliwny 70ccm i gazior nie wiem czy 17 czy mniejszy ale zapierdzielalo niezle nawet przy 70 jak manetka lekko drgnela to mial zrywa , teraz sam juz nie wiem , pogodzilbym sie ze spalaniem ale gdyby mialo to przelozenie na jakos jazdy a tu lipa, zalezy mi na jakisms magiku od regolacji gaznika i sprzegla z wrocka lub bliskiej okolicy??
a co do wydechu to mozna by go wymienic co prawda niewidze tu roznicy czy chrom czy rdza bo efekt powierzchowny motorynek nie ma zadnego wplywu na jakosc jazdy:):) ale ok , nie drazniac nikogo szanuje ze co niektorzy wola skutery niz kobiety a z motorynki robia choinki :) ALE OK LADNE I ROBIACE ZAJEFAJNE WRAZENIE , mi sie podobaja ale czy sam az tak chcialbym rzucac sie w oczy??!! POZDR... :evil:
#13
Napisano 31 stycznia 2009 - 10:36
O to trzeba dbać, rozgrzewać do odpowiedniej temp przed każda jazdą, nie wspomnę a zmianie tłoka. O taki cylinder trzeba dbać jak o pupę niemowlaka i mieć jakąś wiedzę na ten temat
Co do regulacji to masz rację. Oddaj to komuś kto się naprawdę dobrze na tym zna. Ze S6R można wycisnąć naprawdę duużo ale trzeba wiedzieć jak. Sam się za to nie zabieraj bo takie delikatne a zazwyczaj słabo wykonane alu, w połączeniu ze stożkiem i nieumiejętną regulacją samo się zabija.
Matikolo proponując Ci mniej wysilony zestaw pomyślał trzeźwo bo na Malossim Sporcie na pewno przejeździsz więcej, mniej będziesz narzekał i mniej by Cię to kosztowało ale skoro chcesz S6R to zmień wydech.
Leo dławi niesamowicie ten cylinder. Potrzebny Ci wydech znacznie wyższej półki. Jak chcesz czuć moc to musisz zainwestować najmniej w C16. Ja jednak proponowałbym FR3. Mniejsze obroty zniwelują niewiedzę i pozwolą dłużej pożyć cylindrowi.
Na końcu jak dla mnie sam napęd wygląda kiepsko. Nie wiadomo jakie sprzęgło, wario.. To wszystko jest potrzebne a seryjne prędzej zajeździsz niż coś z tego wyciśniesz.
PzDr
#14
Napisano 31 stycznia 2009 - 12:02